Skocz do zawartości

rawnet

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rawnet

  • Urodziny 01.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    rawnet
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam po dłuuugiej przerwie Jakie polecacie obecnie świece zapłonowe do VW Passat B6 2.0 TFSI 200KM (kod silnika BWA)? Chwilę pogooglałem i wychodzi mi, że NGK PFR7Q będą OK. Co sądzicie o tym wyborze?
  2. Właśnie jak wyłączyć tą prędkość w milach? Bo włączyłem a nie mogę wyłączyć (czerwone zegary) Ewentualnie jak zmienić te mile na km?
  3. Panowie, na początku tego wątku polecacie 1). Ściubis Serwis na Białogonie w Kielcach. Niestety muszę opisać 2 sytuacje które mnie tam spotkały. 1) Po raz pierwszy pojechałem tam jeszcze ze swoim starym paskiem B5, objawy przy dodawaniu gazu jakby były przerwy, i w pewnych momentach "nie działał" i był brak reakcji - zasugerowałem uszkodzony potencjometr gazu - gość mnie prawie że wyśmiał i stwierdził że to niemożliwe bo on w życiu tego w passatach nie wymieniał i stwierdził że to się nie psuje. Kupiłem na allegro potencjometr gazu, 20 min. roboty z wymianą i wszystko działa jak trzeba. 2) Wczoraj pojechałem z B6, nie otwierają się drzwi od strony kierowcy od zewnątrz. Od razu stwierdził że na pewno uszkodzony jest zamek (nawet nie sprawdził czy jest reakcja z kluczyka - a była bo normalnie kluczykiem można zabezpieczyć i odbezpieczyć samochód) . Zasugerowałem że może jakaś linka spadła - załapał temat i wziął się za wykręcenie zamka. Po pół godzinie "pracy" poddał się i stwierdził że jest problem z wykręceniem tego zamka i trzeba będzie zdjąć boczek z drzwi. Pojechałem do domu i w 10 min sam wyjąłem ten zamek - wystarczyło wykręcić jedną śrubkę z boku drzwi która go trzymała. Dzisiaj rano wymieniłem cięgno bowdena i wszystko gra. Pewnie gdybym zostawił u nich auto to skasowali by mnie za wymianę zamka. Jednym słowem nie polecam - w moim przypadku wystarczyło poczytać forum i samemu sobie naprawić autko (a jaka satysfakcja dodatkowo). PS. Nie wiem dlaczego ale za każdym razem jak tam pojadę to mam wrażenie, że ktoś chce mnie wydymać na kasę...
  4. Jesteś pewien? Mógłby to ktoś "z serwisu" potwierdzić? Jeśli tak to mam to w Passacie 2.0 TFSI z 2006r z PL salonu (co prawda w 2011 r. była wymieniana kompletna skrzynia na właśnie tą: 09G300037NX)
  5. Podepnę się do tematu. Może mi ktoś rozszyfrować tą skrzynię: 09G300037NX Tiptronic czy DSG?
  6. Właśnie tym się najbardziej martwię, czekam na rzeczoznawcę (niestety dopiero 28 czerwiec ) i rozglądam się za "nowym" autem...
  7. Niestety wgniecenia są na tyle poważne że lakier popękał i bez lakierowania raczej się nie obejdzie (i to pewnie całego samochodu) Jakieś opinie w tym temacie odnośnie serwisu ASO VW w Kielcach?
  8. No i stało się, dzisiejszy grad zmasakrował mi samochód W związku z powyższym moje pytanie. Gdzie byście odstawili samochód do naprawy (zbita przednia szyba, wgniecenia na wszystkich elementach nadwozia). Mam wariant serwisowy w PZU i zastanawiam się nad ASO Pytanie czy warto?
  9. Niestety... Przy próbie wybrania kanału 00 dostaję komunikat "kanał niedostępny": na kanale 1 mam: Przy próbie wpisania maksymalnej wartości liczby kluczyków na 4: "Zadanie poza zakresem" (przyjmuje tylko 1): Czy oznacza to że na tym module komfortu nie zakoduję więcej niż 1 kluczyk?
  10. Dzięki! Wieczorkiem przetestuję i napiszę jaki jest efekt!
  11. No własnie, jeden kluczyk zakodowałem i wszystko działa. Problem jest natomiast z drugim Żebym nie wiem jak to robił to działa tylko jeden. Może inaczej... Jest tu ktoś z Kielc kto zakoduje mi to za opłatą?
  12. Próbowałem tak jak tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/11305-Dopasowanie-nowego-kluczyka-B5-3BG?p=1810136&viewfull=1#post1810136 zarówno VAGiem jak i ręcznie procedurą dopasowania nowego pilota i zawsze jest tak że jak się zaprogramuje nowy pilot to przestaje działać stary. Tak jak by ten nowy wskakiwał w miejsce starego. Próbowałem klikać 2x unlock, 3x unlock i nic za kazdym razem to samo Dodatkowo jak VAGiem ustawiam liczbę 2 lub większą w liczbie kluczy do zakodowania to wyrzuca mi błąd że wartość jest poza zakresem- przyjmuje tylko 1-kę Jakieś sugestie?
  13. Witam, Właśnie wymieniłem sobie moduł komfortu w Passacie B5FL i jest problem z kluczykami bo nie bardzo wiem jak je teraz zaprogramować? Znalazłem procedurę programowania dodatkowego kluczyka ale wydaje się ona tutaj nieprzydatna bo nie mam obecnie zaprogramowanego żadnego kluczyka z tym nowym modułem. Co teraz? Jaka jest procedura w tym przypadku?
  14. Faktycznie jest mokro:/ Pewnie gdzieś z komputera się leje... Dzięki Panowie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności