-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Drak
- Urodziny 19.07.1963
Informacje osobiste
-
Imię
Dariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kalety
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
-
Rok produkcji
1999
-
Drak obserwuje zawartość → Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG, Wlącznik oświetlenia wewntetrznego, VOLKSWAGEN INDIVIDUAL mp3 i oraz 7 innych
-
Ponieważ moje letnie opony nadają się do wymiany, więc wymyśliłem sobie, że kupię 205/60/R15. Czy to ma sens? Czy raczej pozostać przy 195/65/R15?
-
A odpisał może kolega numer tego felernego egzemplarza? Przydałby się - ja także przymierzam się do zakupu. Instrukcją także nie pogardzę
-
950 zł.
-
Ja także, przy okazji zmiany licznika i manetek, zamontowałem tempomat. Wszystko poszło bez problemu, uwagi i porady z tego tematu były bezcenne. Tempomat działa, kontrolka niestety nie :639:, chociaż fizycznie w liczniku ją widzę. Zastanawiam się, czy jest to problem braku połączeń, czy raczej braku jakiegoś specyficznego kodowania...
-
Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG
Drak odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Dzisiaj dokonałem u siebie wymiany - co prawda nie na FIS, ale "zaledwie" ma MFA, lecz i tak zawarte w tym wątku porady były bezcenne. Zastosowałem metodę VAG Tacho i wszystko poszło jak po maśle. Szczególne podziękowania należą się pogromcy -
I takie lusterko...
-
Chociażby tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834 Temat dotyczy co prawda naprawy zamków, ale jest opisane jak rozbiera się drzwi...
-
Błąd 00515 (G40), 16500 (G62), 16486 (G70) Brak mocy
Drak odpowiedział DOMEL → na temat → Kody błędów
Miałem idealnie to samo - nawet w trasie nie nie dogrzewał. Wymiana termostatu (na oryginał oczywiście) i temperatura na liczniku stoi na 90 stopni, VAG pokazuje 89,9. -
Przepraszam, że piszę post pod postem, ale inaczej być może nie wyróżnił by się. Ponieważ nie otrzymałem od nikogo zczytanych danych, więc samochód powędrował do pompiarza. Z początku męczył się z czyszczeniem nastawnika - jednak efektów nie było. Okazało się, że problem powodowała pompa. Była w środku zanieczyszczona opiłkami, jakimiś złuszczonymi elementami i najnormalniej w świecie zacinała się co chwilę. Po wyczyszczeniu, wymianie koniecznych elementów i regulacji na stole zamontował do samochodu i podobno nie te auto. Dzisiaj odbieram więc będę mógł ocenić. Dlaczego to piszę? Aby dać sygnał, że nie zawsze błędy nastawnika pokazują jego zużycie...
-
Ok - w takim razie prośba do Grupowiczów - jeśli ktoś ma możliwość odczytania tego, to proszę o podanie wartości z 3 pola dla Measuring Blocks (08) silnika (Engine 01) z grupy 001 dla zimnego silnika 1.9 TDI AHH 90 KM
-
Dzięki za wsparcie. Tylko jak potem ustawic wstępnie - na jaką wartość napięcia?
-
Witam! Od pewnego czasu komputer notował sporadycznie błąd 01268, który dawał się skasować. Dzisiaj jednak padło coś całkowicie. Pojawiły się 3 błędy: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-00 - Control Difference 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-00 - Lower Limit Nie da się ich wykasować gdyż powracają po przekręceniu kluczyka. Auto można odpalić, ale nie reaguje na pedał gazu, zgasić można tylko poprzez zdławienie na 5 biegu. Odczytana na zimnym silniku wartość pola 3 w grupie 001 (Mod. Piston Displ.) wynosi 3.92 V (przy tym polu opis poniżej mówi chyba o wartości zalecanej/fabrycznej 1.35-2.10). I teraz pytanie dla znawców. Czy zabierać się za czyszczenie nastawnika (mam do tego warunki i chęci , czy szukać pompiarza? Przeczytałem wszystkie dostępne dyskusje na ten temat oraz wskazówki czyszczenia z podanego linku. Najbardziej niepokoi mnie odczyt napięcia czujnika drogi przesuwu - nie zawiera się on na pewno w wartościach zalecanych i może pojwić sie problem z ustawieniami po czyszczeniu. Posiadam dynamiczny log grupy 001. Dołączam go może dla kogoś z większym doświadczeniem będzie jakąś wskazówką. http://rtnet.pl/vaglog/presio_2434.html
-
Że tak zapytam - gdzie można dorwać taki licznik?
-
Witam! Ja także przymierzam się do podpięcia alarmu i jak prawie wszyscy w tym wątku poproszę o rozpiskę na [email protected].