Skocz do zawartości

Kozac

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kozac

  • Urodziny 02.07.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Widać kolego że masz pojęcie o czym piszesz ponieważ ta operacja przyniosła rezultat tzn. Gdy wpisałem dokładnie tak jak napisałeś to program nie przyjął zmian ale poczytałem na stronie rosstech i wpisałem oznaczenia podane przez nich a w rezultacie program je przyjął i udało się zakodować radio, zrobiłem restart „<+>+i” radio zmieniło motyw na ciemny ale dźwięku dalej brak ? podobno były sytuacje w których na drugi dzień radio zagadało, może u mnie będzie podobnie jutro zobaczymy.
  2. Próbowałem wpisać wartość kodowania i wyskakuje błąd taki jak na zdjęciu, gdzie jeszcze mogę coś sprobowac ustawić?
  3. Czy ewentualnie jakieś rady? (Oprócz serwisu)
  4. Dzięki za kodowanie będę próbował zakodować i napisze czy się udało. co do kodu radia to nie mam z tym problemu
  5. Nie wiem jak zrobić kodowanie, albo mam coś nie tak z vcds ale to radio to trup ale obecne kodowanie mam w postaci samych zer (00000000...) a gdy wpisze inna wartość to dostaje informacje że muszę wpisać oryginalny kod radia a nie wiem jaki on jest...
  6. Zrobiłem test testerem a poza tym znikał płyn chłodzący i był problem z rozruchem gdy był zimny
  7. Witam wszystkich pomocnych ludzi, problem dotyczy radia RNS510 1T0035680A jakis czas temu jechałem sobie autkiem i nagle w głośnikach dosyć głośno było słychać jakby uderzenie (coś w stylu dźwięku odpinanego/podpinanego jack-a) ale wszystko grało, dzień później odpalam silnik a radio nie chce się uruchomić tylko ciagle resety, poczytałem na forum - wypaliłem płytę i wgrałem nowy soft, efekt jest taki że radio się uruchamia, parktronic słychać, kamera cofania działa ale oprócz tego brak dźwięku :( naprawdę przyrzekam że szukałem i czytałem godzinami a nie znalazłem rozwiązania, w zasadzie nic nie znalazłem.. wrzuce kilka zdjęć jak to wyglada w menu serwisowym prosze jeśli ktoś ma podejrzenie co jest przyczyna to proszę o instrukcje jak postępować, dodam że posiadam vcds
  8. Dzięki chyba się wybiore tam, akurat czasem bywam w tych rejonach. Pisemna gwarancja 12 miesięcy zgadza się? Jak kogoś by to interesowało lub miało pomoc a wcześniej zapomniałem napisać - wszystkie przyczyny problemów z odpalaniem, kopceniem, nierówna pracą było spowodowane popękaną głowicą, żałuje tylko że wcześniej nie oddałem do serwisu bo wcześniej wymieniłem „pół silnika” na nowy głowice kupiłem nową na 24 miesięcznej gwarancji i tak każdemu bym polecił bo używki po regeneracji z przebiegiem 140k to nierealna sprawa wiec nie ma się co łudzić. pozdrawiam.
  9. Tak, racja. Szukam dobrego serwisu bo nie wiem kto regeneruje wtryski siemensa
  10. Dobry pomysł z tą zamianą, narazie spróbuje skasować błędy ale nie mam chwilowo vcds więc w poniedziałek to zrobie Jest coś jeszcze co zauważyłem przed chwilą. Nie wiem czy wspominałem ale jak kupiłem tego paska to był do wymiany ECU, wymienił mi serwis i poinformowali mnie że wgrali najnowsze oprogramowanie w co teraz zacząłem wątpić, zobaczcie co znalazłem na wydruku z VCDS: Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BMN.clb Control Module Part Number: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0420 Mam dwie uwagi, dlaczego piszę "BMN" jak silnik mam "BMR" a druga uwaga to wersja oprogramowania z tego co wyczytałem to nie jest ona najnowsza.
  11. Dzięki za odpowiedzi, wiązka była wymieniana na nową ok. 3 tygodni temu więc może błąd wywaliło po zmianie ale dziwne bo "check" się nie świeci tylko podpiołem VCDS-a bo przy jeździe na zegarach mi wywaliło "Engine fault...." i 3 razy spirala migneła, wczoraj miałem to drugi raz jak przycisłem. Co ciekawe widzę że błąd tego wtrysku jest z 2017.11.09 a wtedy ta spirala nie migała to mam od kilku dni ale jest jeszcze jeden błąd "001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp 1 (G235) Short to Plus" i "chech" przez ten błąd też nie świeci pytanie czy do czasu wymiany moge jezdzic na uszkodzonym? Ide skasować błędy bo jeszcze tego nie robiłem i zobacze co się stanie.
  12. Nie wiem czy ktoś jeszcze odpisze ale kolejne pytanie, zna ktoś firma która regeneruje pompki siemensa? Wywaliło mi błąd 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
  13. Tylko dziwne jest to że dymi tylko chwile na początku dosłownie 20 sekund pózniej czysto, nawet nie musi sie całkiem zagrzać zeby odpalał normalnie, wystarczy ze pochodzi z 5 minut
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności