Skocz do zawartości

Lis

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lis

  • Urodziny 19.08.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    M.
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM
  • Rok produkcji
    ---
  1. Ja jezdzilem nowa Mazda 6 w ramach jazdy probnej z silnikiem 2.0 140KM. Ten samochód to dla mnie kompletne rozczarowanie. Przede wszystkim ma slaby i glosny silnik, o beznadziejnym przyspieszeniu. W prowadzeniu nic nadzwyczajnego. Wykonczenie ciut lepsze od Mondeo. Wybieralem miedzy Insignia, Mondeo, Mazda i Passatem, kupujac ostatecznie Passata, ale kazdy z ww. samochodow bije Mazde na glowe pod wzgledem prowadzenia, kultury jazdy, silnika itd. Polecam sie przejechac i porownac.
  2. Pojawiła się lista telefonów współpracujących z zestawem Premium: http://www.skoda-auto.pl/pl/download/file/520.html
  3. Właśnie przyjechał mój passat do dealera, 53 tydzień 2009 produkcji. Krótkie oględziny - panel klimatyzacji jest już nowy, zmienił się też zestaw telefoniczny premium o tyle, że nie wkładają już niczego do podłokietnika, cały podłokietnik jest do wykorzystania. Kierownica oczywiście też nowa.
  4. Lis

    Sat Assist

    Zrobiłem małe rozeznanie i podobno ten system Sat-Assist w przypadku Passata to póki co jedna wielka lipa. W salonach sprzedawcy nie chcą tego oferować, bo serwisy z kolei mają jakieś problemy z montażem tego cuda. Jeżeli otrzymuję z salonów delikatne informacje typu "lepiej z tym poczekać", "wolimy nie eksperymentować na Pańskim samochodzie", "to powinien być moduł fabryczny, a nie taka dokładka", to coś jest z tym Sat-Assist nie tak. Sama idea jest znakomita, ale jak to zwykle bywa - idea to jedno, a realizacja to drugie.
  5. Zamawiając nowy samochód, stanąłem przed dylematem, którą skrzynię wybrać do silnika 2.0TDI 170KM. Niestety, nie mogłem nigdzie znaleźć samochodu testowego wyposażonego w ten silnik, w związku z czym jeździłem wersją 140KM. Stąd moje pytanie do tych, którzy mieli przyjemność jeździć DSG w obu wersjach: czy jest duża różnica? Spotkałem się bowiem z opiniami, że w wersji 140KM DSG nie jest tak "nerwowe" jak w 170KM. Tak czy inaczej, zdecydowałem się na skrzynie manualną, z dwóch podstawowych powodów: 1) nie podoba mi się jazda automatem podczas manewrów i jazdy w korku (!) - wolę czołgać się na półsprzęgle ze skrzynią manualną , 2) podczas normalnej jazdy na trasie skrzynia chodzi tak gładko i płynnie, jakby jej nie było, co mnie po prostu usypia.
  6. Lis

    Sat Assist

    Odświeżam temat, bo zbliża się moment, w którym muszę podjąć decyzję o instalacji Sat Assist. Czy ma to sens jako zabezpieczenie antykradzieżowe? Czy nie jest tak, że po wejściu do samochodu można wyrwać to ustrojstwo z sufitu i wtedy cały system przestaje działać? Gdzie jest lub są (o ile jest ich więcej niż 1) zamontowane nadajniki sygnału?
  7. Lis

    Sat Assist

    Do nowego samochodu ok. 1200 zł. Pierwszy rok abonament gratis, a potem 500 zł rocznie. Byłem gotów to zamówić, ale mój zapał osłabł, jak dowiedziałem się, że to nie jest część, która będzie zamontowana fabrycznie. Konsolka jest na suficie, a pod kierownicę wrzucają dodatkowy głośniczek.
  8. Może ktoś z forumowiczów ma jakieś bardziej szczegółowe informacje o systemie Sat Assist wprowadzanym teraz przez VW? Tkwiłem w przekonaniu, że jest to montowane fabrycznie, lecz okazało się, że dokładają to na miejscu w serwisie. Podejrzewam teraz, że ma to sens jako urządzenie alarmowe w razie wypadku, nieprzewidzianego zdarzenia itp., ale jako antykradzieżowe już niekoniecznie. Warto się w to bawić?
  9. Witam, kupuję nowego Passata i jedyną rzeczą, która budzi moje wątpliwości, jest zestaw telefoniczny premium. Dealer nie jest pewien szczegółów, a w internecie też trudno znaleźć jednoznaczny opis. A więc po kolei: 1) Zestaw Premium łączy się protokołem rSAP (SAP) poprzez bluetooth z określonymi telefonami obsługującymi ten protokół, ale nie ze wszystkimi (głównie Nokie). Zaletą systemu premium ma być wyświetlanie informacji na wyświetlaczu MFA, a nie tylko RCD/RNS 510. Czy jakikolwiek inny system jest w stanie to zapewnić, czy tylko zestaw premium? Na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/item755775224_vw_rns510_skoda_columbus_bluetooth_premium_mfd3.html Czy to jest to samo, co zestaw premium? 2) Jak rozumiem, moduł premium montowany jest pod siedzeniem, dodatkowo zamiast szufladki jest klawiatura. Co w takim razie znajduje się w podłokietniku? Jest to podobno uchwyt do ładowania telefonu. Ale do jakiego modelu? Dealer nie potrafi odpowiedzieć, twierdząc, że tam monutją w fabryce VW jeden standardowy typ uchwytu. Nie chciałbym kupować za 2500zł czegoś, co zajmie cały podłokietnik, a nie będzie wykorzystywane w praktyce. Czy te uchwyty są wymienne, czy jest to jakaś złączka do podłączenia adaptera? Ciekawe, czy ten zestaw z allegro też zajmuje podłokietnik? Proszę o podpowiedź, bo trudno mi sobie wyobrazić, że kupując nowy samochód z takim zestawem, będę skazany potem na prowizorkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności