Skocz do zawartości

borsuk83

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prowadnice byly smarowane smarem do prowadnic. Slyszalem o ukladach gdzie prowadnic sie nie smaruje ale zakladam, ze mechanik wiedzial co robi. Moj kolejny pomysl na przyczyne przedstawie jak tylko znajde dluzsza chwile
  2. Dzien dobry odkopuje watek poniewaz dotyczy podobnego do mojego na pierwszy rzut oka problemu a mianowicie grzejacych sie tylnych tarcz, no wlasnie obu tarcz, dlatego raczej odrzucam aby rozwiazaniem bylo uszkodzenie zacisku. Jest malo prawdopodobne aby jednoczesnie uszkodzily sie dwa. Najprawdopodobniej problem pojawil sie po ostatniej wymianie tylnych klockow a przynajmniej wtedy zaczalem zwracac na to uwage. Tylne tarcze sa zawsze goretsze od przednich, nawet po trzech delikatnych hamowaniach w miescie przed swiatlami kiedy przednie sa ledwo cieple, tylne sa juz mocno cieple, po trzech kolejnych, przednia robia sie jeszcze cieplejsze, tylne juz gorace... Problemem z pewnoscia nie sa tylne zaciski, tloczki czy prowadnice. Kiedy hamulec nie jest uzywany np. jadac autostrada mozna pokonac setki km... Poprzednie klocki byly marki textar i byly sparowane z tarczami rowniez textara, nie mam na ta chwile dostepu do konkretnych modeli. Nie sprawialo to zadnych problemow, nie grzalo sie... Klocki wspolpracujac z tarcza zostawily przy zewnetrznych rantach jak i od wewnetrznej strony male ranty. Po klockach textara zalozone zostaly klocki TRW, ktorych okladzina cierna jest szersza od okladziny na klockach textar i przykrywa te ranty. Przez pierwsze kilka hamowan szuralo to ale pomyslalem, ze sie dotrze/ulozy i bedzie dobrze. Wtedy zaczalem zwracac uwage na wysoka temperature tarcz, pomyslalem, ze tak bedzie tylko do czasu kiedy to sie ulozy. Poniewaz tak sie nie stalo szukam rozwiazania problemu. W pierwszym kroku potrzebuje ustalic czy klocki zostaly prawidlowo dobrane. Sprzedawca dobieral po numerze vin jednak z zastrzezeniem, ze to tak na 99%. Klocki to TRW GDB1957. Wieksza szerokosc okladziny moglaby sugerowac, ze powinny one wspolpracowac z tarcza 310mm a nie 300 jaka jest u mnie co ustalilem przy pomocy kodow wyposazenia i watku o tarczach/klockach na forum. Jezeli okaze sie, ze to prawidlowo dobrane klocki, przedstawie moje kolejne podejrzenie... Vin samochodu to WVWZZZ3CZGEO15243 Z gory dziekuje za poswiecony czas i pomoc.
  3. Na fakturze uszczelniacza nie widze wiec zapewne nie.
  4. Dodam 3 gosze od siebie. Ostatnio wymienialem rozrzad w aso. Przy odbiorze auta dostalem litr plynu na dolewki z informacja zeby kontrolowac poziom i w razie potrzeby dolewac bo odpowietrzac moze sie nawet 20kkm. Po pierwszej miejskiej jezdzie dolalem 3-4 setki, potem 3,5kkm trasy i juz widze, ze poziom nie spada. Z ciekawostek dodam jeszcze, ze bylem przekonany, ze na zimno halasuje/piszczy mi kolko alternatora. Doradca serwisowy bez ogladana powiedzial, ze to raczej z rozrzadu i mogl miec racje bo ustalo. Choc sam juz nie wiem bo w aso rozrzad wymienia sie razem z paskiem osprzetu i moze to on popiskiwal... Wymiana byla przy197kkm.
  5. U mnie byla taka historia, ze niedlugo po zalaniu plynu zimowego z koncentratu przestaly dzialac spryskiwacze reflektorow. Kiedy juz sie z tym pogodzilem bo sporo roboty z szukaniem przyczyny poza sprawdzeniem bezpiecznikow, przyszla pora na zalanie plynu, tym razem innego i spryskiwacze zaczely dzialac Nie mam 100% pewnosci co do tego, ze plyn byl przyczyna ale jesli nie, to usterka ustapila sama co zbieglo aie w czasie z zalaniem innym plynem.
