Tomek122 Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2020 Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem forum i od niedawna posiadaczem passata b5, więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z zamykaniem mojego passata b5 98r. Otóż tak: Blokując go od środka (przyciskiem na drzwiach kierowcy), zamyka on zamki przednie ale tylne zamyka i odrazu otwiera. Jeśli zamykam go z pilota, to zamyka wszystkie zamki bez wyjątku, jednak nie włącza się dioda przy drzwiach kierowcy. Ale jak zamyka passata kluczykiem, to po pierwszym przekręceniu, zamyka zamki (wszystkie a jak okna są otwarte to je też domyka) a po drugim przekręceniu zamyka słychać jakby jeszcze tez domykał zamki i teraz doida przy drzwiach kierowcy miga. W związku z tym mam pytanie, dlaczego z kluczyka wszystko działa jak należy a z pilota i od środka zamykanie przyciskiem blokady nie działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #2 Napisano 2 Listopada 2020 problem z wytartymi mikrowłącznikami w tylnych zamkach przyciskiem w środku spróbuj wcisnąć otwieranie i jak będzie w trakcie pracy zamków to zamykanie jeśli wtedy zamknie i nie otworzy to mikrostyki, lub zimne luty co do pilota, wygląda na to że nie działa Ci podwójne ryglowanie przy pierwszym wciśnięciu, spróbuj zamknąc i od razu drugi raz szybko jeśli zadziała tzn. że tak masz ustawione, można sobie to zmienić w module komfortu w zakładce Dostosowanie co do zamykania z kluczyka, po drugim przekręceniu zamyka podwójny rygiel, i wtedy nie otworzysz go siedząc w środku, dezaktywuje klamki wewnętrzne to sobie też można zmienić w module komfortu ogólnie możesz sobie np. ustawić żeby przy jednym wciśnięciu przycisku na pilocie zamykał tylko na pojedynczy rygiel, a przy drugim ryglował podwójnie, albo żeby od razu było podwójnie możesz też np. ustawić żeby przy jednym wciśnięciu otwierania na pilocie, otwierał tylko drzwi kierowcy, a pozostałe dopiero przy drugim można zmienić żeby migał sobie kierunkami przy otwieraniu i zamykaniu, bądż też dawał sygnał dźwiękowy alarmem, albo np. blokował drzwi po przekroczeniu 15km/h a otwierał po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i takie tam wszystko do znalezienia na necie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek122 Zgłoś #3 Napisano 2 Listopada 2020 To pytanie z ciekawości , dlaczego z kluczyka rygluje a z przycisku na drzwiach kierowcy zamyka i odrazu otwiera, skoro to wina krańcówek? Czy ww czynnosci wykonam programem vcds lite? Bo posiadam taki kabel: VAG USB KKL line we wtyku OBD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek122 Zgłoś #4 Napisano 13 Listopada 2020 Dobra. Dzieki za odpowiedźi. Faktycznie okazalo się, że mam zimne luty w zamku. Lutownica poszła w dłoń, 2 minuty i polutowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zulwik Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2020 Witam ja mam problem z zamkiem taki że nie mam sygnalizacji światłami kierunków zamykania i otwierania. wszystkie bezpieczniki sprawdzone i sprawne. C oto może byc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zulwik Zgłoś #6 Napisano 20 Grudnia 2020 30 minut temu, zulwik napisał: Witam ja mam problem z zamkiem taki że nie mam sygnalizacji światłami kierunków zamykania i otwierania. wszystkie bezpieczniki sprawdzone i sprawne. C oto może byc ? Witam prawdopodobnie problem rozwiązany, ładuje dziś aku i po podładowaniu pojawiły się światła, widoczne napięcie było za niskie, ale mogłem jeszcze zapalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach