Skocz do zawartości

cesar

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cesar

  • Urodziny 26.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    cesar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Pod kompa skrzynie miałem podłączaną niezliczoną ilość razy i niema żadnych błędów. Soft skrzyni uaktualniony (ale to dotyczy szarpania) Oprócz tej nieszczęsnej dwumasy wymieniałem i przegub wewnętrzny na którym był faktycznie luz i stuki się jeszcze jakby pogorszyły !!! A jeżeli chodzi o skrzynie to nieprawda że 6 biegowe mają wiele tarczek jak w tiptronicu czy innych klasycznych automatach. DSG zawsze ma dwa sprzęgła. A faktycznie 6 sprzęgła mokre a 7 suche. Wczoraj wymieniłem lewą poduszkę pod silnikiem i stuki jak były tak i są . Jedynie co pozostało to mechanizm różnicowy i DSG . Bardzo proszę o jakąkolwiek poradę posiadaczy samochodów na gwarancji którzy się z tym uporali, gdyż koszt sprawdzania DSG czy mechanizmu różnicowego są za duże aby to sprawdzać za własną kasę. POMOCY !!!
  2. jak pisałem wcześniej, wymieniałem koło dwumasowe (3500 zł z wymianą w ASO ) i problem pozostał, przez jakiś czas jedynie był mniej wyczuwalny (krótki czas)
  3. Kolejna wizyta (w innym serwisie) posprawdzane wszystko nawet półosie podmieniali. Teraz czekam na lewą poduszkę pod silnikiem bo jest poluzowana jak wymienię dam znać czy stuki ustały. Pozdrawaim
  4. Kupiłem samochód po gwarancji przy 118 kkm, teraz mam 167kkm, Na początku stuki pokazywały się sporadycznie i delikatnie z biegiem czasu i kilometrów jest coraz gorzej. Za wszystko płaciłem z kieszeni (niestety wszystkie wymienione elementy w jakimś stopniu były zużyte), jakaś nie wielka poprawa była jak np. stuki po wymianie dwumasy były mniej wyczuwalne (nowa dwumasa je chyba tłumiła). Tak za każdą wymianą. Teraz już nic nie wymieniam jeżdźę aż się rozpadnie albo się wnerwie i sprzedam bo nie mam pojęcia co z tym zrobić. Pozdrawiam
  5. Witam, mam to samo w octavi II 2.0 TDI, Objawy identyczne jak wyżej ASO wymieniło min. Poduszki pod skrzynia, koło dwumasowe, tuleje metalowo gumowe i parę innych części. W końcu twierdzą że to mechanizm różnicowy i ten typ tak ma. tragedia!!! Samochód po gwarancji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności