Skocz do zawartości

SVG

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TSI 210KM DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie wygląda też czysty co 30 tys , Mam ponad 400. Ale robilem remonty po 100 Tys km ( nie tylko dwumas I mechatronika , ale i kompletne sprzęgła ) I w środku syf . przeczytaj jakaś instrukcjie serwisowa producenta skrzynii , zf lub asin , na temat wynian oleju . tak jak i w silniku Wszytko zależy od warunków eksploatacji . haldex jaki remontowałem z najmniejszym przebiegiem to w pasacie Alltrack z 2014/2015 rok miał niecałe 45 tys km . Pompa i kompletne sprzęgło . Skrzynia padła u tego gościa przy ponad 100 tys . A mam tez takiego Klienta co ma 560 tys km na Taxi W Superb i nic oprócz olejów i filtrów nie było robione .
  2. Jak robisz trasy i masz lekka noge mozesz wedle książki , W mostach to samo i fitr w Haldex . Ksiazkowo w skrzyni co 60 tys km , w haldexie olej co 60 , filtra w haldexie nie przewidują w mostach nie przewidują Jak miasto i ciężka w skrzynia , napędy , filtr co 30 tys lub 2 lata , jak bardzo ciężka to co 15 tys bo i wlanie po tylu widzę ze wpuszczam syf zrównano ze skrzyni dsg jak i z haldexa . wybór należy do ciebie , twojego stylu jazdy i świadomości , oraz jak długo zamierzasz auto trzymać . ps Obejzyj film ze zrozumieniem i przeczytaj ten temat dokładnie , weź do ręki swoją ksiazke serwisowa tam Wszytko jest napisane .
  3. Ale nie wiem czy wiesz ale wlanie olej silnikowy VW 5w30 w testach u Piotrtester na YouTube i mojej ocenie wypada najlepiej . 5 lirów można mieć za niecałe 200 zł , to samo klocki i inne podzespoły są 20 -30 procent drosze a o niebo lepsze , tematem tabu nie jest , jak napisałem możesz nalać wszystkiego bo na swoich autach próbowałem , ale dla klijenta i znajomych nigdy bym się nie odwarzyl dla 30 -50 zł . ( zasada biedny 2 razy traci w dzisjszysz czasach ma coraz większe uznanie ) kupujesz tanie rzeczy płacisz za robotę 2-3 razy( plus dodatkowe koszty ) , zakładasz orgianalen ( klocki tarcze , zawieszenie i wiele innych jedziesz 100-150 rys nie wiesz ze problem istnieje . ( VW grup, mercedes .renault maja bardzo dobre rabaty na eksploatacje ) , wiadomo ze nie tyczy się to w 100 procentach wszystkiego ale w 85 tak . Zapytaj kogoś czy kombinuje z olejem do hondy czy subaru . Tak jak wcześniej pisałem my nie wiemy jakie dodatki chce producent , a olej do haldexa kupiony w VW i w Fordzie jest inny porównywałem napewno nie jest ten sam inny kolor i zapach , konsystencja ta sama . Ale to samo jest np z olejem do 6hp VW i Bmw niby zf ale jak kupisz orginału to nie są oleje tych samych producentów . To moje zdanie , macie inne doświadczenie piszcie . Chętnie poczytam jeśli zna ktos pewna specyfikacje i jest pewien oleju do haldexa w tańszym wydaniu chętnie bym wypróbował ale żebym mógł go nalać z pełnym przekonaniem dla klijeta ( miał świadomość ze mu tym nie szkodzę ) . Nie narzekam na brak pracy wiem moja idea jest by naprawiać jak naj lepiej potrafię zgodnie ze sztuka , by klijęt jedził jak naj dłużej bez żadnych problemów i cieszył się przyjemnością z jazdy , a nie miał kumpla mechanika ? Do którego przyjeżdża cały czas . ?
  4. Tak , ale tłumaczyłem ze jak się jedzi agresywnie i miasto , wtedy jak ten napęd ma co robić by zmniejszyć interwał , koszta żadne a gwarancja ze przejedzi 300 tys km bez naprawy . Wybór należy do urzytkownika , nic w nim takiego nie zmienili jak i w silnikach wydłużyli interwał o 2 razy bez żadnych zmian ( marketing ) tyle w temacje . Kiedyś był 30 tys wymian oleju w Haldex a co 60 filtr i olej , teraz jest co 60 lub 3 lata sam olej . Wnioski nasuwają się same . Dla myślących ? .
  5. Tam idzie niecały litr , kombinacje za kilkadziesiąt złoty nie ma sensu , opinie o Revanolu są podzielone . Jedni korzystają i uwarzaj ze jest super , drudzy twierdzą ze skrzynie wracają . Po co ryzykować za kilka złoty tym bardziej ze tam niecały litr wchodzi , chyba ze wyjmiesz pompę żeby Ją wyczyścić , to potrzebujesz cały litr . Ale uważam ze nie warto . Bo głównie nie wiemy tego jakie dodatki daje producent , a jakie są w Revanolu , każdy z producentów VW , Bmw , Honda , Subaru , Jeep ma inne dodatki , ( z drugiej strony jak nie miałem oleju do swojego auta nalalem LT71141 ( czyli olej do skrzyń automatycznych i nie było z nim probemow ale kategorycznie do Auta klienta bym tak nie zrobił . To samo mój tata zalał przez przypadek (zdjelm naklejkę ) 5w30 ESP do wspomagania i tak 40 tys km przejeździł nie było żadnych problemów . ( a jest to olej urzywany do mechanicznie retarderow w ciężarowych , myśle ze tez by jedził . Ale nadal będę się upierał ze raz na 30 tys km to nie wydatek(zakup orginału ) jeśli stać cię na takie auto , i nie ponosisz ryzyka dużej naprawy . Pamientaj ze w tylnym moście ( dyferencjale) jest inny olej przedniej czesci tylnego mostu jest Haldex czyli sprzęgło pompa , wielu mechaników tego nie wie . Traktują jak jedno . Może się powtarzam co do filmu ale mam wiele takich głupich pytań . Są to 2 niezależne sekcje olejowe w jednej obudowie . Pozdrawiam Grzegorz
  6. Tu krótki film o wymianie oleju w Haldex 4 gen
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności