Skocz do zawartości

rafal1233212

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trochę to trwało , ale zrobione . Być może ktoś będzie miał podobny problem i może mu to pomóc. U mnie winny był moduł komfortu . Po wymianie jest ok.
  2. Spróbuje podpiąć się ze swoim problemem ,może ktoś pomoże.Poprzedni właściciel auta wypiął lampkę bagażnika . Ostatnio mam problemy z rozładowującym się aku i przy podłączeniu komputera okazuje się że moduł komfortu widzi klapę bagażnika ciągle otwartą , dlatego brak lampki.Jednak mirostyk zamka ,który podaje masę na lampkę i dalej na komfort jest sprawny, i po zamknięciu kufra odcina masę. Lecz wtedy lewa masa idzie na lampkę z komfortu , a tak chyba nie powinno być . I teraz pytanie , czy moduł jest uszkodzony i czy to , że komfort widzi otwarty kufer powoduje że nie przechodzi on w stan uśpienia po zamknieciu auta . Może ktoś miał podobny przypadek i mógłby pomóc . Pozdrawiam.
  3. Rafal1233211 Poziom 2   Offline Autor tematu Raportuj Ponawiam prośbę o pomoc. W dalszym ciągu nie wiem skąd pobór prądu na każdych drzwiach.Przekopałem instalacje i drzwi,w jednym zamku wymieniłem mikrostyk i nic.Zastanawia mnie dlaczego po włączeniu zapłonu zamki dostają dwa impulsy do otwarcia, a potem jeszcze takie impulsy podczas jazdy.Zauważyłem że zamykając auto z pilota zamki zamykają się po drugim naciśnięciu a przed zamknięciem zamki dostają najpierw impuls do otwarcia a zaraz potem drugi- zamykający.I jeszcze jedno.Prąd pobierany , mierzony przy akumulatorze to 190 - 200 mA .Natomiast pomiar na bezpiecznikach to: nr. 14 - 10 mA 15 - 170 mA przez jakieś 3 sekundy potem 30 mA przez 10 sekund następnie spada do 0 38- 80 mA. Może mógłby ktoś podzielić sie swoimi doświadczeniami .Pozdrawiam.
  4. Rufek 1233211 Poziom 1   Temat już się pewnie pojawiał , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania ,dla tego proszę o pomoc . Po 2-3 dniach postoju pada mi aku .Od jakiegoś czasu szaleje centralny zamek tz . po włączeniu zapłonu zamki drzwi mimo tego że są otwarte dostają impuls do ponownego otwarcia ,oświetlenie w środku gaśnie.Po ruszeniu autem , wystarczy pół metra ,ponowny impuls - oświetlenie świeci. Po ponownym zamknięciu drzwi ( bez znaczenia które ) oświetlenie gaśnie i jest ok mimo następnych impulsów podczas jazdy. Dlatego tu szukałem przyczyny, i okazało się że po zamknięciu z pilota pobór prądu to 190- 200 mA . Mimo odczekania 30 minut na uśpienie komfortu - bez zmian . Po odłączeniu drzwi przy słupkach prąd spada do około 10 mA . Po około 45 mA na każdych. Dodam że na podłodze wilgoć, ale komfort wygląda na suchy , czysty , łączenia w wiązkach przy komforcie - zielone - przelutowane a podłączenie do kompa wykazało brak komunikacji z zamkiem bagażnika .Zamek działa , z tym że nie zamyka centralnego z kluczyka choć wiosło , mikrostyki i przewody do modułu ok.Pytanie dlaczego moduł nie usypia , i co w drzwiach pobiera prąd. Za pomoc z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności