zaq
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zaq
- Urodziny 21.10.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Zbyszek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rybnik / Purmerend
Samochód
-
Silnik
B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
-
Rok produkcji
2006
-
poszukuje kabelka, ktory umozliwi mi odczyt PINu do immo w B6. jak do tej pory to znalazlem cos takiego: http://ecutool.com/Micronas-OBD-TOOL-CDC32XX-V160_6089.html lub http://www.dmkom.pl/product.php?id_product=131- Micronas OBD TOOL (CDC32XX). jest dostepny czasem na allegro w cenie ~800zl. czy ktos z was ma jakies doswiadczenia z tym interfejsem? nada sie? pozdrawiam
-
Czy warto szukać b6 z silnikiem 3.2 FSI ?
zaq odpowiedział maślak → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
spalanie wcale nie jest takie tragiczne jak w poscie powyzej. spokojna jazda w trase = ~8l. przy jezdzie "z przytupem" po miescie to wg komputera jakies ~20l. ale wyscigi na autostradzie (taka dynamiczniejsza trasa) to 11-12l. -
a nie jest tak, ze olej i filtr zmienia sie co 60tys km? koszt niewielki, a zmiana to jakies 30min roboty... z tym, ze o ile pamietam, to do b5 jest potrzebny specjalny klucz? jutro sprawdze co w elsie o tym mowia. ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:07 ---------- teraz doczytalem temat. chodzi o tylny most, a nie o haldex?
-
to i ja sie pochwale. Tydzien temu vw sprezentowalo mi komplet 6 nowych cewek:)
-
Holandia - forumowicze i ich zloty
zaq odpowiedział Viciu → na temat → Zagraniczne Dyskusje - ogólne
calkiem chetnie, ale z uwagi na dosc napiety grafik na ten weekend, tylko okolice amsterdamu by mi pasowaly. -
Holandia - forumowicze i ich zloty
zaq odpowiedział Viciu → na temat → Zagraniczne Dyskusje - ogólne
takich dwoch jak nas trzech to nie ma ani jednego dopisuje sie do listy -
u mnie czujniki wariuja przy niskiej temperaturze (piszcza w roznych konfiguracjach), a vag nie zglasza zadnych problemow.
-
jak sie za to zabiore i do czegos dojde, to na pewno opisze. pogoda dzisiaj dopisala, wiec sie zabralem za reflektor. za bardzo nie mam co opisywac, bo po wyjeciu reflektora i dokladnych ogledzinach okazalo sie, ze wtyczka od przyslony wypadla (taka mala w okolicach zarowki). wsadzilem ja na miejsce i dlugie zaczely dzialac
-
to masz dokladnie taki sam problem jak ja (a co najmniej objawy sa identyczne). na szczescie dlugich praktycznie nie uzywam, wiec nawet nie zauwazam ich braku i jeszcze sie za rozwiazywanie problemu nie zabieralem, bo czekam na wiosne jak sie zrobi cieplej, to wymontuje ten reflektor i bede kombinowal co z nim zrobic.
-
dzieki za namiary. z ciekawosci sprobuje sie z nimi jutro skontaktowac. moze cos poradza, albo moze jednak jakos polacze swiateczny wyjazd z wycieczka do poznania
-
obie lampy zapalone (swiatla mijania), wlaczam dlugie, ale zapala sie tylko lewa strona i po chwili gasnie i zapala sie kontrolka (zolta zarowka z wykrzyknikiem). po takim zabiegu pojawia sie wpis w logu (podany w pierwszym poscie).
-
do poznania to troche mam daleko, wiec raczej musze liczyc na siebie. problem w tym, ze wiem ile jest zabawy z demontowaniem przodu (przerabialem to przy wymianie zarowek) ... no i probuje znalezc najbardziej optymalny i najtanszy sposob na diagnoze+naprawe
-
troche po czasie odgrzeje temat. jak sobie z tym poradziles? u mnie niedawno przestaly dzialac dlugie z prawej strony, a vag zglosil: 1 Fault Found: 02499 - Right Low Beam Reflector Motor (V295) 012 - Electrical Fault in Circuit i nie wiem czy zamowic prawy reflektor bez osprzetu (na allegro mozna juz od 200zl trafic). czy najpierw rozbierac przod i probowac cos kombinowac. pozdrawiam
-
WolF, masz na PW.
-
Np. zwykle tarcze ATE 312mm 24.0125-0158.1 184zl 345mm 24.0130-0115.1 302zl klocki tez drozsze. u siebie przy tarczy 345mm nie zaloze kol mniejszych niz 17"