Skocz do zawartości

mizu

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mizu

  • Urodziny 09.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suchy Dwór

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Marka: VW Model: Passat Rocznik: 2004 Nr VIN: WVWZZZ3BZ5P006928 Nr ej.: GA 5173F Kolor: Granat Nadwozie: limuzyna (sedan) Znaki szczególne: na 15" aluflegach vw, biksenony Okoliczności: skradziony w nocy z dn. 3 na 4 stycznia Suchy Dwor kolo Gdyni Zabezpieczenia: standardowe, alarm. Zdjęcia: brak Kontakt: [email protected] 0 696 654 730
  2. Ja kupiłem swojego paska z niemiec na oponach letnich 205/60 R15 91V (ponoć takie były od nowego), a zimówki mam 195/65 R15.
  3. mizu

    Grupowy ChipTuning

    A tak mniej więcej to jaki termin by wchodził w grę, bo jestem z wybrzeża ale będę w pierwszym tygodniu września na południu to chętnie bym się dołączył.
  4. A ile taka przyjemność kosztuje w Tune-up w Gdańsku, chodzi mi oczywiście o diagnozę, hamowanie przed i po "wirusie" no i oczywiście wgranie nowego programu. :638:
  5. mizu

    Grupowy ChipTuning

    Czy to jeszcze aktualne, bo skoro tak wielu poleca (zachwala) to bym się skusił.
  6. mizu

    spalanie oleju

    Z tego wynika, że nasze dieselki i benzyki lubią trochę popić. A może znajdzie się jakiś użytkownik z nowym TSI ,albo TDI CR ciekawe, czy również "biorą" olej.
  7. mizu

    spalanie oleju

    VW podaje, że nawet nowe auta mogą brać do 1 ltr na 1000 km (silniki TDI PD). Nie jest to norma, gdyż oznaczało by to, że każdy silnik powinien tyle brać, a tak źle aż nie jest. Natomiast jeżeli bierze do 1 ltr na 1000 km to niestety, ale nie można zgłaszać reklamacji -tzn.można ale nie bedzie ona zaakceptowana (tak jest przy silnikach PD, nie wiem czy tak samo z nowymi CR). Odnośnie dolewania oleju to oczywiscie najlepiej by było aby był to ten sam olej co jest w silniku, jeśli natomiast nie mamy takiego, należy dolać olej spełnaiający wymaganą forułę VW. Tak z ciekawości pytam, czy ten sam problem występuje w benzynach VW, mam nadzieję, że nie, bo to by oznaczało, że coś z nimi nie tak.:638:
  8. Bardzo przydatne zestawienie olejów silnikowych. Chciałbym tylko jeszcze dodać, że norma VW 507.00 jest nowszą (wyższą)normą i zastąpiła poprzednią, czyli 506.01. Jeżeli ktoś ma starą instrukcję, gdzie podane jest, że nalezy stosować olej spełnaijący tylko VW506.01 (longlife), należy obecnie (chyba od połowy 2006 roku) używać VW 507.00
  9. Mi też kiedyś płyn "uciekał" a nie widziałem, żadnego przecieku (nic nie kapało pod autem). Zacząłem jeździć trochę delikatniej i wydawało mi się, że problem zniknął, ale po jakimś czasie powrócił i to intensywniej, okazało się, że mialem pękniecie na plastikowym króćcu przy chłodnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności