Skocz do zawartości

thompson2401

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O thompson2401

  • Urodziny 22.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam, chcę wszystkich przestrzec przed zakupem tanich części z Chin. Jakiś czas temu na przeglądzie technicznym diagnosta stwierdził, że dwa górne wahcze z prawej strony mają luz. Jak to zawsze bywa był to okres kiedy brakowało funduszy na zakup części dobrej marki. Szukałem w internecie i znalazłem BARDZO TANIE wahacze z Chin. Pomyślałem, że trochę na nich pojeżdżę (do momentu zakupu lepszych wahaczy). Myliłem się. Po ich zamontowaniu od razu pojechałem na stację diagnostyczną. Jakie było moje zdziwienie kiedy diagnosta stwierdził, że wymienione wahacze mają dalej luz. Te Chińskie wahacze do niczego się nie nadają. Nawet nowe mają już luz. Szkoda roboty. Ja wszystko zrobiłem sam więc nie ponosiłem kosztów robocizny. Teraz już nigdy nie kupię chińskich części i wam tego odradzam. Pozdrawiam
  2. Witam, mam następujący problem. Jak skręcam w lewo to trzeszczy mi przy lewym kole, jak skręcam w prawo to puka coś w prawym kole. Zakładam, że przeguby są do wymiany. Czy moja diagnoza jest słuszna? Ktoś wcześniej podpowiadał, że stukanie to wina przekładni kierowniczej. Jak sprawdzić czy to jest przekładnia czy przegub? Pozdrawiam
  3. Witam ponownie Próbowałem i próbowałem wyjąc alternator ale nie udało mi się. Znajomy poradził mi, żebym w pierwszej kolejności zobaczył regulator napięcia wraz ze szczotkami. Po jego wyjęciu (znajduje się na wierzchu z tyłu alternatora) okazało się, że szczotki się zużyły i trzeba go wymienić. Po zakupie i wymianie na nowy (koszt 190zł) okazało się, że wszystko wróciło do normy i mam już ładowanie. Przy tej okazji wymieniłem również akumulator. Pozdrawiam
  4. Witam, Dzisiaj usiłowałem wyjąć alternator w swoim Passacie. Nie mogę wyjąć dolnej śruby mocującej alternator bo przeszkadza mi wiatrak chłodnicy. Może ktoś podpowie mi jak odkręcić mam śrubę wiatraka, która jest od tyłu pod alternatorem? pozdrawiam
  5. Witam i dziękuje za info Kiedyś była taka sytuacja, że wyskoczył mi przewód od spryskiwacza tylnej szyby. Ja o tym nie wiedziałem i chciałem ją sobie umyć w czasie jazdy. Woda ze spryskiwacza zalała wnętrze klapy i wtedy (i tylko wtedy) właśnie samochód sygnalizował, że klapa jest otwarta. Piszczał mi co kilka sekund. Prawdopodobnie (tego nie sprawdziłem) zadziałałaby lampka od podświetlania bagażnika. Ten mikrostyk, o którym piszecie to jest przy klamce klapy bagażnika? Dodam, że już dwa razy walczyłem z tą klamką. Guma, która ją zasłania jest lekko odchylona i dostaje się tam woda. Przez wilgoć blacha, którą naciskamy otwierając klapę, śniedzieje i staje. Wtedy pozostaje już tylko wymontować klamkę, przeczyścić i przesmarować. Sam mikrostyk w klamce jest dobry (pomimo zalania wodą). Kabli nie sprawdzałem żadnym czujnikiem. Pozdrawiam
  6. Witam, Ja troche z innej beczki. Mój problem polega na tym, że nie działa u mnie podświetlenie bagażnika. Klapa działa dobrze. Kiedy podnoszę klapę do góry to nie działa podświetlenie i po ok. 30s. samochód uzbraja się. Nie widzi, że mam otwartą klapę. Gdzie mogę sprawdzić co jest nie tak? Z góry pozdrawiam i dziękuję.
  7. Witam, a czy ma znaczenie włączone lub wyłączone ogrzewanie wnętrza kabiny?
  8. Witam kolegów, w najbliższym czasie będę wymieniał cieknącą chłodnicę. W dniu dzisiejszym zdemontowałem przedni zderzak i dokładnie ustaliłem miejsce wycieku (dziura w dolnej części chłodnicy). Wstępnie zorientowałem się w jaki sposób (również dzięki waszym opisom) wyjąć chłodnicę. Natomiast w tej chwili zastanawiam się jak postępować mam po zainstalowaniu nowej. Czy w momencie odłączenia przewodów cały układ zapowietrzy się? Jak wtedy można go odpowietrzyć? Czy mam dolać borygo do zbiornika wyrównawczego, uruchomić i później na zimnym silniku dolać znowu? Co dalej robić żeby wszystko działało. Pozdrawiam:fajny
  9. Witam, dzisiaj wyjmowałem w moim samochodzie fotel kierowcy, w którym mam poduszkę powietrzną. Przed jego wyjęciem odłączyłem wtyczkę elektryczną do poduchy. Na wyświetlaczu wyskoczył mi błąd "airbag fehler" . Ok fotel wyjęty to komunikuje błąd. Po wsadzeniu i podłączeniu fotela komunikat "airbag fehler" nie znika. Wszystko podłączyłem dobrze i nie wiem dlaczego błąd nie znika. Co mam teraz zrobić? Czy muszę podłączyć komputer:zecożeby wykasować błąd?
  10. Witam, Na razie mam wszystko wybebeszone i się suszy, więc jeszcze sprawdzę. Dzięki.
  11. Na wstępie chciałem podziękowac wszystkim użytkownikom za cenne uwagi i podpowiedzi co do zbierającej sie wody w samochodzie.:kumple W moim pasku okazało się, że po trzech dniach postoju na deszczu, w samochodzie po lewej stronie (po stronie kierowcy i pasażera) stoi woda:dupablada. Po przeczytaniu tego forum dowiedziałem sie co może być przyczyną takiej sytuacji. Okazało się, że zapchany mam odpływ na podszybiu a dokładnie pod akumulatorem. Po jego odetkaniu cała stojąca tam woda zlała się i mam nadzieję, że już nie będzie się zbierać. Wyjąłem całą gumę na odpływie, która wraz z liśćmi i kolkami sosnowymi zakorkowała odpływ. Mam jeszcze pytanie. Czy wyjęcie fabrycznej zaślepki pod serwem będzie miało jakieś skutki uboczne? Obecnie zdemontowałem fotel kierowcy, połowę tylnej kanapy, odchyliłem tapicerkę i farelką wszystko suszę. Na podłodze miałem ok. 2-3cm wody. Wszystko było zalane. Na szczęście moduł komfortu, który znajduje się pod nogami kierowcy wygląda na zrobiony dosyć hermetycznie. Chyba nie ucierpiał. Ciekawę czy taka sytuacja (zalanie wodą) będzie mjała jakieś konsekwencję w niedalekiej przyszłości na inne podzespoły. Woda stała ok. 4 dni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności