Jump to content

Apollo311

  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Apollo311
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 206 kW (CJXA)
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie do końca musi być jak piszesz, bo do wersji 280KM dają inne komponenty - przynajmniej na przód ponieważ te wersje silnikowe nie kwalifikują się do promocji.
  2. 1300zł z robocizną: tarcze + klocki tył oraz same klocki przód
  3. Hej, Jest mróz i pojawił się problem z zamknięciem klapy bagażnika. Problem jest taki: * wciskam przycisk do zamknięcia klapy * klapa się zamyka i dochodzi do końcowej pozycji zamknięcia * słychać docisk (pewnie praca jakiegoś silniczka) * niby jest okej, klapa zamknięta ale po kilku sekundach jakby docisku "puszcza" (słychać również jak silniczek który dociąga klapę również zaczął pracować) i klapa lekko się unosi, dosłownie na kilka milimetrów * na stacyjce dostaję komunikat że klapa bagażnika jest otwarta. Wcześniej nie było z tym problemu. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić? --== EDIT 1 ==-- Zrobiłem coś takiego: * przy otwartym bagażniku docisnąłem P1 symulując zamkniecie bagażnika * oświetlenie w bagażniku zgasło a hak z P2 wysunął się Niby okej ale ręką mogłem cofnąć hak do pozycji zero, czyli otwarcia zamka. Czy to jest normalne zachowanie zamka? Dodatkowo, to cofniecie haka nie było płynne, nie było odbicia do pozycji zero tylko raczej musiałem ręką przesuwać. Czy to już zamek do wymiany czy macie jakiś pomysł? Jestem na wyjeździe i do ASO nie mam zbyt blisko. Chyba znalazłem podobny problem: --== EDIT 2 ==-- Dzwoniłem do ASO i powiedzieli że nic raczej sam z tym nie zrobię - zapraszamy do serwisu. --== EDIT 3 ==-- Rozmawiałem z osobą która zajmuje się wstawianiem elektrycznej klapy w samochodach które tego w wyposażeniu nie mają. Zadałem temu Panu pytanie z EDIT 1: Odpowiedział, że jest to możliwe ponieważ stan zamka jest zależny od położenia klapy która jest wyliczana w trakcie zamykania bagażnika. W efekcie bez diagnozy niewiele da się zrobić. Trzeba podjechać sprawdzić i naprawić --== EDIT 4 ==-- Jak tylko mrozy się skończyły to i problem znikną
  4. Wymieniłem na ori w ASO - utargowałem dobrą cenę. Tył: tarcze + klocki; Przód: tylko klocki, tarcze jeszcze są okej.
  5. Hej, Widziałem że jest temat "tarcze, klocki tył) natomiast mam trochę inne pytanie. W lipcu byłem w ASO na wymianie oleju ale dostałem również info że zbliża się wymiana klocków przód. Wczoraj natomiast wymieniałem opony (poza ASO) i Pan powiedział że kończą mi się klocki tył. Ciekawi mnie dlaczego ASO nie wspominało o klockach z tyłu które jak się okazują kwalifikują do wymiany. Po czym poznajecie że klocki kwalifikują się do wymiany? Czy elektronika auta sygnalizuje o takim fakcie czy w inny sposób? Dodatkowo, co z tarczami? Obawiam się że jak pojadę do ASO to powiedzą z automatu że są do wymiany. Jak ogrywacie takie sytuacje gdy nie ma pewności co do wymiany tarcz? Chciałbym pojechać do ASO ze swoimi klockami, no ale co z tarczami skoro nie wiem czy kwalifikują się do wymiany? Wizyta na dwa razy (słabo trochę)? Jak to ogrywacie? Co polecacie z klocków?
  6. @grus a nie rozważałeś 0W40? No ja właśnie również czytając posty (między innymi tomek-a evo/lejolej) stwierdziłem że 0W40 to rozsądny wybór. Wie ktoś może czy olej muszę wymieniać w ASO by utrzymać gwarancję? Dzwoniłem dzisiaj do jednego ASO (do serwisu) w Gdańsku żeby oszacować koszty wymiany oleju + filtry. Dostałem odpowiedź: koszt 860zł. Zapytałem, a jaki będzie koszt jeśli przyjadę z własnym olejem. Nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi Pani z serwisu podała tylko orientacyjny koszt, 400zł. Kurczę trochę lipa że ludzie nie wiedzą takich rzeczy. Dodatkowo, nie mam możliwości wzięcia udziału przy wymianie, co również nie jest ok (moim zdaniem). A na pytanie czy mogę wymienić olej poza ASO również nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi tylko coś w stylu: zaleca się, itd. W efekcie chyba wolę (jeśli mogę) zrobić to w zwykłym warsztacie.
  7. Hej, Planuję wymianę oleju (dalej w ASO). Chodzi o VW B8 280KM z 2016 który obecnie miał robione wymiany w ASO (olej od nich). Nie wiem czy dobrze odczytuję instrukcję ale moim zdaniem mogę zalać olej ze specyfikacją VW 502 00 dla stałych okresów. Dobrze myślę? Ja generalnie wymieniam co 10tyś km więc mi stałe okresy pasują. Myślałem o polecanym Millers Oils XF Longlife 0W40 ale widzę że do gry doszedł jeszcze Eurol Synergy 0W40. Co polecacie z tych dwóch? (no chyba że macie zupełnie inną propozycję - sensowniejszą) I jeszcze takie pytanie. Przy przejściu na inny olej wystarczy zlać stary i zalać nowy czy lepiej jeszcze jakąś płukankę lub inny specyfik wlać? Jeśli tak to co powinienem wlać, zrobić (właściwie co powinienem w ASO powiedzieć żeby zrobili)? Czy filtr oleju z ASO wystarczy czy też z własnym jechać? Jeśli z własnym to co proponujecie?
  8. Tak informacyjnie, firma SGS nie działa na rynku indywidualnym - przynajmniej w sektorze audytu aut. Taką dostałem informację po kontakcie z firmą.
  9. @Dominik3819 wielkie dzięki! Możesz jeszcze tylko napisać dlaczego polecasz tą firmę? Może się to komuś jeszcze przyda.
  10. Znacie kogoś (lub firmę) kogo polecanie do sprawdzenia Passata B8 na terenie Warszawy? (oczywiście jakoś trzeba będzie się dogadać). Osoba rozeznana w temacie zweryfikuje auto zdecydowanie lepiej niż ja. Dla przypomnienia chodzi o VW Passat B8 2.0 TSI 280KM 4x4
  11. @Dreyfus masz większą wiedzę ode mnie i łatwiej Ci ocenić że taki problem to nie problem. Ja przed ostatnim postem @1285 temat miałem zakończony. No ale post się pojawił to starałem się bardziej temat zgłębić. Plus z tej wiedzy taki że w ASO można zrobić test na obecność zawartość spalin w układzie chłodzenia. Koszt podobno kilkadziesiąt zł więc warto zrobić coś takiego. Możecie napisać kiedy problem z wyciekiem zaczyna być poważniejszy bo jak rozumiem 0.2l na 30000 km to tak naprawdę żaden problem? Pytam na przyszłość by odpowiednio wcześnie zareagować.
  12. @1285 no masz rację chyba zbyt pochopnie podszedłem do tematu. Zacząłem w internecie czytać i ludzie mają problemy na mniejszą lub większą skalę. Kurczę a już myślałem że temat zakupu auta mam zakończony. Takie coś znalazłem (w sumie ma to sens z tym odparowaniem przy małych wyciekach):
  13. ASO na przeglądzie przy 30000 km ubytek płynu chłodniczego 0.2l potraktował chyba jako sytuację normalną ponieważ tylko dolał te 0.2l i nic więcej nie było wymieniane, np. pompa o której piszecie więc ubytki na takim poziomie nie traktuję jako problem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy