jarzyg1
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jarzyg1
- Urodziny 09.06.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Jarosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
TUCHOLA
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jarzyg1 obserwuje zawartość → Nie działa tryb wycieraczek okresowych
-
Nie działa tryb wycieraczek okresowych
jarzyg1 odpowiedział Walker → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam, przykleję sie do tematu ponieważ są dokładnie te same objawy..... Co prawda problem mam nie w Pasku lecz w Skodzie SUPERB, ale sądzę że jest to dokładnie to samo. Problem jest taki, że kupiłem auto z pękniętą szybą, dałem wymienić i tak: Przed wymianą jestem niemal że pewien, że działął sensor deszczu orar gdy tylko lekko kropiło i nie cała szyba była mokra to reagowały wycieraczki czasowe załączając się niekiedy. Po wymianie wygląda to tak, że sensor deszczu działa, ale gdy poleję w tym miejscu wodą lub przyłożę mokrą gąbkę, natomiast podczas jazdy, szyba moze być kompletnie mokra zero widoczności a wycieraczki i tak sie nie włączą!!! Ani czasowo ani w wyniku działania sensora!!! Proszę o odpowiedź czy gdy jest sensor, to wycieraczki czasowe powinny działać? Wnioskuję że tak skoro jest przełącznik do ustawienia prędkości czasowych. Być moze to przekaźnik ma winę lub przełącznik..... A odnośnie sensora..... dlaczego nie włącza się podczas jazdy? wada szyby i za mała czułość? czy może błąd montażu?? Proszę o pomoc co z tym zrobić, czy sprawdzać elektrykę czy dać na reklamację firmie co wstawiała szybę?? -
Witam, rzeczywiście problemem często są niełączące wtyczki na pompowtryskiwaczach!! Niekiedy nawet nie wymaga wymiana całej listwy na nową (podobno koszt w granicach 100 euro) jeżeli są stare pompowtryski jak właśnie dociśnięcie końcówek we wtyczkach tak by był gwarantowany styk Zajmuję sie regeneracja pompowtrysków i trafiało do mnie juz kilka osób z takim problemem w celu regeneracji pompowtrysków, lecz w większości przypadków są to właśnie niełączące wtyczki na pompowtryskach. Jeżeli to nie pomaga to trzeba zająć sie pompowtryskiwaczami... Pozdrawiam
-
Witam wszystkich, zajmuję sie regeneracją pompowtryskiwaczy i koszt regeneracji jednej sztuki to 425 zł, oczywiście udzielana jest gwarancja (6-cio miesięczna). Na forum krążą informacje, że regeneracja obejmuje jedynie pompowtryski z uszkodzeniami mechanicznym, lecz jest to nieprawdą..... Regeneracji podlegają wszystkie pompowtryski, lecz są one w różny sposób naprawiane, w zależności od uszkodzenia. Odnośnie kwoty 3000 zł za wymianę jednego pompowtryskiwacza to trzeba przyznać zakład godny polecenia hehe. Nawet w ASO często można taniej to zrobić...... Pozdrawiam
-
Pompowtryskiwacze, pytanie do znawcow w tym temacie.
jarzyg1 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam wszystkich, Do silnika AVB powinny być zamontowane tylko i wyłącznie pompowtryskiwacze o symbolu 038 130 072 AJ!!! Jeżeli wymiana pompowtrysków to tylko i wyłącznie na te same symbole (bądź ich zamienniki), dopuszczalna jest niekiedy wymiana na inne (jedynie cały komplet) lecz, nie obędzie sie wtedy bez korekcji w sterowniku!!! Zdecydowanie polecam REGENERACJĘ pompowtrysków zamiast wymiany na nowe o innych symbolach. Zajmuję sie tym juz troszeczke czasu i jak narazie nie było jeszcze problemów by sie coś działo z nimi bądź też niezadowolonych klientów. Oczywiście na regenerację udzielana jest gwarancja, a np. okazyjny zakup nowych pompek jest na własną odpowiedzialność przeważnie, chyba ze kupuje sie je w serwisie. Oczywiście cena jest zdecydowanie konkurencyjna!!! Wszelkie info: tel. 504-57-52-49 gg: 8155038 [email protected]