Skocz do zawartości

boryna33

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O boryna33

  • Urodziny 26.02.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Verden (Aller)

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Mógłbyś konkretnie powiedzieć coś o tych cięgłach bo nie wiem na czym oko zawiesić. Poza tym mocowania skrzyni i poduszki są ok. Czy będę w stanie wymienić olej w skrzyni bez kanału?
  2. Ok, sprawdzę czy coś takiego się nie stało przy skrzyni i dam znać. Dzięki
  3. Witam. Podłączę się z problemem wstecznego. Problem z 1 i 2 jest taki sam jak piszą inni ale najgorsze jest to że po ciężko wbitym wstecznym nie potrafię czasami wybić wstecznego. Zaznaczam że przy każdym wbijaniu wstecznego słychać jak idzie po zębatkach, czy to sprzęgło???????? Passat B3 212 000 km. Regulacji na lince nie widzę. Proszę o podpowiedź.
  4. Faktycznie tak może być z tą świecą. Muszę sprawdzić świece.Dzięki za podpowiedź.
  5. W płynie chłodzącym nie mam plam oleju ale za to na korku wlewu oleju jest biały osad jak i również na bagnecie są ślady (ale małe kropki się zdarzają) koloru kawy z mlekiem. Także na pewno jest to uszczelka. Tym bardziej nie wspomniałem o tym że pożyczyłem autko szwagierce. Ona ma Mondeo automat i niestety zapomniała jak się jeździ na manualnej. Podejrzewam że jechała na drugim biegu bo akurat ruch w mieście odbywał się wolno. I przegrzała silnik i oczywiście twierdzi że to nie jej wina ;D
  6. Ubytek jak pisałem nie jest tragiczny 600 km po mieście czyli m/w 5 tygodni. Zajrzę jeszcze pod maskę tak jak mówisz i zobaczę czy nie ma wycieków. Teraz jestem już spokojniejszy. Serdeczne dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  7. To że korek sam upuści to wiem ale nigdy nie miałem styczności z takim czymś. Dlatego wydawało mi się że przewód z układy jest taki twardy i korek nie popuszcza. Na wszelki wypadek kupiłem nowy korek i założyłem go. Ciśnienie jest dalej takie wysokie. Ale jak mówisz że korek sam upuści to dobrze. Bałem się też że mi na trasie przewód strzeli. Płynu ubywa mi bardzo mało, nie jest tak tragicznie. Podam taki przykład że na rozgrzanym silniku płyn jest na minimum, a kiedy odkręcę korek to powietrze ucieknie a płyn podnosi mi się di maximum. No niestety nigdy nie bawiłem się w takie głębsze grzebanie w silniku żeby wymieniać uszczelkę. Tym bardziej że jadę z żoną i dziećmi i za dużo czasu by mi to zajęło. No wrazie czego jest ADAC. Płynu dolałem 0,5L na 600 km jazdy po mieście. Czyli myślisz że można porwać się na taką trasę?? Oczywiście przy spokojnej jeździe.
  8. Witam. Wtrącę się do tematu ponieważ mam pewien problem. Prawdopodobnie mam pękniętą uszczelkę pod głowicą (bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzącym, ubywa mi płyn z układu chłodzenia ale nie przez zbiorniczek wyr. i kopci na biało przy zagrzanym silniku a obecnie jest 6 stopni na dworze). Pytam dlatego że muszę przejechać 800 km z Niemiec do Polski ponieważ tutaj koszt wymiany uszczelki to 380 euro a w Polsce 300 zł. Czy kiedy zrobię mały otwór w korku zbiorniczka 2mm to płyn będzie mi uciekał czy tylko powietrze będzie się wydobywało tym otworem. Chodzi mi o zmniejszenie ciśnienia w układzie. Proszę o odpowiedź.
  9. przewody mogą być przyczyną. Wymieniłem przewody i jest ok. Ale od razu wymieniłem aparat zapłonowy. Poza tym wtedy iskra mi błądziła po silniku jak był zimny silnik, a kiedy się zagrzał to było w porządku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności