Skocz do zawartości

Patmil

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Jakiś czas temu padł mi akumulator w Passacie i rozprogramowalo się radio model PHILADELPHIA 845 AMEU. Większość rzeczy ustawiłem (m.in. start samej stacji wraz z zapłonem) natomiast po odpaleniu samochodu powinno się włączać radio, a odpala się za każdym razem kalibracja i ręcznie trzeba w plikach szukać radia i je włączać. Zna ktoś może sposób jak to zaprogramować by radio się włączało automatycznie? Gdzieś kiedyś wyczytałem, że trzeba wyciągać i wysyłać do Blaupunkt i zrobią to za około 50zł. Może się znajdzie sposób by to obejść.
  2. Witam. Przejrzałem tematy i nie znalazłem takiego problemu, jeśli był, a przeoczyłem proszę o wskazanie. Posiadam taki problem, że na zimnym silniku odpala bez żadnego problemu, wszystko można powiedzieć perfekcyjnie. Natomiast jak silnik jest już rozgrzany np. przejadę trasę 100km, zatrzymam się na chwilę powiedzmy wyjdę zatankować i gdy odpalam rozgrzany silnik strasznie nim rzuca. Odpala również bez większego problemu poza tym mocnym wstrząsem. Jeździ bezproblemowo, na jałowych też nie ma żadnych oznak. Jedynie podczas odpalania. Błędów żadnych nie wyrzuca. Znalazłem gdzieś w internecie, żeby sprawdzić dwumase, ale akurat dwumasa jest nowa, było tak przed wymianą jak i po.
  3. Witam. Przepraszam, za odgrzanie starego tematu, ale mam podobny problem w B6 TDI 2.0 140KM. Tylko oprócz kontrolki świec świeci jeszcze DPF i check engine. Jutro samochód jedzie na serwis, ale może ktoś podpowie czego się spodziewać, bo aż mnie skręca od środka co może być przyczyną. Najpierw zaświecił się DPF, ale kompletnie już nie miałem siły wyjeżdżać przepalić, więc stwierdziłem, że kolejnego dnia to zrobię. Wszystko było ok, wróciłem do domu kolejnego dnia do pracy i z pracy również (około 7km w jedną stronę). Po obiedzie chciałem jechać przepalić lecz po przejechaniu około kilometra zaczęła migać kontrolka świec i samochód automatycznie stracił moc (nie załącza turbo). Chciałem przystanąć gdzieś na parkingu, lecz zanim na parking dotarłem po około 500m zaczął się świecić check. Może błąd, może nie ale nie zraziłem się tym i wyskoczyłem na autostradę (rozpędzanie do setki zajęło z miesiąc, ale się udało) nie udało się przepalić - pokonałem około 30km z prędkością około 120km/h na piątym biegu co dawało obroty około 2300. Jeśli chodzi o dogrzanie powinno być odpowiednie, zawsze w taki sposób przepalałem tylko zazwyczaj kontrolka znikała po max 10km. Teraz nie zniknęła. I teraz pytanie - czy to może być wina DPF i teraz trzeba przeprowadzić awaryjne czyszczenie/przepalanie DPF, czy raczej coś poważniejszego. Wiem, że to jak wróżenie z fusów bez kodów, ale może ktoś miał podobny przypadek, albo coś i będzie mógł się wypowiedzieć w jakiś sposob na temat.
  4. Te z allegro za 600zł są regenerowane maksymalnie po kosztach. Lepiej dopłacić do oryginalnej, bo koszt dwa razy więcej a wytrzyma z trzy razy dłużej, albo i lepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności