Skocz do zawartości

Silver

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piła

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W takim razie trzymam kciuki! u mnie pomogło mimo że dawka została zwiększona tylko o 10%. Pamiętaj, aby została zmieniona dawka wyłącznie podczas uruchamiania samochodu.
  2. Panowie, proszę o info... mianowicie czy w Passatach również trzeba uzupełniać jakiś płyn niezbędny do wypalania DPF (tak jak to ma np. miejsce w Peugeocie 407)?
  3. W zeszłym miesiącu wymieniałem sprzęgło + dwumasę. Wybrałem SACHSa - po wymianie wszystko jest OK więc mogę śmiało polecić
  4. Sprawdź bezpieczniki, może w nich tkwi jakiś problem?
  5. Wychodzi na to, że faktycznie jeden z wtrysków jest walnięty. Był przekładany na inne miejsce i zawsze tam gdzie się znajdował komp wywalał błąd. Cały czas się tylko biję z myślami czy kupić wtrysk po regeneracji czy brać używkę... Warsztat w którym przebywa samochód cały czas odradza mi montaż wtrysku po regeneracji twierdząc, że to nic nie da bo podobno tam są wymieniane tylko cewki a w moim wtrysku cewka jest OK więc coś innego ma winę.
  6. Od "strzała" odpala wyłącznie na ciepłym silniku. Na zimnym zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu mi przygasa, a przy drugim/trzecim jest OK.
  7. Też jestem na etapie szukania dobrego serwisu, który regeneruje wtryski. Jak coś ciekawego znajdę to dam znać
  8. Sam się właśnie zastanawiam co lepiej wsadzić, ale chyba skłaniam się bardziej ku regenerowanemu. Napisz mi proszę czy jest możliwość, aby wtrysk miał problem wyłącznie na biegu jałowym, a po odpaleniu jest OK? (pisałem o tym w poprzednim poście).
  9. A więc tak... byłem dziś w serwisie i twierdzą, że jeden z wtrysków ma problem z ciśnieniem na biegu jałowym (dlatego występuje problem z odpaleniem). Na wykresach faktycznie było widać, że odstaje od reszty... Po odpaleniu samochodu, wszystkie wtryski pracują idealnie.
  10. Jaki błąd niestety nie wiem - jutro spróbuję się dowiedzieć. Jeśli jednak okaże się, że faktycznie niezbędna jest wymiana wtrysku to co radzisz - wymiana na używkę z demontażu czy na wtrysk po regeneracji?
  11. Podobno w kompie wywala błąd jednego z nich (tak twierdzą). Przebieg - 250 tyś.
  12. Jest diagnoza... jeden z pompowtrysków nadaje się do wymiany. I tu pojawia się problem... pompowtryski do 170km są niedostępne. Czy wiecie gdzie mogę zdobyć taki pompowtrysk, ewentualnie czy nadają się one do regeneracji? W warsztacie do którego oddałem auto twierdzą, że nie da się ich naprawić, trzeba tylko wymienić.
  13. Chyba faktycznie trzeba w tym przypadku zmienić mechanika, nie patrzałem mu na ręce więc nie wiem w jaki sposób to robił... do poniedziałku auto postoi na parkingu, a w poniedziałek odstawiam auto tutaj http://www.dieselserwis.com/ Zobaczymy co z tego wyjdzie... tzn? jaki patent?
  14. możesz podesłać namiary, pytanie tylko czy elektryk pomoże w tej sytuacji... Wymieniał znajomy mechanik u którego serwisuje swoje samochody. W jaki sposób je zmieniał nie mam pojęcia.. twierdzi, że po wymianie nic nie regulował, nie ustawiał ponieważ wartości z kompa są idealne.
  15. Z tego co mi mówił to w kompie wychodzi że wszystko jest OK, wtryski pracują idealnie... No nic... chyba muszę poszukać innego majstra, który by się tym zajął...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności