Skocz do zawartości

mkiju87

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pali za dużo. Na moje to 0,27l popiołu to za dużo tak o 1,5 raza - dpf do prania. Jaki masz przebieg?
  2. A mógłbyś mniej więcej podać jaki kupiłeś? Może znajdziesz coś podobnego na Allegro. Zamówiłem jakiś taki nie najtańszy: https://allegro.pl/oferta/separator-antenowy-2xfakra-fakra-female-diversity-6761890136?snapshot=MjAxOC0xMi0yMlQyMjo0OTowMy4xNjJaO2J1eWVyOzg0ZTc0MjE2MTc3OTY3NjQ5ZmNiNWVhYTllMTIzYmM5ZjEyYjNmZWFkZjNiYWYzNzRjMzdkYTUyMDFlOTFhNmY%3D Mam nadzieje że będzie dobry. Okaże się po nowym roku. Okazało się dodatkowo że zmiana Gateway na wersję L przyniosło zamierzony skutek i mimo że radio dalej się tylko usypia to już nie drenuje akumulatora. Pozdrawiam,
  3. Witam, Mam problem ze swoją stacją multimedialną https://pl.aliexpress.com/store/product/Eunavi-Android-6-0-1-Octa-Core-2GB-RAM-Car-DVD-for-VW-Passat-CC-Polo/410439_32808121524.html?spm=2114.12010610.8148356.25.46f5257eaiKvt6 którą zamontowałem 3 dni temu: - radio FM/AM tragicznie odbiera - z tyłu radioodtwarzacza mam 2 wtyczki fakra więc podłączyłem obydwie. nie podłączałem jeszcze żadnego separatora - na razie go zamówiłem; czytając jednak informacje na tym forum oraz innych np Audi jest mało prawdopodobne żeby to zadziałało z modułem diversity. - wyłączanie - radia PX5 mają to do siebie że się tylko usypiają - start jest momentalny ale drenuje mi to strasznie akumulator. Dzisiaj udało mi się wymienić i zakodować Gateway z wersji C na L ale radio dalej się tylko usypia i wygląda na to że nic to nie da. Na razie jestem rozczarowałem tym radiem.
  4. mkiju87

    OBDeleven

    Dzisiaj za pomocą OBDELEVEN pro wykonałem kodowanie GATEWAY. Wymieniałem z wersji C na L. W wersji C miałem pomocnika, czyli opisane poszczególne bity. Po montażu wersji L nie było podpowiedzi przy poszczególnych bitach. Poradziłem sobie ponieważ znalazłem na innym forum Tourana opis poszczególnych bitów. Poza tą trudnością (sporą) jestem zadowolony z urządzenia i polecam.
  5. Witam, Mój Passat B6 sedan (2007r.) to bardzo duży golas 2.0 TDI bez multifunkcji tempomatu czy FISa (bez komputera) i z korbkami w tylnych drzwiach. Jako że trafił mi on się za darmo chciałbym nieco wzbogacić jego wyposażenie. Brakuje mi najbardziej fajnego radia, skórzanej kierownicy, tempomatu i komputera pokładowego. Obecne sterowniki: - getawey 3C0907530C - moduł kierownicy 3C0953549J - licznik 3C0920852J Chciałby więc wyposażyć się w - radio z androidem, - kierownicę multifunkcyjną, - tempomat, - pełny FIS Po analizie tego wątku (i innych) zamierzam więc kupić: - radio eunavi 8 rdzeni i 4GB RAM - do tego prawdopodobnie będę potrzebował getawey 3C0907530L (już go mam w szafce) żeby nie było drenażu baterii - kierownicy z multifunkcją 8 przyciskową - poduszkę do kierownicy 3 ramiennej nr np. 1K0880201B (nr z golfa) - wiązkę pod multifunkcje czy 1K0 971 584 C - pająką/przełącznik zespolony z obsługą tempomatu do sedana nr chyba dowolny? - modułu kierownicy <--- mam z nim największy problem ponieważ wg postów modół J zmienia się na P, AF, AH - tyle że takich modułów nie ma jako używane na rynku wcale, więc czy jak założę 3C0953549AE będzie dobrze? - licznik FIS - rozumiem że obojętnie jaki nr byle był w km i do diesla? - kabelek z pinami między ECU i manetkami do tempomatu. Proszę osoby obeznane w temacie o sprawdzenie czy dobrze dobrałem części na tą modyfikację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności