Skocz do zawartości

kizek135

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kizek135

  • Urodziny 29.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    mistrz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    -----

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1988
  1. Ahhh te nasze pasztety... Co mi się nie podoba w b3: -przedni spoiler, muszę w zimę uważać żeby się go nie pozbyć, są bardzo słabe o kratkach nad spoilerem nie będe wspominał... -słabe światła przednie -brak wspomagania-jak kumpel wsiadł do paska to aż się zmęczył, ale idzie się przyzwyczaić -nieprecyzyjna zmiana biegów z 1 na 2 -trzeszczące plastiki-wiadomo -opadające drzwi -głośny powyżej 120km/h -mało mocy benzyna 1.8-75km na taką bude to za mało i do tego 4 biegi ahhh -fotele porażka, załamane boczki i +moje 191.5 cm +słaba regulacja fotela to .... -przekłamujące zegary paliwa i temp... -klamki... jeszcze bym coś wynalazł ale cóż, nie będe dobijał mojego passata, ogólnie to przyzwyczaiłem sie do mojego 22 letniego staruszka:P
  2. Dobrze no to mam dalszy postęp ale, te ale, czy ten samochód wkońcu będzie grał jak ta lala? Tak jak wyżej pisałem, wymieniłem membrankę pompki przyspieszającej i tą rurke dolotu powietrza, i problem jest taki że na pb silnik kuleje, strasznie nierówno chodzi, żeby go odpalić musze pedał w podłogę, wszystkie dysze przeciściłem, nie ma opcji tzw zasysania powietrza gdyż na lpg chodzi idealnie, pali od strzała, chodzi równo. Jedyne co mi pozostało to membrana wzbogacenia mieszanki, czy ona może powodować takie objawy?
  3. Miałem podobnie u siebie w b3 z pompką mechaniczną, często się zdarza że podstawka pompki jest skrzywiona, ja rozwiązałem to tak że naciągnełem oring i na to z obu stron sporo sylikonu żaroodpornego, odczekać chwile aż się lekko zeschnie, po czym zakręcić ale nie mocno i po 1-2h dokręcić mocniej, i jeszcze odczekać kilka godz i będzie dobrze. Pozdrawiam
  4. Ok, już wszystko zdiagnozowane, mam padniięty ten czujnik, myślałem że to zimne luty ale padło na czujnik, zetknełem na chwile przewody od niego i zegar podszedł do 120st. Chcaiłbym Cie jeszcze zapytac w jakiej cenie mniej więcej kupiłeś febi? Na org mnie nie stać
  5. to ten który znajduje sie na dole?
  6. Mam zapytanie, który czujnik układu chłodzenia odpowiedzialny jest za wskazanie temperatury w liczniku, mam 3 w krućcu, 2 na górze i jeden od dołu, który jest odpowiedzialny za to?
  7. mam problem z odpaleniem na gazie, jak sklepie wszystko do kupy zobacze na pb, dziś odpaliłem go na pb ale miałem wyciek benzyny przez tą membrankę pompki przyśpieszacza
  8. Dzięki, po prostu po roku czasu jazdy na samym gazie postanowiłem wyczyścić gaźnik i doprowadzić go do stanu , by też działał na pb, mam też uszkodzoną membranę pompki przyśpieszacza. Przyznaje pomógł
  9. właśnie rurki nie ma, oddzielnnie można kupić, mam tylko zapytanie czy ma ona wpływ na zapalanie silnika podczas gdy ssanie jest włączone, słabo mi odpala gdy zimny
  10. a może ktoś by wiedział jakie są objawy jak ta rurka od powietrza jest ułamana że nie ma jej wcale prawie?
  11. jedna doprowadza powietrze a druga PB która doprowadza powietrze ta plastikowa czerwona?
  12. Mam Pytanie, jak ktoś odpowie to będę wdzięczny, do czego służy ta rurka która kończy się nad pokrywką ssania, i czy pełni ważną role w gaźniku, mam takową pękniętą http://www.allegro.pl/item837461903_pokrywa_gaznika_gaznik_skoda_favorit_vw_golf_iii.html
  13. Mam pytanie do czego ma być w tym gaźniku podłączony do elektromagnetycznego zaworu w tym gaźniku, mam podłączony przewód od masy akumulatora, czy tak powinno być?
  14. hmmm możliwe, mam przerobiony i tak wentylator na przełącznik ręczny w kabinie, tylko że piszą 2 skale jedna max 40 stopni , druga 65 stopni. Zauważyłem coś dziwnego kiedy odpalam zimny silnik( ciężko mi go odpalić) chodzi bardzo nierówno, po 3-5 min dopiero włącza się ssanie, widać przy gaźniku i wzrastają obroty, później jest już ok, co może być tego przyczyną? ---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:42 ---------- Dzięks, a mam taką prośbę, masz może kompletną dokumentacje tego gaźnika? Wymontowałem go i zamierzam doprowadzić go do stanu, byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie:) ---------- Post added at 16:27 ---------- Previous post was at 15:44 ---------- [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności