Silver
-
Liczba zawartości
53 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Piła
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
W takim razie trzymam kciuki! u mnie pomogło mimo że dawka została zwiększona tylko o 10%. Pamiętaj, aby została zmieniona dawka wyłącznie podczas uruchamiania samochodu.
-
Panowie, proszę o info... mianowicie czy w Passatach również trzeba uzupełniać jakiś płyn niezbędny do wypalania DPF (tak jak to ma np. miejsce w Peugeocie 407)?
-
W zeszłym miesiącu wymieniałem sprzęgło + dwumasę. Wybrałem SACHSa - po wymianie wszystko jest OK więc mogę śmiało polecić
-
Sprawdź bezpieczniki, może w nich tkwi jakiś problem?
-
Wychodzi na to, że faktycznie jeden z wtrysków jest walnięty. Był przekładany na inne miejsce i zawsze tam gdzie się znajdował komp wywalał błąd. Cały czas się tylko biję z myślami czy kupić wtrysk po regeneracji czy brać używkę... Warsztat w którym przebywa samochód cały czas odradza mi montaż wtrysku po regeneracji twierdząc, że to nic nie da bo podobno tam są wymieniane tylko cewki a w moim wtrysku cewka jest OK więc coś innego ma winę.
-
Od "strzała" odpala wyłącznie na ciepłym silniku. Na zimnym zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu mi przygasa, a przy drugim/trzecim jest OK.
-
Uszczelniacze pompowtrysków Siemens schemat
Silver odpowiedział Kozac → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Też jestem na etapie szukania dobrego serwisu, który regeneruje wtryski. Jak coś ciekawego znajdę to dam znać -
Sam się właśnie zastanawiam co lepiej wsadzić, ale chyba skłaniam się bardziej ku regenerowanemu. Napisz mi proszę czy jest możliwość, aby wtrysk miał problem wyłącznie na biegu jałowym, a po odpaleniu jest OK? (pisałem o tym w poprzednim poście).
-
A więc tak... byłem dziś w serwisie i twierdzą, że jeden z wtrysków ma problem z ciśnieniem na biegu jałowym (dlatego występuje problem z odpaleniem). Na wykresach faktycznie było widać, że odstaje od reszty... Po odpaleniu samochodu, wszystkie wtryski pracują idealnie.
-
Jaki błąd niestety nie wiem - jutro spróbuję się dowiedzieć. Jeśli jednak okaże się, że faktycznie niezbędna jest wymiana wtrysku to co radzisz - wymiana na używkę z demontażu czy na wtrysk po regeneracji?
-
Podobno w kompie wywala błąd jednego z nich (tak twierdzą). Przebieg - 250 tyś.
-
Jest diagnoza... jeden z pompowtrysków nadaje się do wymiany. I tu pojawia się problem... pompowtryski do 170km są niedostępne. Czy wiecie gdzie mogę zdobyć taki pompowtrysk, ewentualnie czy nadają się one do regeneracji? W warsztacie do którego oddałem auto twierdzą, że nie da się ich naprawić, trzeba tylko wymienić.
-
Chyba faktycznie trzeba w tym przypadku zmienić mechanika, nie patrzałem mu na ręce więc nie wiem w jaki sposób to robił... do poniedziałku auto postoi na parkingu, a w poniedziałek odstawiam auto tutaj http://www.dieselserwis.com/ Zobaczymy co z tego wyjdzie... tzn? jaki patent?
-
możesz podesłać namiary, pytanie tylko czy elektryk pomoże w tej sytuacji... Wymieniał znajomy mechanik u którego serwisuje swoje samochody. W jaki sposób je zmieniał nie mam pojęcia.. twierdzi, że po wymianie nic nie regulował, nie ustawiał ponieważ wartości z kompa są idealne.
-
Z tego co mi mówił to w kompie wychodzi że wszystko jest OK, wtryski pracują idealnie... No nic... chyba muszę poszukać innego majstra, który by się tym zajął...