Skocz do zawartości

miro_2121

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miro_2121

  • Urodziny 10.01.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Miroslaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wroclaw

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0T FSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Malek25 jaka pompka? paliwa? napisz dokładniej czy jeszcze jakieś elementy wymieniłeś?
  2. Witam wczoraj chciałem otworzyć tylną lewą szybę pasażera, i nic.Po naciśnięciu przycisku słychać pyknięcie ( rozumiem że to przełącznik) ale szyba nie otwiera się , nie słychać wogóle silniczka. Prawy tył otwiera się normalnie, tak więc to nie bezpiecznik. Rozebrać tapicerkę drzwi i co sprawdzić? A może ktoś miał podobny problem?
  3. Byłem dzisiaj u mechanika i nie za bardzo widział co jest przyczyną. facet stwierdził że trzeba sprawdzać każdy element tego układu, ale to zajmie trochę czasu, porażka... Malek25 a czy u Ciebie fochowcy coś znaleźli?
  4. Dzięki Panowie, zgadza się mam Tiptronica. Faktycznie zamiast dzwonić do serwisu lepiej wrzucić na forum
  5. Passat 2.0 TFSI 2006r z USA. Oznaczenie literowe skrzyni HNR, na wydruku z komputera w serwisie jest jeszcze oznaczenie 09G. Chłopaki w Serwisie VW sami nie są pewni czy to Tiptronic czy DSG? Jak to rozstrzygnąć?
  6. miczuusa, daj znać co chłopaki stwierdzili, może są sprytniejsi od naszych fachowców, którzy nawet w Autoryzowanym Serwisie VW nie wiedzieli że taki system jest i może się pojawić taki błąd.
  7. No właśnie nie jest tak prosto.Byłem na komputerze, podłączyłem do VAG-a, ale wyświetlił tylko nazwę błędu " mała nieszczelność w układzie odprowadzania oparów paliwa" i tyle... Nie podaje przyczyny ani uszkodzonego elementu. I wtedy mechanik zaczyna dumać może to, może tamto.. Bo z drugiej strony to faktycznie co jest walnięte?, jest przynajmniej kilka elementów, sprawdzać każdy po kolei, to chore, czasochłonne i kosztowne.
  8. kac222 No nie wiem, nie jestem mechanikiem, ale czy mam rozumieć że ten węgiel aktywny zużywa się, a jeśli tak to jaką ma żywotność.Ja mam zrobione 17 000 km, trochę mało jak na wymianę węgla. No i jeszcze ta niepewność że jeśli to nie węgiel to popłynę na koszt węgla. Z drugiej strony jak byłem w warsztacie to facet zaczął dumać i za bardzo nie wiedział co to może być, a na koniec stwierdził że to może być wiele rzeczy, że trzeba będzie szukać, sprawdzać każdy element tego układu odprowadzania oparów paliwa itd., tragedia.
  9. Cześć Malek25 też jestem posiadaczem takiego samego modelu 2.0 TFSI z USA i wczoraj miałem to samo zdarzenie. Najpierw zapaliła mi sie kontrolka nie zamknietego korka wlewu paliwa( po wyłączeniu i włączeniu zapłonu zgasła),za to później zapaliła się żółta check engine, która się pali cały czas i nie gaśnie. Sprawdziłem na VAG-u w warszracie iż to błąd taki jak u Ciebie. Ale fachowcy nie wiedzą jaka jest przyczyna i za bardzo chyba nie wiedzą jak za to się zabrać. Ponoć tylko modele na USA mają sprawdzanie tego parametru. Czy poradziłeś sobie z tym problemem, chętnie wysłucham porady, bo za bardzo nie wiem jak to ugryźć. Acha sprawdziłem korek wlewu paliwa, miałem drugi, to samo , tak więc to nie korek. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności