miro_2121
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O miro_2121
- Urodziny 10.01.1969
Informacje osobiste
-
Imię
Miroslaw
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wroclaw
Samochód
-
Silnik
B6 2.0T FSI 200KM
-
Rok produkcji
2006
-
Witam wczoraj chciałem otworzyć tylną lewą szybę pasażera, i nic.Po naciśnięciu przycisku słychać pyknięcie ( rozumiem że to przełącznik) ale szyba nie otwiera się , nie słychać wogóle silniczka. Prawy tył otwiera się normalnie, tak więc to nie bezpiecznik. Rozebrać tapicerkę drzwi i co sprawdzić? A może ktoś miał podobny problem?
-
Jaka to skrzynia:Tiptronic czy DSG?
miro_2121 odpowiedział miro_2121 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Dzięki Panowie, zgadza się mam Tiptronica. Faktycznie zamiast dzwonić do serwisu lepiej wrzucić na forum -
Passat 2.0 TFSI 2006r z USA. Oznaczenie literowe skrzyni HNR, na wydruku z komputera w serwisie jest jeszcze oznaczenie 09G. Chłopaki w Serwisie VW sami nie są pewni czy to Tiptronic czy DSG? Jak to rozstrzygnąć?
-
No właśnie nie jest tak prosto.Byłem na komputerze, podłączyłem do VAG-a, ale wyświetlił tylko nazwę błędu " mała nieszczelność w układzie odprowadzania oparów paliwa" i tyle... Nie podaje przyczyny ani uszkodzonego elementu. I wtedy mechanik zaczyna dumać może to, może tamto.. Bo z drugiej strony to faktycznie co jest walnięte?, jest przynajmniej kilka elementów, sprawdzać każdy po kolei, to chore, czasochłonne i kosztowne.
-
kac222 No nie wiem, nie jestem mechanikiem, ale czy mam rozumieć że ten węgiel aktywny zużywa się, a jeśli tak to jaką ma żywotność.Ja mam zrobione 17 000 km, trochę mało jak na wymianę węgla. No i jeszcze ta niepewność że jeśli to nie węgiel to popłynę na koszt węgla. Z drugiej strony jak byłem w warsztacie to facet zaczął dumać i za bardzo nie wiedział co to może być, a na koniec stwierdził że to może być wiele rzeczy, że trzeba będzie szukać, sprawdzać każdy element tego układu odprowadzania oparów paliwa itd., tragedia.
-
Cześć Malek25 też jestem posiadaczem takiego samego modelu 2.0 TFSI z USA i wczoraj miałem to samo zdarzenie. Najpierw zapaliła mi sie kontrolka nie zamknietego korka wlewu paliwa( po wyłączeniu i włączeniu zapłonu zgasła),za to później zapaliła się żółta check engine, która się pali cały czas i nie gaśnie. Sprawdziłem na VAG-u w warszracie iż to błąd taki jak u Ciebie. Ale fachowcy nie wiedzą jaka jest przyczyna i za bardzo chyba nie wiedzą jak za to się zabrać. Ponoć tylko modele na USA mają sprawdzanie tego parametru. Czy poradziłeś sobie z tym problemem, chętnie wysłucham porady, bo za bardzo nie wiem jak to ugryźć. Acha sprawdziłem korek wlewu paliwa, miałem drugi, to samo , tak więc to nie korek. pozdrawiam