Skocz do zawartości

arush

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arush

  • Urodziny 01.03.1978

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krasnik

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Jeżeli ten kod faktycznie nie działa to trzeba spróbować wygenerowć właściwy kod immo na podstawie 14 cyfrowego numeru identyfikacyjnego immo. Załączam screen tego programu ale nazwy nie znam i nie mam (też gdzieś na forum o nim było)
  2. Chyba Sipowitz miałeś racje Coś nie łączy w gniezdzie OBD w aucie. A już myślałem ze coś się zepsuło przy kompie auta. Pozdrawiam
  3. Witam Nie będe zakładał nowego wątku i podepnę się tutaj. Otóż mam problem z komunikacją Vag-com w golfie IV z 2000r. Jakiś czas temu zalogowałem się bez problemu żeby sprawdzić błędy i wszystko było OK. Teraz próbowałem parę razy i błąd (status 3). Napięcie Uc=12,1V , K=ok 10,7V a w czasie pracy Uc ok 13,5 a K=ok 12V. Dodam że wszystko w kompie mam OK kable mam dwa (KKL na com i Hex na usb) i żaden nie działa w golfie (sprawdzałem w pasku 3BG i śmigają aż miło) Już nie mam pomysłów. Co to może być? :633: Pozdrawiam
  4. Też bym chciał żeby ten pilot działał ale niestety tylko ten będzie działał. No chyba że ci nie zależy na otwieraniu z pilota :-)))
  5. Może i wymienić zamki ale proponuje sprawdzić zimne luty w zamku bo u mojego braciaka w pasku z 1997 roku dwa zamki nie działały na skutek zimnych lutów na płytce zamka i przez to nie świeciło podświetlenie wnętrza oraz brak brzęczyka włączonych świateł. Po naprawie zamka skasować błędy i programować kluczyk albo mechanicznie albo VAG-COM.
  6. Procedura kodowania kluczyka mechanicznie działa na pewno w modelach od 1997r bo kodowałem parę razy. Może ci nie działać to kodowanie bo masz błędy spowodowane przez centralny zamek. Ja koduje kluczyk w ten sposób ze jeden w stacyjce i załączony zapłon a drugim zamykam zamek mechanicznie od strony kierowcy a potem wciskam przycisk zamykania i działa :-))) Pozdrawiam
  7. arush

    kluczyk serwisowy

    Z tego co wiem to kluczyk serwisowy powinien być do twojego autka i były prawdopodobnie od 1996 B5. Miałem kiedyś paska z 1998 roku i był nawet razem z przywieszka z kodem immo a teraz mam paska z 2003 i tez mam. Dopięty też jest przywieszka z kodem immo. Prawdopodobnie ktoś zgubił albo nie dał. Immo raczej w tych serwisówkach jest i jak nie pali na nim autko to może być niezaprogramowane immo po ponownym przekodowaniu kluczyków- tak uważam.
  8. Z tego co wiem masz mieć 433 i takiego kluczyka szukaj. Do 2000r były 433 a potem 434. Z zakodowaniem pilota to procedura działa na pewno w paskach z 1998. Pozdro
  9. Gdzieś na forum ktoś powiedział ze te nowsze piloty po 2000r maja zmienny kod a te z jajowatymi przyciskami mają stały kod, wiec to wyjaśnia wszystko. Skoro maja zmienny kod to inaczej wygląda transmisja danych i nawet mimo że mogą mieć tę samą częstotliwość to nie da sie zaprogramować nowszych pilotów do aut sprzed 2000r. A spotkał ktoś sie z przypadkiem żeby na pilocie vw pisało 433,92 a nie 433?? Wydaje mi się, że będą pracowały pewnie jak te stare z Audi na 433,92 a nowsze na 434 MHz. Pozdrawiam
  10. Problem w tym ze w nowszych paskach po 2000 roku jest inny typ pamieci 93c86 i inaczej jest to wszystko tam zapisane i te programiki, ktore czytaja ze starszych w ktorych jest przewaznie pamiec 93c66 to przy paskach po 2000 roku glupieja i nie czytaja poprawnie pamieci zegarow. Potrzebny napewno lepszy sprzet :-)))
  11. A ja obstawiam zimne luty. Już namęczyłem sie trochę z tym.Przez to nie rygluje tylnych drzwi bo komfort widzi je jako otwarte i dlatego natychmiast otwiera. Sprawdź w elektronice zamka luty (kupa roboty z rozbieraniem drzwi i zamka), a następnie mikrostyki. Już było to wałkowane wiele razy. Otwórz tylne drzwi i zobacz czy podświetlenie wnętrza sie zapala. Obstawiam zimne luty :-)))
  12. Ja miałem w pasku brata (koniec 1997 model 1998) problem z brakiem oświetlenia wnętrza, brakiem brzęczyka włączonych świateł po otwarciu tylko drzwi kierowcy oraz zamek w drzwiach kierowcy nie reagował na kluczyk w zamku (MECHANICZNIE ZAMYKAŁ ALE TYLKO TE DRZWI). Rozebrałem całe drzwi kierowcy i cały mechanizm zamka i posprawdzałem wszystkie mikrostyki miernikiem i były OK. Przelutowałem luty mikrostyków i luty przy wyjściu z płytki na złącze zamka i POMOGŁO. Działa jak należy !!! Zimne luty są tu bardzo częste i trzeba to posprawdzac. A i pilot w kluczyku też nie działał (dioda mrugała i nie otwierał). Zimne luty zlikwidowałem i również sukces. Pozdrawiam
  13. U mnie jest dokładnie w tym miejscu i taki sam przycisk od ogrzewania przedniej szyby. Nie mam paska z taxi. Ogrzewanko przedniej szyby naprawde rewelka. Tez mnie dziwi ze w paskach bardzo tego jeszcze nie widzialem. A wersja mojego to BASIS tylko troche doposazona model 2004.
  14. Nurtuje mnie jeden problem odnośnie częstotliwości org. pilotów. Wg tej stronki http://www.passatplus.de/umbauteile/...ssel/index.htm to niby te scyzoryki z jajowatymi przyciskami (np ....753A) i te nowsze ( ...753 AH czy AG na których pisze 434MHz) pracują na częstotliwości 433,92. Jeśli więc są te same częstotliwości to te nowsze scyzoryki powinny się dać zaprogramować zamiast scyzoryków starszych do pasków przed 2000r. Czy ktoś z was próbował i czy komuś sie udało? Dobra, rozumiem że jak mam np pilota w kluczyku (pisze na nim 433MHz) i doprogramuje sobie drugi zapasowy np. scyzoryk (433 MHz) to na pewno będzie działał (wg etki obydwa mają 433,92MHz ale już mniejsza z tym) ale te z opisanym 434 to wg mnie nie 433,92 i nie to samo!!!! Sory ale nie daje mi to spokoju. POZDRAWIAM
  15. A propos kalibracji navi to znalazlem gdzies cos takiego i wg tego skalibrowalem swoja navi oczywiscie vag 37-10 kanal 01 tu musisz wpisac rozmiar opon: na poczatek letnie a potem zimowe 1790 - 145/80 R14 (Sommerreifen) 1815 - 165/65 R15 (Sommerreifen) 1803 - 175/60 R15 (Sommerreifen) 1806 - 185/50 R16 (Sommerreifen) 1935 - 195/65 R15 (Sommerreifen) 1910 - 205/60 R15 (Sommerreifen) 1930 - 205/55 R16 (Sommerreifen) 1818 - 205/40 ZR17 (Sommerreifen) 1960 - 215/55 R16 (Sommerreifen) 2060 - 225/60 R16 (Sommerreifen) 1930 - 225/45 R17 (Sommerreifen) 2074 - 225/55 R17 (Sommerreifen) 1943 - 225/40 ZR18 (Sommerreifen) 1960 - 235/50 R16 (Sommerreifen) 1964 - 235/45 R17 (Sommerreifen) 1967 - 235/40 ZR18 (Sommerreifen) 2065 - 245/45 R18 (Sommerreifen) 2065 - 245/45 ZR18 (Sommerreifen) 1940 - 255/40 R17 (Sommerreifen) 1937 - 255/35 R18 (Sommerreifen) 1937 - 255/35 ZR18 (Sommerreifen) 2016 - 255/40 ZR18 (Sommerreifen) 2016 - 255/35 ZR19 (Sommerreifen) 2092 - 255/35 ZR20 (Sommerreifen) 1775 - 155/65 R15 (Winterreifen) 1895 - 185/65 R15 (Winterreifen) 1935 - 195/65 R15 (Winterreifen) 1930 - 205/55 R16 (Winterreifen) 1960 - 215/55 R16 (Winterreifen) 2092 - 215/65 R16 (Winterreifen) 2060 - 225/60 R16 (Winterreifen) 1930 - 225/45 R17 (Winterreifen) 2070 - 225/55 R17 (Winterreifen) 1940 - 225/40 R18 (Winterreifen) 2010 - 225/45 R18 (Winterreifen) 2040 - 235/45 R18 (Winterreifen) 2114 - 235/50 R18 (Winterreifen) 1940 - 255/40 R17 (Winterreifen) Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności