Skocz do zawartości

Drak

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Drak

  • Urodziny 19.07.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalety

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Ponieważ moje letnie opony nadają się do wymiany, więc wymyśliłem sobie, że kupię 205/60/R15. Czy to ma sens? Czy raczej pozostać przy 195/65/R15?
  2. Drak

    VOLKSWAGEN INDIVIDUAL mp3

    A odpisał może kolega numer tego felernego egzemplarza? Przydałby się - ja także przymierzam się do zakupu. Instrukcją także nie pogardzę
  3. Ja także, przy okazji zmiany licznika i manetek, zamontowałem tempomat. Wszystko poszło bez problemu, uwagi i porady z tego tematu były bezcenne. Tempomat działa, kontrolka niestety nie :639:, chociaż fizycznie w liczniku ją widzę. Zastanawiam się, czy jest to problem braku połączeń, czy raczej braku jakiegoś specyficznego kodowania...
  4. Dzisiaj dokonałem u siebie wymiany - co prawda nie na FIS, ale "zaledwie" ma MFA, lecz i tak zawarte w tym wątku porady były bezcenne. Zastosowałem metodę VAG Tacho i wszystko poszło jak po maśle. Szczególne podziękowania należą się pogromcy
  5. Chociażby tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 Temat dotyczy co prawda naprawy zamków, ale jest opisane jak rozbiera się drzwi...
  6. Miałem idealnie to samo - nawet w trasie nie nie dogrzewał. Wymiana termostatu (na oryginał oczywiście) i temperatura na liczniku stoi na 90 stopni, VAG pokazuje 89,9.
  7. Przepraszam, że piszę post pod postem, ale inaczej być może nie wyróżnił by się. Ponieważ nie otrzymałem od nikogo zczytanych danych, więc samochód powędrował do pompiarza. Z początku męczył się z czyszczeniem nastawnika - jednak efektów nie było. Okazało się, że problem powodowała pompa. Była w środku zanieczyszczona opiłkami, jakimiś złuszczonymi elementami i najnormalniej w świecie zacinała się co chwilę. Po wyczyszczeniu, wymianie koniecznych elementów i regulacji na stole zamontował do samochodu i podobno nie te auto. Dzisiaj odbieram więc będę mógł ocenić. Dlaczego to piszę? Aby dać sygnał, że nie zawsze błędy nastawnika pokazują jego zużycie...
  8. Ok - w takim razie prośba do Grupowiczów - jeśli ktoś ma możliwość odczytania tego, to proszę o podanie wartości z 3 pola dla Measuring Blocks (08) silnika (Engine 01) z grupy 001 dla zimnego silnika 1.9 TDI AHH 90 KM
  9. Dzięki za wsparcie. Tylko jak potem ustawic wstępnie - na jaką wartość napięcia?
  10. Witam! Od pewnego czasu komputer notował sporadycznie błąd 01268, który dawał się skasować. Dzisiaj jednak padło coś całkowicie. Pojawiły się 3 błędy: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-00 - Control Difference 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-00 - Lower Limit Nie da się ich wykasować gdyż powracają po przekręceniu kluczyka. Auto można odpalić, ale nie reaguje na pedał gazu, zgasić można tylko poprzez zdławienie na 5 biegu. Odczytana na zimnym silniku wartość pola 3 w grupie 001 (Mod. Piston Displ.) wynosi 3.92 V (przy tym polu opis poniżej mówi chyba o wartości zalecanej/fabrycznej 1.35-2.10). I teraz pytanie dla znawców. Czy zabierać się za czyszczenie nastawnika (mam do tego warunki i chęci , czy szukać pompiarza? Przeczytałem wszystkie dostępne dyskusje na ten temat oraz wskazówki czyszczenia z podanego linku. Najbardziej niepokoi mnie odczyt napięcia czujnika drogi przesuwu - nie zawiera się on na pewno w wartościach zalecanych i może pojwić sie problem z ustawieniami po czyszczeniu. Posiadam dynamiczny log grupy 001. Dołączam go może dla kogoś z większym doświadczeniem będzie jakąś wskazówką. http://rtnet.pl/vaglog/presio_2434.html
  11. Że tak zapytam - gdzie można dorwać taki licznik?
  12. Witam! Ja także przymierzam się do podpięcia alarmu i jak prawie wszyscy w tym wątku poproszę o rozpiskę na [email protected].
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności