Jump to content

Kozac

  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Kozac

  • Birthday 07/02/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki chyba się wybiore tam, akurat czasem bywam w tych rejonach. Pisemna gwarancja 12 miesięcy zgadza się? Jak kogoś by to interesowało lub miało pomoc a wcześniej zapomniałem napisać - wszystkie przyczyny problemów z odpalaniem, kopceniem, nierówna pracą było spowodowane popękaną głowicą, żałuje tylko że wcześniej nie oddałem do serwisu bo wcześniej wymieniłem „pół silnika” na nowy głowice kupiłem nową na 24 miesięcznej gwarancji i tak każdemu bym polecił bo używki po regeneracji z przebiegiem 140k to nierealna sprawa wiec nie ma się co łudzić. pozdrawiam.
  2. Tak, racja. Szukam dobrego serwisu bo nie wiem kto regeneruje wtryski siemensa
  3. Dobry pomysł z tą zamianą, narazie spróbuje skasować błędy ale nie mam chwilowo vcds więc w poniedziałek to zrobie Jest coś jeszcze co zauważyłem przed chwilą. Nie wiem czy wspominałem ale jak kupiłem tego paska to był do wymiany ECU, wymienił mi serwis i poinformowali mnie że wgrali najnowsze oprogramowanie w co teraz zacząłem wątpić, zobaczcie co znalazłem na wydruku z VCDS: Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb Control Module Part Number: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0420 Mam dwie uwagi, dlaczego piszę "BMN" jak silnik mam "BMR" a druga uwaga to wersja oprogramowania z tego co wyczytałem to nie jest ona najnowsza.
  4. Dzięki za odpowiedzi, wiązka była wymieniana na nową ok. 3 tygodni temu więc może błąd wywaliło po zmianie ale dziwne bo "check" się nie świeci tylko podpiołem VCDS-a bo przy jeździe na zegarach mi wywaliło "Engine fault...." i 3 razy spirala migneła, wczoraj miałem to drugi raz jak przycisłem. Co ciekawe widzę że błąd tego wtrysku jest z 2017.11.09 a wtedy ta spirala nie migała to mam od kilku dni ale jest jeszcze jeden błąd "001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp 1 (G235) Short to Plus" i "chech" przez ten błąd też nie świeci pytanie czy do czasu wymiany moge jezdzic na uszkodzonym? Ide skasować błędy bo jeszcze tego nie robiłem i zobacze co się stanie.
  5. Nie wiem czy ktoś jeszcze odpisze ale kolejne pytanie, zna ktoś firma która regeneruje pompki siemensa? Wywaliło mi błąd 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
  6. Tylko dziwne jest to że dymi tylko chwile na początku dosłownie 20 sekund pózniej czysto, nawet nie musi sie całkiem zagrzać zeby odpalał normalnie, wystarczy ze pochodzi z 5 minut
  7. Jeszcze sie tutaj zareklamuje jak by ktoś był zainteresowany uszczelniaczami do pompowtrysków Sprawdź moją aukcję na Allegro: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=6997663320
  8. Bipy były sprawdzane i jest Ok jedynie dawki są jeszcze Ok ale widać że te pompki powoli sie pocą bo od +1,30 do +1,86. Jeśli chodzi o waku pompy to z zewnątrz nie jest za słucha wiec to może być przyczyna jeśli muszę zmierzy ile bije ciśnienia podobno powinna od 2,5 do 3,5 bara, wiązkę i tak muszę zmienić bo poprzednia była juz potargana jak auto przyjechało z Niemiec, połamane wtyczki itd.
  9. Są to oryginalne uszczelnienia „Victor Reinz” w tych silnikach były używane na pierwszy montaż, śruby kupiłem osobno również oryginalne VW. wymienilem u Siebie wszystko ale problem został, cieżko pali zimny, może ktoś ma jakieś sugestie? Juz zamówiłem nowa wiązkę kabli do pompek, jeszcze jest opcja na czujnik temperatury paliwa, świece były sprawdzane i są Ok jeśli nic z tego co powyżej wypisałem to juz nie mam pomysłów.
  10. Jestem właśnie w trakcie wyciągania pompek i mam pytanie odnośnie samego zestawu regeneracyjnego, jest w nim gruba śruba dosyć krótka, ktoś wie jak sie ja wymienia? Dołączam zdjęcie Juz nieaktualne - jest to śruba regulacyjna na krzywce.
  11. Wydawałoby sie że rzetelnie szukałem dziękuje kolego bardzo mi pomogłeś. Lecę flaszkę ?
  12. Z tym przeczytaniem forum miało być żartobliwie Nie mam zaufanego mechanika a jak ktoś mi odkręci pompki z niewłaściwym momentem to mam głowice do wymiany.
  13. Witam wszystkich, na wstępie zaznaczę że przeczytałem całe to forum i odpowiedzi konkretniej nie znalazłem. Mam B6 z silnikiem BMR jest to ostatnia generacja i pracuje na pompkach Siemensa, auto kupiłem w Niemczech i była wymieniana jedna pompa i założona z starych uszczelnienich, aktualnie auto cieżko odpala jak jest zimne i tez na początku bardzo śmierdząco kopci na biało, jak sie zagrzeje jest Ok z odpalaniem i z dymem. Kupiłem nowe oryginalne uszczelnienia i śruby, mam odpowiednie klucze ale nie wiem jak ustawić później te pompowtryskiwacze, czy przy dokręcania trzeba zachować jakoś kąt? Jeśli tak to w jaki sposób skoro je sie poprostu przykręca na dwóch śrubach, ile stopni później trzeba popuścić te krzywki czy popychacze? I też w zestawie oringów są grube śruby które wkręca sie od góry pompowtryskiwacza podobno regulacyjne i jak to się robi? Wiem że tych śrub nie ma w Bosch-u. Jestem w stanie zapłacić za jakieś oryginalne schematy, szukam juz tego od 3 miesięcy, kontaktowałem sie z VW ale nie przekażą takiej informacji, ogolnie powoli sie poddaje a nie chce go dawać do mechanika, wole zrobić sam. Bardzo proszę o pomoc.
  14. i też tak zrobię, dzięki wielkie za pomoc :kciuki
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy