Skocz do zawartości

Tomek122

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Masz uszkodzone mikrostyki w zamkach od drzwi. Trzeba powyjmować zamki z drzwi i poprawić zimne luty lub wymienić krańcówki. Od świateł odpowiada ta krańcówka na kabelkach ale i tak trzeba otworzyć zamek aby poprawić luty.
  2. Dobra. Dzieki za odpowiedźi. Faktycznie okazalo się, że mam zimne luty w zamku. Lutownica poszła w dłoń, 2 minuty i polutowane.
  3. To pytanie z ciekawości , dlaczego z kluczyka rygluje a z przycisku na drzwiach kierowcy zamyka i odrazu otwiera, skoro to wina krańcówek? Czy ww czynnosci wykonam programem vcds lite? Bo posiadam taki kabel: VAG USB KKL line we wtyku OBD
  4. Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum i od niedawna posiadaczem passata b5, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z zamykaniem mojego passata b5 98r. Otóż tak: Blokując go od środka (przyciskiem na drzwiach kierowcy), zamyka on zamki przednie ale tylne zamyka i odrazu otwiera. Jeśli zamykam go z pilota, to zamyka wszystkie zamki bez wyjątku, jednak nie włącza się dioda przy drzwiach kierowcy. Ale jak zamyka passata kluczykiem, to po pierwszym przekręceniu, zamyka zamki (wszystkie a jak okna są otwarte to je też domyka) a po drugim przekręceniu zamyka słychać jakby jeszcze tez domykał zamki i teraz doida przy drzwiach kierowcy miga. W związku z tym mam pytanie, dlaczego z kluczyka wszystko działa jak należy a z pilota i od środka zamykanie przyciskiem blokady nie działa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności