Butcheros
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Butcheros
- Urodziny 24.10.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Częstochowa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1998
-
pękł wahacz podczas jazdy :( MASAKRAAAAA!!!!!
Butcheros odpowiedział passekb5 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mnie tez pękł wahacz dolny prosty przy ruszaniu max 5km/h wymieniłem oczywiście oby dwa, ja na przykład wyznaje taką zasadę. Marka+jakość!!! Wymieniłem na TRW zrobiłem 50 tys. i są w stanie idealnym, polecam również lemforder, na takie wymieniłem górne cały komplet 4 sztuki. -
Element koło silnika , chyba przewody?
Butcheros odpowiedział rafek13 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wiesz co to że zrobisz aparatem to wcale nie znaczy że Ci się ostrość nie ustawi na tym samym a nie na tym na czym Ci zależy, poprostu zrób zdjęcie konkretnego elementu a nie wszystkiego, pozdrawiam. -
Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.
Butcheros odpowiedział Stochastic → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam Ja w moim Passacie zacząłem przygodę z wahaczami jak mi pękł dolny prosty i mi się ośka wypięła z przegubu no laweta wtedy pamietam, następnego dnia wymieniłem oby dwa na TRW i łączniki stabilizatora przy okazji Lemfordera też komplet. We wakacje robiłem górę, 2 razy po 2 wahacze także Lemforder i jeżdże i jeżdże i już ze 20tys. zrobiłem i cisza, mam kanał więc sobie to od czasu do czasu obserwuje i jest wszystko sztywne, tuleje na miejscach a sworznie nie maja żadnych luzów pionowych ani poziomych. Z tego co widze to 100tys się zrobi, Dolnych bananów nie wymienialem bo są OK na szczęście. Jeżdże dużo po dziurach i terenie, błoto, dziurska itp. Wszystko się trzyma )) ---------- Post added at 15:14 ---------- Previous post was at 15:08 ---------- Kolego, wystarczy WD40, młotek taki solidny żeby wybić sworznie, oryginalne śruby jak nie masz to kup w ASO, najlepiej zamontować nowe i posmarować je smarem miedzianym bo różnie z nimi bywa. Z samochodu na kołach zrobisz górę, do dolnych lepiej mieć kanał szczególnie do wygiętych No i częśći tylko Lemforder, TRW tez jest całkiem OK. No i najważniejsza sprawa!!!! TULEJE DOKRĘCAMY POD OBCIĄŻENIEM żeby ich nie zerwało jak zrzucisz furę z podnośnika na glebę. Pozdrawiam wszystkich -
Kolego wyleczyłem swój samochód z podobnego problemu, dwa dni temu. Po zamknięciu przyciskiem LOCK odbijał tylni kołek w prawych drzwiach, ale jak z kluczyka zamykałem to to wszystkie się chowały. Lewy tylni w ogóle bez reakcji. Nie miałem już nerwów zawiozłem do kolegi elektromechaniora i za 100pln naprawił mi lewe i prawe, sam grzebe przy mojej bryczce ale jak mam taki problem to nie za bardzo wiem
-
Centralny działa jak mu się podoba
Butcheros odpowiedział tasmanvir → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja bym zaczął kolego od sprawdzenia takiej skrzynki sterującej centralnym pod fotelem kierowcy, lubi to wszystko tam zawilgotnieć no i się może dziać jak się dzieje. Ja tak miałem i odbijał mi centralny zamek w drzwiach tylnich i naprawione -
Kolego bo na postoju jak ma Ci chłodzić jak jest upał, wentylator ledwo zipie i ledwo chłodzi. Podczas jazdy pęd powietrza dodatkowo i bardzo skutecznie dochładza chłodnice od klimy co ma bezpośredni wpływ na chłodzenie powietrza przez klimatyzacje w kabinie
-
Klimatronik - przerywana praca kompresora klimatyzacji
Butcheros odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jest kolego tak jak piszesz, z tym przełączaniem 300 razy na minute to taka jednorazowa akcja Wielkie dzienks i pzdr -
Klimatronik - przerywana praca kompresora klimatyzacji
Butcheros odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Byłem przed chwilą na dworze sprawdzić, autko cały dzień na dworze. I działa wszystko ok , przełączyłem w trybie econ na auto i z powrotem i tak kilka razy, załącza i rozłącza tak z 10 razy, nawet było słychać wyraźnie przekaźnik (jego prace) i nagle po chwili już się nie da, nie załącza się sprężarka i nie czuć znowu obciążenia na alternatorze w trybie Auto hmmm ale i tak wskazywało by na to że jest za zimno i nie załącza ??!!??!!?? Pomocy -
Klimatronik - przerywana praca kompresora klimatyzacji
Butcheros odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Samochód stał w garażu jakieś 8h, garaż ogrzewany i pamietam że na chwilę się załączyła sprężarka, szyby odparowane więc z powrotem na ekon i postój 20 min na dworze. Ponowne uruchomienie silnika, clima na Auto i lipa i właśnie od tej chwili na dworze cały czas nie chce się załączać i chyba by sie zgadzało z tym co napisałeś -
Klimatronik - przerywana praca kompresora klimatyzacji
Butcheros odpowiedział dj_macgyver → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam wszystkich Ja mam podobny problem tylko że u mnie w ogóle przestała się załączać sprężarka po przejściu z trybu econ na auto i nie wiem co jest grane. Po przełączeniu na tryb Auto nie czuć w ogóle obciążenia alternatora i silnika, poprostu czuć że się nie załącza. Latem było wszystko ok, wczoraj wymieniałem uszczelkę pod miską w moim 1,9 TDI AHU, wszystko złożone na cacy, wyjazd z garażu chce odparować szybki włączam AC i lipa, czuć że klima nie działa. Jeśli ktoś wie w czym szukać problemu to z góry dzięki, dodam iż latem działa super -
Wymiana osłony przegubu / poradnik / zdjęcia
Butcheros odpowiedział zima18 → na temat → Poradniki i instrukcje
Odkręcamy śrubę mocującą przegub do piasty, samochód stoi na kołach, podnosimy auto, zdejmujemy koło, odkręcamy i i wyjmujemy śrube trzymającą w zwrotnicy sworznie dwóch górnych wachaczy. Kiedy mamy juz uwolnioną zwrotnice zdejmujemy opaski i osłonę przegubu. Popukać młoteczkiem i przegub wychodzi. Wszystko czyścimy benzyna ekstrakcyjną (nitro rozpuszcza elementy gumowo plastikowe), smarujemy nowy przegub smarem z zestawu, zakładamy gume i przegub i wszystkie podkładki teflonową i metalową i zawlęczkę i skaldamy do kupy, zakładamy opaski i gotowe. Mnie zajęło to 45 min. Przyczyną wymiany przegubu zewnętrznego były drgania kierownicy podczas przyspieszania. Po wymianie ustało, bo już miałem półoś naszykowaną na wymianę. naprawa tylko 200zł za przegub ---------- Post added at 15:38 ---------- Previous post was at 15:35 ---------- Za najlepsze opaski uważam stalowe tasiemki w ocynku, powinno się je gilotynka zaciągać i , ale domową metoda tez się da, skuteczniejsze niż te zaciskane cęgami.