Skocz do zawartości

Butcheros

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Butcheros

  • Urodziny 24.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Mnie tez pękł wahacz dolny prosty przy ruszaniu max 5km/h wymieniłem oczywiście oby dwa, ja na przykład wyznaje taką zasadę. Marka+jakość!!! Wymieniłem na TRW zrobiłem 50 tys. i są w stanie idealnym, polecam również lemforder, na takie wymieniłem górne cały komplet 4 sztuki.
  2. Wiesz co to że zrobisz aparatem to wcale nie znaczy że Ci się ostrość nie ustawi na tym samym a nie na tym na czym Ci zależy, poprostu zrób zdjęcie konkretnego elementu a nie wszystkiego, pozdrawiam.
  3. Witam Ja w moim Passacie zacząłem przygodę z wahaczami jak mi pękł dolny prosty i mi się ośka wypięła z przegubu no laweta wtedy pamietam, następnego dnia wymieniłem oby dwa na TRW i łączniki stabilizatora przy okazji Lemfordera też komplet. We wakacje robiłem górę, 2 razy po 2 wahacze także Lemforder i jeżdże i jeżdże i już ze 20tys. zrobiłem i cisza, mam kanał więc sobie to od czasu do czasu obserwuje i jest wszystko sztywne, tuleje na miejscach a sworznie nie maja żadnych luzów pionowych ani poziomych. Z tego co widze to 100tys się zrobi, Dolnych bananów nie wymienialem bo są OK na szczęście. Jeżdże dużo po dziurach i terenie, błoto, dziurska itp. Wszystko się trzyma )) ---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:08 ---------- Kolego, wystarczy WD40, młotek taki solidny żeby wybić sworznie, oryginalne śruby jak nie masz to kup w ASO, najlepiej zamontować nowe i posmarować je smarem miedzianym bo różnie z nimi bywa. Z samochodu na kołach zrobisz górę, do dolnych lepiej mieć kanał szczególnie do wygiętych No i częśći tylko Lemforder, TRW tez jest całkiem OK. No i najważniejsza sprawa!!!! TULEJE DOKRĘCAMY POD OBCIĄŻENIEM żeby ich nie zerwało jak zrzucisz furę z podnośnika na glebę. Pozdrawiam wszystkich
  4. Butcheros

    centralny zamek

    Kolego wyleczyłem swój samochód z podobnego problemu, dwa dni temu. Po zamknięciu przyciskiem LOCK odbijał tylni kołek w prawych drzwiach, ale jak z kluczyka zamykałem to to wszystkie się chowały. Lewy tylni w ogóle bez reakcji. Nie miałem już nerwów zawiozłem do kolegi elektromechaniora i za 100pln naprawił mi lewe i prawe, sam grzebe przy mojej bryczce ale jak mam taki problem to nie za bardzo wiem
  5. Ja bym zaczął kolego od sprawdzenia takiej skrzynki sterującej centralnym pod fotelem kierowcy, lubi to wszystko tam zawilgotnieć no i się może dziać jak się dzieje. Ja tak miałem i odbijał mi centralny zamek w drzwiach tylnich i naprawione
  6. Kolego bo na postoju jak ma Ci chłodzić jak jest upał, wentylator ledwo zipie i ledwo chłodzi. Podczas jazdy pęd powietrza dodatkowo i bardzo skutecznie dochładza chłodnice od klimy co ma bezpośredni wpływ na chłodzenie powietrza przez klimatyzacje w kabinie
  7. Jest kolego tak jak piszesz, z tym przełączaniem 300 razy na minute to taka jednorazowa akcja Wielkie dzienks i pzdr
  8. Byłem przed chwilą na dworze sprawdzić, autko cały dzień na dworze. I działa wszystko ok , przełączyłem w trybie econ na auto i z powrotem i tak kilka razy, załącza i rozłącza tak z 10 razy, nawet było słychać wyraźnie przekaźnik (jego prace) i nagle po chwili już się nie da, nie załącza się sprężarka i nie czuć znowu obciążenia na alternatorze w trybie Auto hmmm ale i tak wskazywało by na to że jest za zimno i nie załącza ??!!??!!?? Pomocy
  9. Samochód stał w garażu jakieś 8h, garaż ogrzewany i pamietam że na chwilę się załączyła sprężarka, szyby odparowane więc z powrotem na ekon i postój 20 min na dworze. Ponowne uruchomienie silnika, clima na Auto i lipa i właśnie od tej chwili na dworze cały czas nie chce się załączać i chyba by sie zgadzało z tym co napisałeś
  10. Witam wszystkich Ja mam podobny problem tylko że u mnie w ogóle przestała się załączać sprężarka po przejściu z trybu econ na auto i nie wiem co jest grane. Po przełączeniu na tryb Auto nie czuć w ogóle obciążenia alternatora i silnika, poprostu czuć że się nie załącza. Latem było wszystko ok, wczoraj wymieniałem uszczelkę pod miską w moim 1,9 TDI AHU, wszystko złożone na cacy, wyjazd z garażu chce odparować szybki włączam AC i lipa, czuć że klima nie działa. Jeśli ktoś wie w czym szukać problemu to z góry dzięki, dodam iż latem działa super
  11. Odkręcamy śrubę mocującą przegub do piasty, samochód stoi na kołach, podnosimy auto, zdejmujemy koło, odkręcamy i i wyjmujemy śrube trzymającą w zwrotnicy sworznie dwóch górnych wachaczy. Kiedy mamy juz uwolnioną zwrotnice zdejmujemy opaski i osłonę przegubu. Popukać młoteczkiem i przegub wychodzi. Wszystko czyścimy benzyna ekstrakcyjną (nitro rozpuszcza elementy gumowo plastikowe), smarujemy nowy przegub smarem z zestawu, zakładamy gume i przegub i wszystkie podkładki teflonową i metalową i zawlęczkę i skaldamy do kupy, zakładamy opaski i gotowe. Mnie zajęło to 45 min. Przyczyną wymiany przegubu zewnętrznego były drgania kierownicy podczas przyspieszania. Po wymianie ustało, bo już miałem półoś naszykowaną na wymianę. naprawa tylko 200zł za przegub ---------- Post added at 15:38 ---------- Previous post was at 15:35 ---------- Za najlepsze opaski uważam stalowe tasiemki w ocynku, powinno się je gilotynka zaciągać i , ale domową metoda tez się da, skuteczniejsze niż te zaciskane cęgami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności