Skocz do zawartości

zaq

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zaq

  • Urodziny 21.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik / Purmerend

Samochód

  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2006
  1. poszukuje kabelka, ktory umozliwi mi odczyt PINu do immo w B6. jak do tej pory to znalazlem cos takiego: http://ecutool.com/Micronas-OBD-TOOL-CDC32XX-V160_6089.html lub http://www.dmkom.pl/product.php?id_product=131- Micronas OBD TOOL (CDC32XX). jest dostepny czasem na allegro w cenie ~800zl. czy ktos z was ma jakies doswiadczenia z tym interfejsem? nada sie? pozdrawiam
  2. spalanie wcale nie jest takie tragiczne jak w poscie powyzej. spokojna jazda w trase = ~8l. przy jezdzie "z przytupem" po miescie to wg komputera jakies ~20l. ale wyscigi na autostradzie (taka dynamiczniejsza trasa) to 11-12l.
  3. a nie jest tak, ze olej i filtr zmienia sie co 60tys km? koszt niewielki, a zmiana to jakies 30min roboty... z tym, ze o ile pamietam, to do b5 jest potrzebny specjalny klucz? jutro sprawdze co w elsie o tym mowia. ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:07 ---------- teraz doczytalem temat. chodzi o tylny most, a nie o haldex?
  4. to i ja sie pochwale. Tydzien temu vw sprezentowalo mi komplet 6 nowych cewek:)
  5. calkiem chetnie, ale z uwagi na dosc napiety grafik na ten weekend, tylko okolice amsterdamu by mi pasowaly.
  6. takich dwoch jak nas trzech to nie ma ani jednego dopisuje sie do listy
  7. u mnie czujniki wariuja przy niskiej temperaturze (piszcza w roznych konfiguracjach), a vag nie zglasza zadnych problemow.
  8. jak sie za to zabiore i do czegos dojde, to na pewno opisze. pogoda dzisiaj dopisala, wiec sie zabralem za reflektor. za bardzo nie mam co opisywac, bo po wyjeciu reflektora i dokladnych ogledzinach okazalo sie, ze wtyczka od przyslony wypadla (taka mala w okolicach zarowki). wsadzilem ja na miejsce i dlugie zaczely dzialac
  9. to masz dokladnie taki sam problem jak ja (a co najmniej objawy sa identyczne). na szczescie dlugich praktycznie nie uzywam, wiec nawet nie zauwazam ich braku i jeszcze sie za rozwiazywanie problemu nie zabieralem, bo czekam na wiosne jak sie zrobi cieplej, to wymontuje ten reflektor i bede kombinowal co z nim zrobic.
  10. dzieki za namiary. z ciekawosci sprobuje sie z nimi jutro skontaktowac. moze cos poradza, albo moze jednak jakos polacze swiateczny wyjazd z wycieczka do poznania
  11. obie lampy zapalone (swiatla mijania), wlaczam dlugie, ale zapala sie tylko lewa strona i po chwili gasnie i zapala sie kontrolka (zolta zarowka z wykrzyknikiem). po takim zabiegu pojawia sie wpis w logu (podany w pierwszym poscie).
  12. do poznania to troche mam daleko, wiec raczej musze liczyc na siebie. problem w tym, ze wiem ile jest zabawy z demontowaniem przodu (przerabialem to przy wymianie zarowek) ... no i probuje znalezc najbardziej optymalny i najtanszy sposob na diagnoze+naprawe
  13. troche po czasie odgrzeje temat. jak sobie z tym poradziles? u mnie niedawno przestaly dzialac dlugie z prawej strony, a vag zglosil: 1 Fault Found: 02499 - Right Low Beam Reflector Motor (V295) 012 - Electrical Fault in Circuit i nie wiem czy zamowic prawy reflektor bez osprzetu (na allegro mozna juz od 200zl trafic). czy najpierw rozbierac przod i probowac cos kombinowac. pozdrawiam
  14. Np. zwykle tarcze ATE 312mm 24.0125-0158.1 184zl 345mm 24.0130-0115.1 302zl klocki tez drozsze. u siebie przy tarczy 345mm nie zaloze kol mniejszych niz 17"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności