-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mizu
- Urodziny 09.03.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Suchy Dwór
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2004
-
Marka: VW Model: Passat Rocznik: 2004 Nr VIN: WVWZZZ3BZ5P006928 Nr ej.: GA 5173F Kolor: Granat Nadwozie: limuzyna (sedan) Znaki szczególne: na 15" aluflegach vw, biksenony Okoliczności: skradziony w nocy z dn. 3 na 4 stycznia Suchy Dwor kolo Gdyni Zabezpieczenia: standardowe, alarm. Zdjęcia: brak Kontakt: [email protected] 0 696 654 730
-
Ja kupiłem swojego paska z niemiec na oponach letnich 205/60 R15 91V (ponoć takie były od nowego), a zimówki mam 195/65 R15.
-
A tak mniej więcej to jaki termin by wchodził w grę, bo jestem z wybrzeża ale będę w pierwszym tygodniu września na południu to chętnie bym się dołączył.
-
A ile taka przyjemność kosztuje w Tune-up w Gdańsku, chodzi mi oczywiście o diagnozę, hamowanie przed i po "wirusie" no i oczywiście wgranie nowego programu. :638:
-
Czy to jeszcze aktualne, bo skoro tak wielu poleca (zachwala) to bym się skusił.
-
Z tego wynika, że nasze dieselki i benzyki lubią trochę popić. A może znajdzie się jakiś użytkownik z nowym TSI ,albo TDI CR ciekawe, czy również "biorą" olej.
-
VW podaje, że nawet nowe auta mogą brać do 1 ltr na 1000 km (silniki TDI PD). Nie jest to norma, gdyż oznaczało by to, że każdy silnik powinien tyle brać, a tak źle aż nie jest. Natomiast jeżeli bierze do 1 ltr na 1000 km to niestety, ale nie można zgłaszać reklamacji -tzn.można ale nie bedzie ona zaakceptowana (tak jest przy silnikach PD, nie wiem czy tak samo z nowymi CR). Odnośnie dolewania oleju to oczywiscie najlepiej by było aby był to ten sam olej co jest w silniku, jeśli natomiast nie mamy takiego, należy dolać olej spełnaiający wymaganą forułę VW. Tak z ciekawości pytam, czy ten sam problem występuje w benzynach VW, mam nadzieję, że nie, bo to by oznaczało, że coś z nimi nie tak.:638:
-
Bardzo przydatne zestawienie olejów silnikowych. Chciałbym tylko jeszcze dodać, że norma VW 507.00 jest nowszą (wyższą)normą i zastąpiła poprzednią, czyli 506.01. Jeżeli ktoś ma starą instrukcję, gdzie podane jest, że nalezy stosować olej spełnaijący tylko VW506.01 (longlife), należy obecnie (chyba od połowy 2006 roku) używać VW 507.00
-
Mi też kiedyś płyn "uciekał" a nie widziałem, żadnego przecieku (nic nie kapało pod autem). Zacząłem jeździć trochę delikatniej i wydawało mi się, że problem zniknął, ale po jakimś czasie powrócił i to intensywniej, okazało się, że mialem pękniecie na plastikowym króćcu przy chłodnicy.