Skocz do zawartości

skorpena

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skorpena

  • Urodziny 28.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    benek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam Auto passat b6 1,9 bxe. Od pewnego czasu silnik nierówno pracuje. Czasem zgaśnie na biegu jałowym i potem ciężko zapalić. Odczytałem błędy i wygląda na to, że to wina wtryskiwaczy lub tylko 1. Błędy jakie miałem w sterowniku silnika to: 1 czujnik turbiny przeładowanie 2 pompka na 1 cylindrze 3 pompka na 4 cylindrze Niestety błędów nie spisałem natomiast udało się je wykasować i w tej chwili ich nie ma. log z pompek wygląda tak: http://vaglog.rtnet.pl/skorpena_150639.html Ktoś podpowie czy uszkodzona jest jedna czy dwie ???? Ewentualnie co jeszcze zmierzyć aby postawić właściwą diagnozę. Następne odpalenie silnik pracował równo i log wygląda tak http://vaglog.rtnet.pl/skorpena_150640.html z niego wychodzi że pompka nr 4 podlewa. potem po po zwiększeniu obrotów i powrocie na bieg jałowy wyglądało tak http://vaglog.rtnet.pl/skorpena_150641.html i znów wyskoczył błąd wtryskiwacza na 4 cylindrze. Sunday,24,November,2013,23:52:07:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.LBL Control Module Part Number: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9248 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 61468 133 91355 VCID: 7AFFF6DB4E1F 1 Fault Found: 000772 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 205524 km Time Indication: 0 Date: 2013.11.22 Time: 09:03:37 Freeze Frame: RPM: 798 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.14 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 65.7°C (no units): 0.0 Readiness: 0 0 0 0 0 Zrobiłem jeszcze 2 dynamiczne logi grupa 13 http://vaglog.rtnet.pl/skorpena_150856.html grupa 23 http://vaglog.rtnet.pl/skorpena_150857.html Skoro nikt mi nie pomógł musiałem uporać się sam Powodem problemów z wtryskami był uszkodzony bezpiecznik :ocochodziod pompy paliwa (tej w baku) auto mimo, że pompa nie podawała paliwa działało raz lepiej raz gorzej. Żadnego błędu dotyczącego braku ciśnienia paliwa w sterownikach nie było. Były za to błędy typowe dla uszkodzonych wtrysków. A ja już byłem gotowy regenerować wtryski które są ok.
  2. Wymiana tłumików nic nie da. Mam u siebie w BXE cały tłumik z 2009 roku wraz ze złączem elastycznym. Sowa jak była tak jest.
  3. Podepnę się do tematu. Sytuacja wygląda u mnie tak że klima chodzi od strzału, po mieście nie ma problemu. Jeśli pojadę w trasę to po jakiś czasie bardzo słabo wieje (wieje zimnym powietrzem ale bardzo słabo nawet na najwyższych obrotach wiatraka). Jak wyłączę zapłon i włączę to jest wszystko ok. Zaczyna wiać mocno. Może ktoś się spotkał z taki zachowaniem i wie o co chodzi.
  4. Dzięki za szybką odpowiedz . Tak myślałem ale chciałem się upewnić czy będzie pasował do ori kabla. To zamawiam. Wiem że to od golfa ale w passacie z tego co się orientuję nie było pdc tylko na tył. Ktoś kiedyś pisał że na stany była robiona wersja tylko na tył. Więc kupiłem od golfika .
  5. Witam Jestem na etapie instalacji PDC w oryginale tylko na tył. Kupiłem sterownik 1K0 919 283A wraz z wiązką założyłem. Zakodowałem sterownik jest widziany poprawnie co mnie bardzo cieszy . Nie mam tylko głośniczka do niego i tu moje pytanie czy do tego sterownika będzie pasował 1K0 919 279 A ??? Czy jakiś inny ??? Nie chciałbym ciąć kabli wtyczkę do głośniczka mam razem z wiązką. Jedyny błąd po zakodowaniu to 01543 i z tego co widzę jest on związany właśnie z brakiem głośnika. Może ktoś sprawdzi jaki nr głośniczka pasuje do tej wiązki i sterownika w oryginale.
  6. skorpena

    Hak holowniczy

    Przepięcie Can załatwiło sprawę wszystko działa jak trzeba .
  7. skorpena

    Hak holowniczy

    pod złącze diagnostyczne w sumie to nie wiem czy dobrze zrobiłem z tego co widzę chyba nie . W manualu westfalii napisali że należy się podłączyć do gniazda G Bordnetz pin 7,8
  8. skorpena

    Hak holowniczy

    Mam już VCDS i po zakodowaniu mam błąd 01517 No signal communication i teraz pytanie czy właściwie się podłączyłem do J533 T20e (5,15) gdzie jest ta złączka ???
  9. To może ktoś się wypowie można zakodować oryginalny moduł żeby działał tylko z czujnikami z tyłu ????
  10. Czytałem niestety tego numerka na znanym portalu aukcyjnym brak
  11. Nie wiem czy od starego, ale to PDC tylko na tył. I takie właśnie jak pisałem w poście chciałem założyć u siebie. Ewentualnie może ktoś podpowie jaki moduł kupić. Jeszcze raz "TYLKO NA TYŁ"
  12. Rozrusznik z tego co pamiętam nie kręci. A na wyświetlaczu jest komunikat o uszkodzeniu i chyba nawet żeby przekecić kierownicę i spróbować uruchomić jeszcze raz(ale dokładnie nie pamietam).Na 100% był jakiś komunikat na wyświetlaczu i kilka razy pstrykało w kierownicy. Po założeniu nowego switcha trzeba było przejechać kawałek żeby kontrolka kierownicy zgasła.
  13. Panowie czy ten moduł jest tylko na tył ??? http://allegro.pl/sterownik-parkowania-pdc-vw-golf-v-1k0-919-283-a-i2283529058.html Czy wyprowadzenia są takie jak w naszych paskach ?? Chciałbym dołożyć PDC ale tylko na tył ktoś pisał że ma od skody z literką B na końcu. Więc dlatego pytam czy ten podejdzie do B6 ??
  14. Jak jest uszkodzona blokada to objaw jest taki, że pstryka puka w kolumnie ale zapalić się nie da. Przerabiałem to u mnie. Wymiana krańcówki za 12zł załatwiła sprawę. Zrobiłem sam ku uciesze sąsiadów z garażu którzy jak widzieli, że wymontowałem całą kolumnę kierownicy mało ze śmiechu nie popadali. Usłyszałem "co kradną ???". Działa do dziś (już ponad rok ). Kupiłem na wszelki wypadek 5 szt więc mam jeszcze 4 .
  15. skorpena

    Hak holowniczy

    A więc szukam kogoś z VCDS-em z Wrocka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności