Skocz do zawartości

lolekbass

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lolekbass

  • Urodziny 14.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    lolek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    U.K.

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie! W zeszły tygodniu w czwartek oddałem auto do warsztatu aby sprawdzili co jest grane. Mechanik stwierdził że bezpiecznik się przepala bo kabel od alternatora się grzeje a kabel się grzeje bo alternator przeładowuje. Także wymieniono na gwarancji alternator i bezpiecznik, przetestowano i oddano mi auto. W piątek po 30 minutowej jeździe jak dojechałem do pracy zajrzałem pod pokrywę bezpieczników i kabel był tak gorący że nie mogłem go dotknąć. Pożyczyłem kamerę termiczną z roboty i okazało się że kabel ma prawie 100 C (udało mi się zrobić fotkę przy 92 C) Dziś rano odpaliłem silnik i po 5min już było 70 C Macie może jakieś pomysły co może być nie tak? Co posprawdzać ? Jak odbierał auto powiedziano mi też że pomierzono rezystancję na kablach i są sprawne nie ma żadnego przebicia na masę itp. Dodam że tester pokazuje 12.5V na wyłączonym silniku i 14.6V na włączonym silniku
  2. Witam! Około miesiąca temu okazało się że mój alternator nie ładuje akumulatora. Na włączonym i wyłączonym silniku było takie samo napięcie około 11.5V Podjechałem do warsztatu i po diagnozie okazało się że alternator jest do wymiany. Wymieniono mi alternator (Lucas 180 Amp, 14V) i multi bezpiecznik bo był spalony (nie wiem czy dobrze to nazywam). To taki "listwowy bezpiecznik do którego są podłączone najgrubsze prądowe kable (nr części 3C0937629B ). Po miesiącu znów to samo - akumulator się nie ładuje i bezpiecznik znów spalony. Pierwszy od lewej z czarnym kablem (150A) jest lekko stopiony i nie ma na nim żadnego napięcia, na pozostałych jest 12V (o ile naładuje akumulator) Auto to Passat B7, Diesel, 2012 rok 2.0, 140 koni Dodam że akumulator został wymieniony na nowy razem z alternatorem - na moją prośbę Miał kotoś z was może taki problem z tym bezpiecznikiem? Macie może pomysł co to może być? Od czego jest czarny kabel z lewej stony (od bezpiecznika 150A) Z góry dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam
  3. Witam! Niestety nie mam takiej możliwości aby zrobić analizę podczas jazdy (niemam ani softu ani kabla) Przez ostatni tydzień troszkę podróżowałem i zrobiłem około 3 tyś km -4 osoby w aucie brak nawiewów - masakra, parujące szyby itp ale jest jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem/odkryłem jak wyłącze klimę (przycisk AC) to swobodnie mogę kierować nawiewy gdzie chę. Na szyby, nogi, twarz - działa to bez problemu. (nie wiem dlaczego nie sprawdziłem tego wcześniej) Mogę regulować siłę wiatraka, sterować klapami, jak podniosę temperaturę wieje ciepłym jak obniżę wieje zimnym powietrzem ( nie lodowatym bo klima jest wyłączona) Jak tylko nacisnę AC niezależnie czy AUTO czy MANUAL problem powraca. Wydaje mi się że za te problemy odpowiedzialny jest jakiś czujnik temperatury we wnętrzu który steruje klimą. Wiecie może gdzie we wnętrzu jest umiejscowiony czujnik temperatury? Początkowo myślałem że jest on na podszybiu ale to jest tylko czujnik nasłonencznienia.
  4. Witam! Ja się borykam z tym problemem już prawie dwa lata. Według mnie problemem jest coś co steruje klapami od nawiewów. Identyczna sytuacje mam w zimie i w lecie. Podczas używania chłodzenia czy tez ogrzewania. Przez pierwsze 20-30min jazdy autem wszystko jest o.k. Klima działa elegancko w trybie auto lub ręcznym. Ale po pewnym czasie klapy od nawiewów zaczynaja się przymykać. Wentylator działa na dużych obrotach ale niewiele powietrza się wydostaje z nawiewów - zimnego lub ciepłego w zależności co ustawię. Rozebrałem schowek i z tego co udało mi się sprawdzić to mechanizmy działają poprawnie. Podczas przełączania kolejnych nawiewów słychać jak klapy się ruszają, podczas włączania obiegu zamkniętego słychać i widać jak klapa się domyka i otwiera. Zaczynam podejrzewać że to jakiś sensor po pewnym czasie zaczyna przymykać klapy i ograniczać nawiewy. Jak zjadę na poboczę wyłączę silnik i odczekam kilka minut wszystko wraca do normy, 20min póżniej znów jest lipa. Reset klimy podczas jazdy też nic nie pomaga. Czy jest prawdopodobne że czujnik temperatury w kabinie jest uszkodzony?
  5. Witam! Panowie mam identyczny problem jak w opisie - auto takie same tyle że z 2012 i w kombi jogo i alwexim - udało wam się naprawić ta usterkę? adams - mam kilka pytań jak zdiagnozować w którym silniczku potencjometr jest uszkodzony? cze jest tam łatwy dostęp - mogę się tam dostać po zdemontowaniu schowka? jak zrobić kalibrację klapek po wymianie? Masz może numer tego potecjometru? Z góry dzięki i pozdrawiam
  6. Witam! Czy zna ktoś może dokłada numer tej anteny bo znalazłem kilka i nie wiem która bedzie pasowała do mnie Passat B7 kombi z 2012 roku silnik 2.0 Diesel A na aukcjach znalazłem: 3C0035507AC, 3C0035507F, 3C0035507N
  7. Witam! Przeszukałem forum ale nie znalazłem podobnego problemu. W lecie miałem problem z chłodzenia w aucie. Jak wchodziłem do nagrzanego auta w lecie to klima startowała ładnie i schładzała ale po przejechaniu dłuższego odcina przestawała dmuchać. na początku jazdy dmuchała mocno i zimny powietrzem po przejechaniu dłuższego odcinka przestaje dmuchać ale było czuć że to co się wydostaje z nawiewów było schłodzone. Jak się obniża temperaturę to słychać jak się zwiększają obroty na wentylatorze ale zimne powietrze ledwo co się wydostawało. Tak jest na ustawieniach AUTO jak przełączę na ręczne sterowanie to zaczyna dmuchać na poszczególnych nawiewach. Teraz jak jest zimno i klima powinna grzać to ledwo co dmucha ciepłym powietrzem. I znowu podobna sytuacja, jak przełączę na manual to zaczyna dmuchać ciepłym na na wiewach które ustawię. Zauważyłem też że częściej włącza mi się wentylator. Podjejżdzam pod dom parkuję auto i wentylator chodzi jeszcze kilka minut. Kolejna rzecz to jedna z rurek (aluminiowo gumowa) od klimy jest bardzo mocno oszroniona, szczególnie teraz jak jest zimno. Auto to: Passat B7, kombi 2012r, 2.O Diesel, 140 koni Jak ktoś miał podobny problem to proszę o porady i sugestie
  8. W ramach potwierdzenia. Zakończyłem dziś update mojego RNS315 - na raty i bez problemu
  9. Czy spokojnie mogę gasić auto w trakcie instalacji wyciągać kluczyk ?
  10. Witam! Jutro zabieram się za aktualizację mojej nawigacji RNS315 i mam małe pytanie. Z tego co wyczytałem i znalazłem na YouTube to aktualizacja trwa około 120min i można to zrobić na raty. Czy taka aktualizacja na raty jest bezpieczna ? robiliście tak może. Nie mam za bardzo czasu aby siedzieć pod domem w aucie 2 godziny. Codziennie dojeżdżam do pracy około 30 min i pomyślałem że może zrobił bym to na raty (2 dni i zrobione) Tylko czy to w miarę bezpieczne ? Czy normalnie gasić auto i wyciągać kluczyk ze stacyjki w trakcie instalacji ?
  11. Witam! Mam pytanie odnośnie aktualizacji map RNS-315 Posiadam wersję EUR_W_0038 i chciałbym ją zaktualizować do najnowszych. Przebrnąłem przez cały wątek i wiem już że da się to zrobić samodzielnie ale potrzeba troszkę wiedzy, czasu i odpowiedniej karty. Ja chciałem zapytać czy ktoś z was korzystał z gotowych kart dostępnych na Allegro czy też na eBay'u ? https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2055119.m570.l1313.TR1.TRC0.A0.H0.XRNS+315+update.TRS0&_nkw=RNS+315+update&_sacat=0 Aktualizację do V9 można kupić na angielskim eBay'u za około 35GBP(180zł) na Allegro troszkę drożej około 380zł. Za tą cenę na pewno się są to oryginały ale moje pytanie jest takie czy da się to zrobić w miarę bezpiecznie. Próbował ktoś z was tych kart ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności