rawnet
-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rawnet
- Urodziny 01.01.1980
Informacje osobiste
-
Imię
rawnet
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kielce
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
rawnet obserwuje zawartość → Po uzbrojeniu alarmu lewe kierunkowskazy świecą ciągłym światłem, Jakie świece zapłonowe do VW Passat B6 2.0 TFSI (kod silnika BWA)?, Gdzie po gradobiciu? :/ i oraz 1 inny
-
Właśnie jak wyłączyć tą prędkość w milach? Bo włączyłem a nie mogę wyłączyć (czerwone zegary) Ewentualnie jak zmienić te mile na km?
-
Panowie, na początku tego wątku polecacie 1). Ściubis Serwis na Białogonie w Kielcach. Niestety muszę opisać 2 sytuacje które mnie tam spotkały. 1) Po raz pierwszy pojechałem tam jeszcze ze swoim starym paskiem B5, objawy przy dodawaniu gazu jakby były przerwy, i w pewnych momentach "nie działał" i był brak reakcji - zasugerowałem uszkodzony potencjometr gazu - gość mnie prawie że wyśmiał i stwierdził że to niemożliwe bo on w życiu tego w passatach nie wymieniał i stwierdził że to się nie psuje. Kupiłem na allegro potencjometr gazu, 20 min. roboty z wymianą i wszystko działa jak trzeba. 2) Wczoraj pojechałem z B6, nie otwierają się drzwi od strony kierowcy od zewnątrz. Od razu stwierdził że na pewno uszkodzony jest zamek (nawet nie sprawdził czy jest reakcja z kluczyka - a była bo normalnie kluczykiem można zabezpieczyć i odbezpieczyć samochód) . Zasugerowałem że może jakaś linka spadła - załapał temat i wziął się za wykręcenie zamka. Po pół godzinie "pracy" poddał się i stwierdził że jest problem z wykręceniem tego zamka i trzeba będzie zdjąć boczek z drzwi. Pojechałem do domu i w 10 min sam wyjąłem ten zamek - wystarczyło wykręcić jedną śrubkę z boku drzwi która go trzymała. Dzisiaj rano wymieniłem cięgno bowdena i wszystko gra. Pewnie gdybym zostawił u nich auto to skasowali by mnie za wymianę zamka. Jednym słowem nie polecam - w moim przypadku wystarczyło poczytać forum i samemu sobie naprawić autko (a jaka satysfakcja dodatkowo). PS. Nie wiem dlaczego ale za każdym razem jak tam pojadę to mam wrażenie, że ktoś chce mnie wydymać na kasę...
-
Jaka to skrzynia:Tiptronic czy DSG?
rawnet odpowiedział miro_2121 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Jesteś pewien? Mógłby to ktoś "z serwisu" potwierdzić? Jeśli tak to mam to w Passacie 2.0 TFSI z 2006r z PL salonu (co prawda w 2011 r. była wymieniana kompletna skrzynia na właśnie tą: 09G300037NX) -
Jaka to skrzynia:Tiptronic czy DSG?
rawnet odpowiedział miro_2121 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Podepnę się do tematu. Może mi ktoś rozszyfrować tą skrzynię: 09G300037NX Tiptronic czy DSG? -
Gdzie po gradobiciu? :/
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Podkarpackie / Świętokrzyskie Dyskusje - Świętokrzyskie
Właśnie tym się najbardziej martwię, czekam na rzeczoznawcę (niestety dopiero 28 czerwiec ) i rozglądam się za "nowym" autem... -
Gdzie po gradobiciu? :/
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Podkarpackie / Świętokrzyskie Dyskusje - Świętokrzyskie
Niestety wgniecenia są na tyle poważne że lakier popękał i bez lakierowania raczej się nie obejdzie (i to pewnie całego samochodu) Jakieś opinie w tym temacie odnośnie serwisu ASO VW w Kielcach? -
Wymiana modułu komfortu i kodowanie kluczyka
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Diagnostyka VAG
Niestety... Przy próbie wybrania kanału 00 dostaję komunikat "kanał niedostępny": na kanale 1 mam: Przy próbie wpisania maksymalnej wartości liczby kluczyków na 4: "Zadanie poza zakresem" (przyjmuje tylko 1): Czy oznacza to że na tym module komfortu nie zakoduję więcej niż 1 kluczyk? -
Wymiana modułu komfortu i kodowanie kluczyka
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Diagnostyka VAG
Dzięki! Wieczorkiem przetestuję i napiszę jaki jest efekt! -
Wymiana modułu komfortu i kodowanie kluczyka
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Diagnostyka VAG
No własnie, jeden kluczyk zakodowałem i wszystko działa. Problem jest natomiast z drugim Żebym nie wiem jak to robił to działa tylko jeden. Może inaczej... Jest tu ktoś z Kielc kto zakoduje mi to za opłatą? -
Wymiana modułu komfortu i kodowanie kluczyka
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Diagnostyka VAG
żadnych sugestii? -
Wymiana modułu komfortu i kodowanie kluczyka
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Diagnostyka VAG
Próbowałem tak jak tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/11305-Dopasowanie-nowego-kluczyka-B5-3BG?p=1810136&viewfull=1#post1810136 zarówno VAGiem jak i ręcznie procedurą dopasowania nowego pilota i zawsze jest tak że jak się zaprogramuje nowy pilot to przestaje działać stary. Tak jak by ten nowy wskakiwał w miejsce starego. Próbowałem klikać 2x unlock, 3x unlock i nic za kazdym razem to samo Dodatkowo jak VAGiem ustawiam liczbę 2 lub większą w liczbie kluczy do zakodowania to wyrzuca mi błąd że wartość jest poza zakresem- przyjmuje tylko 1-kę Jakieś sugestie? -
Witam, Właśnie wymieniłem sobie moduł komfortu w Passacie B5FL i jest problem z kluczykami bo nie bardzo wiem jak je teraz zaprogramować? Znalazłem procedurę programowania dodatkowego kluczyka ale wydaje się ona tutaj nieprzydatna bo nie mam obecnie zaprogramowanego żadnego kluczyka z tym nowym modułem. Co teraz? Jaka jest procedura w tym przypadku?
-
Po uzbrojeniu alarmu lewe kierunkowskazy świecą ciągłym światłem
rawnet odpowiedział rawnet → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Faktycznie jest mokro:/ Pewnie gdzieś z komputera się leje... Dzięki Panowie!