Skocz do zawartości

Szo_gun

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szo_gun

    Hak holowniczy B8

    Środkowe nie działa.
  2. Szo_gun

    Hak holowniczy B8

    Odpowiednia to znaczy:
  3. Szo_gun

    Hak holowniczy B8

    Parametryzacja pod ten moduł i elektryczny hak. Jednak moduł z końcówką D według mnie po prostu nie obsługuje elektrycznego haka. Zostaje wymiana na N lub G. Chyba że masz inne informacje to będę wdzięczny za wyprowadzenie z błędu.
  4. Ktoś może podzielić się tym plikiem EcuOrder.txt z linku? Niestety hosting wygasł a i strona my-gti nie działa
  5. Mam pytanie bo chyba widzę rozbieżność między schematem a opisem. Jak podłączacie piny w module komfortu? Według opisu jest tak: J938 PIN 1 - T18B PIN 7 (+30) J938 PIN 2 - MASA J938 PIN 3 - T18B PIN 6 (LIN) A według schematu jest trochę inaczej - chyba że nie umiem go czytać ? J938 PIN 1 - T18B PIN 7 (+30) J938 PIN 2 - T18B PIN 6 (LIN) J938 PIN 3 - MASA
  6. Cześć, Pytanie dla tych co flashowali licznik - czy po takiej operacji trzeba dodwać kluczyki bądź kodować licznik od nowa?
  7. Mogę Ci podesłać gotowe kodowania jeśli coś pomogą - ale bez VCP/ODISa tego nie zrobisz. Takiej instrukcji krok po kroku nie robiłem. Bazowałem na tym temacie i trochę na kodowaniu TJA dla MLB Evo.
  8. Mam Passata B8 2015 DSG z ACC. Zakodowałem TJA i działa bez problemu. Jednak potrzebuję pomocy z kodowaniem Emergency Assist. Czy ktoś zrobił to i chciałby podzielić się wiedzą?
  9. Trochę odgrzebię temat. Mam VCDS'a 17.1.8 i kabel ROSS-TECH HEX+CAN. Zrobiłem sobie kodowanie świateł dziennych w przeciwmgielnych. Chciałem to samo zrobić u kolegi, jednak nie udało mi się. Podczas długiego kodowania wszytko było okej, później pojawiała się prośba o podanie numeru Workshop i Importer. Próbowałem opcji z samymi zerami lub domyślnymi dla VCDS'a, komunikat o pomyślnym zakodowaniu pojawiał się, jednak gdy wyszedłem ze sterownika i połączyłem się ponownie, wyświetlało się stare kodowanie i zmiany nie zostały przyjęte. Ma ktoś pomysł co może się dziać? Ona ma polifta (2010), ja przedlifta (2007).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności