Skocz do zawartości

bezkit

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bezkit

  • Urodziny 13.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Kacper
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    ---
  1. Rozwiązanie: Krańcówka od maski musi być zamknięta przy odpalaniu po wyjętym akumulatorze. Jest koło wahacza kierowcy. Inaczej odcina zapłon. + wszystkie czujniki zamknięcia drzwi muszą być zamknięte. Jak się to deaktywuje to nie wiem, odpuściłem temat i nie prułem instalacji elektrycznej.
  2. Z tego co przeczytałem na elektrodzie to alarm fabryczny uzależniony od centralnego zamka. Chyba taki sam mam w audi b4 i rozbraja się go przez zamknięcie kluczem drzwi. na forum golfa trochę znalazłem info, dziś już walkę odpuszczam, bo sąsiadów nie chcę męczyć ale jutro znajdę centralkę, która ma być podobno za tablicą bezpieczników. Jeśli jest tak w golfie3 to podejrzewam, że w passacie będzie tak samo. Zdam relacje jak to usunąć. Jak mi się uda.
  3. Podłączyłem naładowany akumulator sprawdzić czy odpali. Dalej alarm się załącza już po przekręceniu kluczykiem. Zastanawia mnie jeszcze samoczynne załączanie się alarmu, gdy akumulator jest podłączony do klem. Nie załącza się natychmiast ale po czasie np. teraz po 3 godzinach. Jakieś pomysły gdzie to odciąć? Mogę mieć immobilaizer i on mi odcina?
  4. Cześć wszystkim, Przeszukałem forum w sprawie alarmu w b4 ale nie znalazłem odpowiedzi. Jest tylko o b5. Sprawa wygląda następująco: Samochód był taty, który niestety zmarł. Przed śmiercią rozkręcił lewe drzwi kierowcy dla naprawy podnośnika szyb (to naprawiłem przed rozładowaniem) i centralnego. Po ok. miesięcznym postoju auta i nieodpalaniu akumulator się rozładował. Teraz chciałem odpalić dla złożenia szyby z kabli i drugiego aku od ciężarówki i załącza się syrena i światła awaryjne. Kluczyk mam podstawowy, standard bez pilota. Nie wiem jak to wyłączyć, odpalić auta nie mogę, odcina mi zapłon. Pierwszy raz się z tym spotykam aby był alarm. Ja o nim nie wiedziałem, poprzedni właściciel też nie... Ktoś wie jak to skutecznie usunąć tego wyjca? Czy przyczna może być w odciętych kablach i wyjętej klamce od drzwi centralnego? Wcześniej nie było problemów w takiej formie a auto stoi w takiej rozsypce od pół roku... Auto to Passat 1,9tdi 1Z, 96r. Wklejam zdjęcia przewodu od centralnego do drzwi i tablica bezpiezników.
  5. Cześć, Kupiłem passata b4 96r w wersji USA. Cały jest w elektryce, która nie działa... Na razie odpala ale mam wszystkie szyby w prądzie... Od czego mogą być te przewody? Zamykanie okien z centralnego i gdzieś tam powinny być podpięte? Do pompki centralnego w drzwiach kierowcy??
  6. Jak przyszedł? Listem? Komornik?
  7. No i to jest coś. Objeżdżasz wszystkich spod tesco po kosztach dresswagena A nie jakieś plebejskie vw do kościoła na niedzielę... pasek to pasek, poczciwy, bez szału, niezajebliwy i co z nim nie zrobisz to zawsze będzie tylko pasek...
  8. bezkit

    Jakie auto za 2tyś

    polo, corolla, golf2, nissan sunny Co w lepszym stanie i co pierwsze trafisz. Wbrew pozorom takie auta bardzo szybko sie rozchodzą i trzeba się śpieszyć jak coś się znajdzie w stanie nieagonalnym
  9. Dajcie spokój z passatem vr6... takie mondeo z v6 koncernu z Wolfsburga.... Ja bym uderzył właśnie w escorta XR3. Nie oszukując się za 6k nie kupisz albo sztrucla do rzeźby wydając kolejne 6k na wkurw i kolejny rok na doprowadzanie do 'stanu' lub znajdziesz co na allegro rokującego typu alfa 155
  10. o to jest pomysł. Tylko czy ten zaprezentowany przeze mnie golf ma wkręcone tylko 4 śruby? Czy jakaś zaślepka na jednym otworze? Też ma tak to rozwiązane na piaście z AFN? Teraz mam ronala 4x100 i stalówkę zimową 4x100 nie uśmiecha mi się zmieniać ale widać lans plebejskim ropowozem musi kosztować... Źle to wygląda? Wg mnie zajebiście ale ja lubię mercedesy...
  11. Dzień Dobry Przeglądałem sobie cultstyle.pl i znalazłem takie coś... Przejrzałem allegro i widzę 2 typy felgi 15'' z serii 190/124, które mi się bardzo podobają po polerce na lustro da bardzo ładny efekt przy moim srebrnym lakierze. Jak to zostało rozegrane? Jakaś nakładka na piastę? To gdzieś można dokupić czy drutowanie kosztowne i pionierskie? Jak to wpłynie na jazdę i zawieszenia? Mocno oberwie po dupie? Nie chcę się bawić w gwinty itp tylko chce mieć takie felgi Przepraszam za lamerskie pytania ale do tej pory nie myślałem, że zostanę przy aucie na dłużej więc mógłbym się wykosztować te 400pln plus setki roboczogodzin polerki merc ma 5 x 112 vw ma 4 x 100 z góry dzięki za podpowiedzi edit: już rozkminiłem, że są takie dystanse: Na allegro są z 4x100 na 5x100 ale gdzie dostać na 5 x 112?
  12. Ja wolałbym c4 jeśli możesz pogonić paska i jest hajs potrzebny na konkretny cel. Na pewno pieniędzy nie przepijesz, a audi to audi i sam na takie choruje Prosta konstrukcja, silnik elegancki, obciachowo nie wygląda ani w kombi ani w sedanie. W środku full miejsca i ta deska rozdzielcza, kto wsiądzie to już jest ugotowany tj. zakocha się w klimacie tego auta Dla mnie to ostatni godny pojazd koncernu poza a8 pierwszej generacji, nie jest plastikowy. Może to tylko ja mam jakiś sentyment do tej klasy samochodu, który ma rodowód lat 80/90 które były jakie były ale dały w efekcie najlepsze auta zaprojektowane by jeździć, a nie na dany przebieg/lata. Ponadczasowy model.
  13. hm... Właśnie sprawdziłem u siebie i mam 41 omów... skala na liczniku tj. przy pokrętle oznaczenie to 200 Ohmów Czy to co podaje mi miernik wymaga jeszcze ewentualnego przemnożenia? Czy może to przez to zwiera mi wskaźnik poziomu paliwa...
  14. ehh Gdy ja miałem 18lat to chciałem mieć czarną wołgę pickup na ramie uaza i podobno w 5kpln miałem się zmieścić, a utrzymywać auto to za stypendium teraz zawody: Ile to może całościowo kosztować? Z ciekawości pytam. 15k pln? z zamianą zawiasu i hebli, bo te z benzynki to tam nie widzę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności