Skocz do zawartości

marcin1109

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin1109

  • Urodziny 11.09.1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 1.6 100KM (AEK)
  • Rok produkcji
    1996
  1. nie znałem kolegi ale zawieszam dzisiaj na samochodzie czarną wstążkę na antenie, łączę się w bólu z rodziną.
  2. marcin1109

    Brak ABSu

    może sie był czujnik uszkodził... ja miałem też problem z brakiem ABS'u podłączyłem do kompa zdiagnozował mi autko poterm wyświetlił który czujnik , wymieniłem i mam ABS. zresztą kupiłem czujnik na allegro za 1/3 ceny tego co w sklepie a czujnik oryginalny siemens'a. pozdrawiam i wal do elektryka. P.S. we Wrocławiu podłaczenie do kompa kosztuje 50 zł chyba że się ma extra kumpli z interfejsem, którzy chętnie się podłączają z kompem na spocie.
  3. skoro nie masz czynnika chłodzącego to oznacza że masz nieszczelność, a inaczej się jej nie wykryje jak tylko przez wprowadzenie gazu. nie bardzo można tam wpuszczać do układu jakiś inny gaz, więc proponowano ci nabicie. tylko że nie powinno to odrazu kosztować dwie stówki i to do tego netto! krótko mówiąc chcieli cię nabić w butelkę
  4. mam podobny problem odkąd się cieplej zrobiło to skręcanie kół wywołuje tzw. "gumowy zgżyt" . Dźwięk jest taki jakby coś nie było nasmarowane (nie piszczy) nie słychać tego cały czas tylko podczas ruchu kół. Oponki mam standardowe więc wykluczam tarcia o np nadkola. ot ciekawostka.... :609:
  5. No własnie, jeśli możesz to opisz trochę jak osiagnałes TAAAAKI efekt. Bo jest naprawdę super. Ja ostatnio wymieniłem zaróweczkę w podswietleniu ogrzewania na nową niestety 1,2 W bo innych nie można w sumie dostać, wiec ciemno jest i wogóle a tutaj w skali 1-10 daję co najmniej 8 - może dlatego że nie widziałem zbyt wielu takich przeróbek i nie mam porównania ( dlatego tylko osiem a nie aż ) Pozdrawiam i pisz pisz bo ciekawość mnie zżera! :647: :628:
  6. http://vw-passat.pl/viewtopic.php?t=1420 tutaj sa rozpisane wszystkie bezpieczniki i styczniki. pozdrawiam [ Dodano: Czw Lut 23, 2006 21:00 ] a światła przeciwmgłowe są? może upier... urwały ci się kable albo jeden od masy w "rękawie" gumowym miedzy klapą bagażnika a resztą samochodu?
  7. w bagażniku obok koła zapasowego masz takie urządzonko sterujące centralnym i szybami. powinieneś je dać do sprawdzenia. myślę że ci właśnie nawala. Widziałem taki przypadek, że szyby same się otwierały i zamykały zamki zresztą też. pozdrawiam.
  8. pojechałem do mechanika.... pomacał węże mówi że twarde i że to w takim razie uszczelka pod głowicą. Miał podobny przypadek w innym passacie, wymienił termostat i nic nie pomogło potem to nawet kolesiowi wywaliło króciec. po wymianie uszczelki dopiero miał spokój. Może i ma rację bo "znika" mi płyn chłodzący, a rano jak odpalam to przez chwilę obroty b. faluja a z rury mam tzw "siwy dym". jutro oddaję autko w ręce profesjonalisty i zobaczymy co bedzie po "remoncie" (wymieniam wszystkie paski, rozrządu też, no i uszczelkę pod głowicą) pozdrawiam.
  9. ja miałem podobie ( no może bez tego wjeżdżania w kałuże ) gasł mi silnik ale to był problem z nieszczelnością a wręcz z odłaćzeniem się przewodu prowadzącego powietrze od filtra powietrza, może tobie terz tam coś spadło albo masz nieszczelne u mnie było za przepustnicą) najlepiej umieśc zdjęcie silnika to ci szybko ludzie poradzą. Acha, a jak wygląda twój filtr powietrza może masz całkiem zapchany?
  10. poza miastem ok 9l/100 km a po mieście 12 około ( wrocław to głównie korki i nie ma gdzie włączyć piątego biegu miedzy 14 a 17 godz. ) Ja mam pierwszą rejestrację we włoszech... ale ci niemcy to kombinatorzy co nie? nie to co my polacy
  11. Obawiam się że tak nie mają bo szwagier ma dokładnie taki sam samochód tylko różnica jest w oznaczeniu silnika ja mam AEK a on AFT albo jakoś tak i on ma cieplutko w aucie że się wytrzymać nie da a ja mam tzw piździawę.... W którym miejscu jest termostat to go sobie wymienię i zobaczymy co dalej...
  12. Witam, mam taki oto problem: temperatura w moim pasku (B4, 1.6 benzyna) oscyluje w okolicach 80 stopni. wydaje mi się że jest to trochę za mało. Najczęściej jest poniżej 80 stopni bez względu na to czy stoje w korku czy zapi... tzn jadę szybko. Pytanie brzmi: czy jest to problem związany z termostatem? ( gdzie jest umieszczony?) Dodam ze wentylatory się włączają. Pozdrawiam i pomocy!
  13. dioda od temperatury miga bo zapewne masz za mało płynu chłodzącego, sprawdź poziom i uzupełnij Co do oleju możesz zawsze wlać mineralny bo nie wypłuczesz nim tzw uszczelnień. Syntetyk wyczyści ci wszelkie nagary, które są często potrzebne żeby właśnie uszczelnić silnik. Dobrze mówię panowie (jestem nie do końca naukowcem w tych sprawach) pozdrawiam.
  14. hehehehe wiecie co? Żeby było śmiesznie to ja też mam pierwszą rejestrację we Włoszech! Może ta wersja była robiona właśnie na włochy? Co do gazu, to mam zamontowany LOVATO i jestem z niego b. zadowolony. Tylko ostatnio musiałem kupić dojazdówkę bo koło zapasowe w bagażniku już mnie doprowadzało do k..wicy!
  15. Witam, mam taki sam silnik jak Ty (AEK) muszę Cię rozczarować, ten silnik był produkowany do końca 1995 r , więc Twój passat jest tak naprawdę z '95 roku, zresztą tak jak mój, chociaż w papierach też mam wpisany 96 rok. kilka stron z ksiązki dołaczonej do passata powinno przyblizyć pewne wartości. Pozdrawiam Marcin. [ Dodano: Sro Lut 15, 2006 23:18 ] A i tak przy okazji też mam białego passata
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności