gondol
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gondol
- Urodziny 06.06.1952
Informacje osobiste
-
Imię
Jerzy
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wrocław
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
gondol odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Witam. Uprzejmie proszę o zdekonspirowanie numeru: WVWZZZ3BZ4E2274353. Dziękuję i pozdrawiam. -
Graniczne numery VIN dla każdej wersji serwa podałem Ci we wczorajszej informacji. Dodatkowo jest tam podana średnica bębna w calach (symbol: ""), co powinno pozwolić Ci na zidentyfikowanie typu potrzebnego serwa. Specjalistą od passatów nie jestem, modelu AVB nie znam zupełnie, Etkę dopiero rozgryzam (mam ją od tygodnia), więc moje możliwości pomocy na tym się wyczerpują.
-
Etka podaje trzy możliwości: b 4B3 612 107 7/8" >>3B-2-010 026 do zastosowania zamiast: 4B3 612 105 oraz 4B3 612 105 A b 8D2 612 107 10" >>3B-2-010 026 do zastosowania zamiast: 8D2 612 105 A oraz 8D2 612 105 B b 8E0 612 107 E 7/8" (podwójna membrana) 3B-2-010 027>> do zastosowania zamiast: 8E0 612 105 J oraz 8E0 612 105 M powodzenia
-
Nic nie trzeba wymontowywać. Potrzebny jest jedynie klucz z odpowiednią przedłużką.
-
Ze starą rurą od odmy trzeba uważać. Lubi się ze starości zrobić krucha i może się okazać, że po jej odkręceniu od bloku, nie ma co ponownie przykręcić. Dlatego decyzja o majstrowaniu przy odmie, najczęściej skutkuje jej wymianą. Tę rurę można kupić nie tylko w serwisie, bywa np w Inter Carsie.