  6. I temu wlasnie sluzy dogrzewanie, cieplej robi sie zarowno w kabinie jak i silnikowi. Ktos tu pisal, ze kabina grzeje sie wowczas kosztem silnika co jest zupelnym rozminieciem sie z rzeczywistoscia. Z wlaczonym dogrzewaniem wskazowka tempetatury pnie sie do gory o wiele wiele szybciej niz bez. Jak ma nie cierpiec na zimno to go nie cisnij jak jest zimny. Jesli jednak krotkie odcinki stanowia zdecydowana wiekszosc Twojej jazdy to ani dogrzewanie elektryczne ani ogrzewanie postojowe nie beda wlasciwym rozwiazaniem. Moze rozwaz auto z silnikiem benzynowym? Diesel poki zimny tez duzo pali...
  7. W takim razie byc moze w roznych wersjach roznie to dziala. Rozne akumulatory, alternatory, wydajnosci pradowe... U mnie przy dogrzewaniu obrorow nie podnosi ale jak niedawno dolozylem grzanie foteli, lusterek, szyby... to i obroty wzrosly, raz jeden sie tak zdarzylo.
  8. Obroty podnosi jak sie rozgrzewa do wypalania dpf'a i utrzymuje podniesione podczas wypalania rowniez kiedy chce schlodzic mocno nagrzane wnetrze. Ostatnio podskoczyly tez kiedy wlaczylem duuuzo odbiornikow elektrycznych. Zwiazku podnoszenia obrotow z dogrzewaniem bez wypalania nigdy nie zauwazulem.
  9. Poza ogrzewaniem postojowym ktore rzadko kto posada w opcjach wentylacji po nacisnieciu guzika menu na pokretne sily nawiewu, w opcjach mozna wlaczyc automatyczne dogrzewanie. Wtedy gdy na zewnatrz jest ponizej 5stC plyn w nagrzewnicy ogrzewa sie elektrycznie i bardzo szybko z nawiewow dmucha cieple powietrze. Teraz dojrzalem, ze pytajacemu chodzilo o rozgrzewanie silnika. Jednak kiedy automatyczne dogrzewanie jest wlaczone wskazowka temperatury plynu o wiele szybciej pnie sie w gore
  10. U mnie bylo to samo. Okazalo sie, ze ktos kiedys wyciagal trzeci stop i przy skladaniu pod uszczelke podszedl przewod, dlugo tego szukalem... Stopa nie bylem w stanie samemu wyciagnac, wyciagneli go w aso sle uszczelka okazala sie juz w tym miejscu wygnieciona a ze jest ona razem z lampa to zalozono nowa lampe.
  11. Kiedys czytalem na tym forum, ze auto hold dziala przez trzymanie cisnienia w przednich hamulcach. Zastanawialem sie czemu i wymyslilem, ze ma to sens bo gdyby bylo inaczej to stojac na bardzo sliskim przednie kola w automacie ciagnelyby do przodu i sie obracaly. No i co ma auto hold do zuzywania sie tarcz czy klockow skoro kiedy auto stoi nie ma tarcia pomiedzy tymi elementami?
  12. Czesc. Moj samochod odkad go uzytkuje nie wlaczal dlr po otwarciu z pilota a bardzo chetnie bym wlaczyl taka opcje. Nigdzie w ustawieniach nie ma mozliwosci aktywacji rakiej opcji. Czy majac obd11 moge sam to zrobic? Jesli tak to jak??
  13. Ostatecznie udalo sie rozwiazac problem. Przyczyna byl przewod ktory podszedl pod uszczelke trzeciego stopu. Swiatlo zdemontowali w aso z zastrzezeniem ze jest duze prawdopodobienstwo jego uszkodzenia. Udalo sie je wyciagnac w calosci ale przewod dosyc mocno odksztalcil uszczelke, ktora jest niewymienna. Zostalo zalozone nowe swiatlo i problemu nie ma.
  14. Jezeli tylko ktos ma czas, wiedze i ochote zrobic samemu jest najlepszym rozwiazaniem, jednak nie jest to odpowiedzia na zadane pytanie. Byc przy wymianie mozna, ja bylem i mi to nie pomoglo. Pomogloby gdylym wzial banke oleju do reki i zorientowal sie, ze nie na ten olej sie umawialismy... Ale idac w to dalej skoro juz mam banke w reku to mozna wlac samemu... i tak dochodzimy do tego, ze mozna cala wymiane zrobic samemu. Aso dlatego, ze w przypadku tak kosztownych napraw po ewentualnym bledzie byloby latwiej tego dochodzic.
  15. Ja pojechalem do niezaleznego warsztatu. Zaluje do dzis i pewnie bede zalowal do konca uzytkowania tego samochodu. Zaraz po wymianie bylo wszystko fajnie, problemy zaczely sie jakies 2kkm pozniej. Przez kolejny tysiac dociekalem co sie dzieje. Okazalo sie ze wlano zly olej. Jedz do aso.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności