Skocz do zawartości

jarzyg1

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarzyg1

  • Urodziny 09.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    TUCHOLA

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, przykleję sie do tematu ponieważ są dokładnie te same objawy..... Co prawda problem mam nie w Pasku lecz w Skodzie SUPERB, ale sądzę że jest to dokładnie to samo. Problem jest taki, że kupiłem auto z pękniętą szybą, dałem wymienić i tak: Przed wymianą jestem niemal że pewien, że działął sensor deszczu orar gdy tylko lekko kropiło i nie cała szyba była mokra to reagowały wycieraczki czasowe załączając się niekiedy. Po wymianie wygląda to tak, że sensor deszczu działa, ale gdy poleję w tym miejscu wodą lub przyłożę mokrą gąbkę, natomiast podczas jazdy, szyba moze być kompletnie mokra zero widoczności a wycieraczki i tak sie nie włączą!!! Ani czasowo ani w wyniku działania sensora!!! Proszę o odpowiedź czy gdy jest sensor, to wycieraczki czasowe powinny działać? Wnioskuję że tak skoro jest przełącznik do ustawienia prędkości czasowych. Być moze to przekaźnik ma winę lub przełącznik..... A odnośnie sensora..... dlaczego nie włącza się podczas jazdy? wada szyby i za mała czułość? czy może błąd montażu?? Proszę o pomoc co z tym zrobić, czy sprawdzać elektrykę czy dać na reklamację firmie co wstawiała szybę??
  2. Witam, rzeczywiście problemem często są niełączące wtyczki na pompowtryskiwaczach!! Niekiedy nawet nie wymaga wymiana całej listwy na nową (podobno koszt w granicach 100 euro) jeżeli są stare pompowtryski jak właśnie dociśnięcie końcówek we wtyczkach tak by był gwarantowany styk Zajmuję sie regeneracja pompowtrysków i trafiało do mnie juz kilka osób z takim problemem w celu regeneracji pompowtrysków, lecz w większości przypadków są to właśnie niełączące wtyczki na pompowtryskach. Jeżeli to nie pomaga to trzeba zająć sie pompowtryskiwaczami... Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, zajmuję sie regeneracją pompowtryskiwaczy i koszt regeneracji jednej sztuki to 425 zł, oczywiście udzielana jest gwarancja (6-cio miesięczna). Na forum krążą informacje, że regeneracja obejmuje jedynie pompowtryski z uszkodzeniami mechanicznym, lecz jest to nieprawdą..... Regeneracji podlegają wszystkie pompowtryski, lecz są one w różny sposób naprawiane, w zależności od uszkodzenia. Odnośnie kwoty 3000 zł za wymianę jednego pompowtryskiwacza to trzeba przyznać zakład godny polecenia hehe. Nawet w ASO często można taniej to zrobić...... Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich, Do silnika AVB powinny być zamontowane tylko i wyłącznie pompowtryskiwacze o symbolu 038 130 072 AJ!!! Jeżeli wymiana pompowtrysków to tylko i wyłącznie na te same symbole (bądź ich zamienniki), dopuszczalna jest niekiedy wymiana na inne (jedynie cały komplet) lecz, nie obędzie sie wtedy bez korekcji w sterowniku!!! Zdecydowanie polecam REGENERACJĘ pompowtrysków zamiast wymiany na nowe o innych symbolach. Zajmuję sie tym juz troszeczke czasu i jak narazie nie było jeszcze problemów by sie coś działo z nimi bądź też niezadowolonych klientów. Oczywiście na regenerację udzielana jest gwarancja, a np. okazyjny zakup nowych pompek jest na własną odpowiedzialność przeważnie, chyba ze kupuje sie je w serwisie. Oczywiście cena jest zdecydowanie konkurencyjna!!! Wszelkie info: tel. 504-57-52-49 gg: 8155038 [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności