Skocz do zawartości

Walker

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Walker

  • Urodziny 19.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kłodzko

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/ Ja z tego korzystałem przy ustalaniu Vmax. chyba wiarygodne.
  2. Koło 2 paczek to może twoja maszynka lata. AVB ma katalogowo 184km/h i jest to wielce prawdopodobne. To że tam komuś się udało trochę szybciej polecieć to może być kwestia jazdy z górki jakichś nie znanych modyfikacji w silniku... tak w/g mnie. Moja jednostka ma prawo być już podupadła na zdrowiu bo ma 220k km i mój ojciec go męczy:)
  3. qqxczek51 nie przejmuj się mój pasek też rozpędza się do max 175, Wcześniej wydawało mi się że 165 nie przekroczy jednak trzeba trochę pocisnąć i dać mu czas, da rady Ale katalogowego 184 to raczej zapomnijmy... Obroty silnika AVB przy 175km/h to ok 3,6tys. u mnie. Kłopotów z nim raczej nie ma, na 3 biegu silnik żwawo kręci do odcięcia. Ciekawi mnie czy to prawda te 200km/h w seryjnym AVB, chyba nie... do tylu powinien napędzać się ten 130 konny.
  4. A ile to kosztuje? min. 60zl czy więcej? Mi to w sumie nie przeszkadza bo na co dzień nie przekraczam nawet 120km/h a na niskich biegach jedzie, na 3 osiąga spokojnie ponad 4tys./min.(odcinać jeszcze nie próbowałem, ale nie mam problemów opisywanych na forum typu brak mocy przy nagłym przyśpieszeniu powyżej tam 3tys. obrotów/min.) Tylko ciekawi mnie jak inni użytkownicy avb mają? Podobno tego silnika nie da się odciąć na 5 biegu bo skrzynia nie pozwala... ale do blisko 190km/h powinien się napędzać...a 200kg ja nie ważę
  5. Mam chyba jakiś problem z paskiem. Auto jak w opisie. Otóż mamy go już długo ale ostatnio chciałem sprawdzić czy jeszcze trzyma osiągi zbliżone do fabrycznych i się nie udało. Jechałem sam, auto napędziło się do ok 170 i koniec a obroty 3,6 tys. Na mój gust odcięcie jest gdzieś przed 5tys. Na niższych biegach nie brakuje mocy i rwie dobrze. Co jest tego przyczyną?
  6. Jak tam dalej nie wiecie co? jaszczur30 jesteś pewien że nikt nie majstrowal przy kierownicy? Może to głupie ale kiedyś w b3 drążek kierownicy wypadł mi z gniazda ( na szczęście podczas manewrowania przy garażu) Ojciec to założył ale nie równo tak że kiedy koła były równo kierownica była lekko skrzywiona w jedną stronę. Żeby jechać na wprost trzeba było trzymać ją właśnie w tej pozycji. Może masz źle założoną kierownicę?
  7. To tylko szkic na pewno będzie wyglądał zupełnie inaczej... Choć szkic fajny, linia dachu raczej MB cls czy jakoś tak a przód faktycznie od nowych audi.
  8. Mini AC w PZU dobra sprawa. Kiedyś zepsuł mi się pasek daleko od domu. Jeden telefon może godzina czekania i już śmigał na lawetce do domu, w cenie ubezpieczenia. Ile dają za kradzież nie wiem ale jakby ktoś chciał sprawdzę.
  9. Ten edge poza tym że jest znacznie droższy ma podobne klasy jakości. Tak w ogóle oleje 5w-30 to nie są czasem oleje typu longlife czy coś?
  10. Co sądzicie o nowym wynalazku z pod znaku Mobil'a? Oznaczenie 5w-30 z normą 505.01. Nadaje się on do paska, który jeździ na jego starszym odpowiedniku 5w-40 z normą 505.01? Gdzieś wyczytałem że zastępuje on ten stary olej, co ważne jest on w 5l bańkach i będzie dużo na dolewkę http://www.allegro.pl/item565819361_mobil_1_syst_s_5w30_special_v_505_01_5l_f_ra_g4.html
  11. Jakoś nikt nigdzie tego jasno nie napisał. FZG Status to to zapamiętane kody błędów? Gdy wybiorę tą opcję resetem wyświetla mi Ok i nic więcej
  12. Głos oddany, na razie remis. Z kąd tyle głosów na "renówkę''? Na passata to wiadomo
  13. Totalnie nie trafiona modernizacja, wygląda okropnie, aż strach pomyśleć że tak ma wyglądać passat. Nie to nie może być prawda. Może nie passat a jakiś nie udany prototyp. Tragedia, 3B jest ładniejszy.
  14. B3 to świetny staruszek tylko 2 razy mnie zawiódł raz zabrakło paliwa a raz spadła linka od skrzyni biegów ale naprawiłem to w 20min kombinerkami Poza tym polecam silnik 1,6td 59kw niezniszczalny motor. Jak go kupiliśmy jeździliśmy jakieś 4 lata po czym ojciec przypomniał sobie żeby zmienić rozrząd. Pewnie bez zmiany jeździł by dalej bez problemów Grzęźił pierdział strzelał ale jak się wkurzył puścił zasłonę dymną i szedł jak burza pod każdą górę nigdy mi nie spalił więcej jak 6l. Trochę mi go szkoda teraz, nim uczyłem się jeździć teraz jak wyruszam w trasę 3bg brakuję mi tego spokoju o to że dojadę do celu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności