Skocz do zawartości

rzeszot

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    JG

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pytałem w ASO , oryginalny czujnik 170 zł. Nieźle, szukam po używanych autach może ktoś ma. A ten co kupiłem niby oryginalny idzie do reklamacji
  2. Nie chodzi o te 30 st., mówię że tak jest ustawione i to jest do wskazań na zegarach i czytałem na forach że tak jest normalnie.
  3. Robię to według instrukcji więc dobrze. -7.2 to jest temperatura cieczy chłodzącej obok -0.9 zasysane powietrze. 30 stopni w czujniku g2 jest ok poza tym to jest czujnik ktory wysyla dane do licznika na wskazowke wiec on jest mniej ważny. Wydaje mi się że nowy czujnik niby oryginał ale jest niesprawny
  4. Tak wyglądały LOGI z rana na zimnym przed wymianą czujnika: Czujnik G2 http://vaglogi.pl/log-003_1k1dO.html Czujnik G62 http://vaglogi.pl/log-007_dI3V007.html A tak po wymianie: G2 http://vaglogi.pl/log-003_11l4S.html G62 http://vaglogi.pl/log-007_19eYKA.html -7,2 skąd takie wskazania ?
  5. Witam. Passat b5 98 rok 1.9 TDI 110KM AFN Po rozgrzaniu silnika wskaźnik temperatury nie dochodził do 90 stopni, zatrzymywał się kreskę wcześniej. Postanowiłem wymienić termostat na oryginalny ale nic to nie zmieniło. Następnie podłączyłem autko pod kompa i na rozgrzanym silniku miałem takie wskazania. czujnik G2 http://vaglogi.pl/log-003_6KjLU5.html czujnik G62 http://vaglogi.pl/log-007_VVnMo6y.html domyśliłem się że to wina czujnika, wiec wymieniłem go na niby oryginalny czujnik taki ciemno zielony z napisami ELTH Made in Luxembourg w sklepie mówili że to oryginał 47 zł Po wymianie wskaźnik na blacie pokazuje równo 90, a wskazania na vagu następujące: czujnik G2 http://vaglogi.pl/log-003_0Aw6Nn.html czujnik G62 http://vaglogi.pl/log-007_DxloyKp.html Na forum wyczytałem że jeśli jest rozbieżność we wskazaniach g62 i g2 to czujnik do wymiany. Coś jest nie tak w tych wskazaniach ? Jaka w ogóle powinna być prawidłowa temperatura cieczy na vagu odczytana z czujnika G62 uwzględniając niskie temperatury na dworzu i rozgrzany silnik ? Inna sprawa że ogrzewanie w aucie mam słabiutkie ale tutaj upatruję winy w nagrzewnicy lub klapach, na dniach zamierzam się za to zabrać.
  6. w takim razie jak mam sobie poradzic jesli przy wymianie uszczelki pod pokrywa zaworow ukecilem szpilke wlasnie w tym miejscu a rozwiercanie nie pomoglo a nawet polamalem wiertlo ktore utkwilo w srodku?
  7. Problem z późnym wstawaniem turbiny rozwiązałem. Poniżej dynamiczne logi z grupy 11 po naprawie. http://vaglogi.pl/log-011_W0I3kD.html Najpierw wyjąłem turbinę, rozebrałem i wyczyściłem łopatki (w środku był syf, a łopatki zacinały się). Przy okazji wyjąłem i wyczyściłem wtyczkę od zawór N75 była mokra w oleju. Oraz wymieniłem pęknięty przewód przy zbiorniku podciśnienia. Co było główną przyczyną późnego wstawania turbo trudno mi na 100% określić, może wystarczyło zlokalizować i wymienić pęknięty przewód przy zbiorniku podciśnienia. Regeneracja łopatek na pewno też nie zaszkodziła. ( Namęczyłem się tylko żeby rozpołowić gorącą część turbiny )Potraktowałem WD-40 i zostawiłem na noc, później dałem ją na palnik w kuchni, młotek w dłoń i puściła ). Dziękuję za pomoc.
  8. A masz jakieś pomysły jak sprawić żeby turbo wstawało wcześniej ?
  9. Poczytałem o ustawianiu kąta wtrysku, więc będę próbował ustawić na około 50. A czy wskazania w grupie 004 są zależne od zbyt dużego kąta wtrysku i przez to może nie osiagać 1,4 bdtc ?
  10. Jak to poprawić ? Nie sprawdzałem czy jest katalizator, auto mam dopiero 3 tygodnie. Na moje oko sztanga nie chodzi prawidłowo ale sami ocencie:
  11. Zastanawiają mnie logi z grupy 011 dynamiczne oraz 011 bs. Czy to normalne że w grupie 011 dynamiczne przy obrotach od 1575 do 2688 jest taka dużą różnica między pozycją zadaną przez mapę a aktualną i z czego to może wynikać ? I czy dobrze interpretuję że powyżej 3000 obrotów widoczne jest przeładowanie turbo ? Jeśli chodzi o 011 bs wyczytałem że po przejściu na OFF ciśnienie powinno spaść, a na ON wzrosnąć u mnie jak widać stoi to w miejscu czy to normalne ? Mam wrażenie że auto do 2500 obrotów jest mułowate.
  12. Proszę o analizę logów Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98rok Logi statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_205pl.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_D6jTTde.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_JXJgZ6E.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_SlN9k.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_N5D8jgQ.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_G5gn6.html Logi basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_SDjS4Up.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_og8eB8.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_5JwMxx.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_6GQ67.html Logi dynamiczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_N0GyhQ.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_vrkwH.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_7Jr6rU8.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_dVM5x23.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2AO5wv.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rH8eu45.html Dodatkowo vag wyświetlił błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
  13. Witam. Kupiłem Passata b5 98 rok 98 tdi afn. Moduł komfortu 1J0 959 799 F. W komplecie dostałem zwykły kluczyk i kluczyk scyzoryk( pilot)do otwierania auta radiowo. Scyzoryk nie otwiera, probowałem dodać i zaprogramowac ale nie reaguje( dioda na pilocie swieci). Czy ten moduł komfortu obsluguje takowe otwieranie ? Czy po zamknięciu drzwi z klucza powinny migac diody przy ryglach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności