-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zbozak
- Urodziny 30.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Grudziądz/Gdańsk
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Robert:) Możemy się zamienić ja mam manuala:)
-
Ja swoje miałem również w przednim podłokietniku, wpięte do gniazda zapalniczki z tyłu za nim. Idelana sprawa. Gruszka w czasie jazdy leżała na kolanach a podczas postoju była chowana do podłokietnika. Pozdrawiam
-
W takim razie wiem już wszystko:) czas tylko zmienić auto na DSG, ale niestety, przestój na rynku sprzedaży i nie idzie:), ale coś każdy samochód znajduję w końcu swojego właściciela. Raz jeszcze dziękuję za pomoc. Jak zainstaluje łopatki zrobię z tego jakiś tutorial:) Pozdrawiam
-
Panowie, a może Grudziądz - hotel RAD. Duży parking, ładnie, czysto, ceny znośne? Byłoby mi napewno łatwiej się tam pojawić. No chyba, że sprzedam swojego Passata:( Link do hotelu o którym mowa: http://www.hotel-grudziadz.pl/
-
W takim razie dziękuję za odpowiedź. Pozostaję teraz tylko sprzedać mojego obecnego paszczaka:) Pozdrawiam
-
Ponawiam pytanie:) Witam, W związku z tym iż zostałem uznany za nowego użytkownika forum, muszę napisać tutaj. Właśnie planuję sprzedaż swojego Passata B6 (2006) i chcę zamienić go na młodszego. Pytanie mam następujące. Czy kupując Passata ze skrzynią DSG, która nie ma łopatek przy kierownicy, wystarczy dokupić taką kierownicę z łopatkami, czy trzeba kupić dodatkowo jakieś moduły. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Dużo to roboty? Da się w ogóle to zrobić? Pozdrawiam
-
W Belgii z tego co wiem nie ma Briefów. W dowodzie też jest wpisane, że bank nie jest właścicielem auta. Oby było wszystko OK:) Generalnie miał być Phaeton, ale jest B6 i jestem zadowolony:) Nawet bardzo. Pozdrawiam
-
Dzięki, Moja sprawa się wyjaśniła. W wydziale komunikacji powiedzieli mi, że przy sprowadzaniu auta z zagranicy nie trzeba wykazywać ciągłości umów. Więc auto mam już zarejestrowane i opłacone. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich serdecznie, Mam nadzieję, że post w dobrym miejscu, ale podobnego tematu nie znalazłem:) Nie całe 5 dni temu miałem przyjemność kupić sobie Passata B6. Jutro jadę rejestrować samochód, ale pojawia się pytanie. Samochód jest sprowadzony z Niemiec. Umowa jest sporządzona między mną a Niemcem sprzedającym, natomiast dowód rejestracyjny jest Belgijski na firmę leasingową. Samochód sprowadził mi znajomy do którego mam zaufanie i myślę, że mnie nie oszukał, ale nie jest teraz dostępny stąd moje pytanie. Czy w wydziale komunikacji będą chcieli też umowę między tym Niemcem a firmą leasingową z Belgii? Mówią mi, że jeżeli poprzedni właściciel nie był obywatelem Polski to takiego obowiązku nie ma ponieważ tylko u nas jest nakaz rejestracji samochodu. Wiem, jak kupowałem poprzedniego Passata (w Polsce), facet go jakiś czas nie rejestrował, dał mi swoją umowę z poprzednim właścicielem i sporządził nową ze mną, a w wydziale komunikacji dałem obie i było OK. Czy z przypadkiem opisanym wyżej jest podobnie? Pozdrawiam
-
Myślę, że jeszcze ze dwa - trzy miesiące będę się borykał z pytaniami czy oby to napewno dobry pomysł, ale w końcu myślę, że kupię.
-
I tak właśnie zrobię jak znajdę chwilę to w przyszłym tygodniu pojawię się w ASO. Nurtuje mnie jeszcze pytanie jaki motor. Wiadomo diesel jest droższy w zakupie, droższe są części, ale spalanie mniejsze. Natomiast benzyna tańsza w zakupie o około 10tys, tańsze części, ale spalanie na poziomie 12-14l. No ale zobaczymy:) Jak coś będę wiedział dam znać zainteresowanym.
-
A Czy prawdą jest to, że wymiana paska rozrządu waha się od 6tys (3.0 TDI do 20tys. 6.0 W12? Prawda to czy legendy? I czy jest w Polsce serwis (nieautoryzowany) który zajmuje się naprawą PHAETONÓW bo pewnie ASO 4x droższe, chociaż z drugiej strony wiem, że parę lat temu chyba tylko jeden serwis ASO w Polsce miał zgodę od producenta na naprawy, bodajże Katowice a to i tak naprawy były przeprowadzane zdalnie ze specjalistą od VW "na linii".
-
To trochę inaczej. Ten samochód jest moim marzeniem i na chwilę obecną na zakup mam:) Wiem, że może i jest to nie rozsądne ale cóż poradzić z marzeniami:( dlatego też pytam o koszty utrzymania, gdyby jednak coś się psuło.
-
Witam wszystkich serdecznie, Przejrzałem trochę forum, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytania, które mnie nękają. Pewnie dlatego, że dotyczy to Phaetona a nie Passata, ale VW to VW. Nie chcąc zaśmiecać forum temat ląduje w OFF TOPIC i mam nadzieję, że mi ktoś pomoże Od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna VW PHAETONA, ale nurtuję mnie kilka pytań jeżeli chodzi o naprawy. Trochę popytałem ale to jednak za mało. Czy ktoś z forumowiczów jest może w posiadaniu takiego auta i powiedziałby mi trochę o kosztach utrzymania? Interesują mnie takie wersje silnikowe jak 3.0 TDI 5.0 TDI ,3,2 benzyna i 4,2 benzyna. Jakie są koszty wymiany paska rozrządu (wiem, że w 3.0 TDI jest na łańcuchu i często się go nie wymienia, ale jak coś się będzie działo to nie ma innej możliwości) Jak z kosztami zawieszenia, filtrów itp. Z góry dziękuję za odpowiedź i rozwianie moich problemów i pytań. Pozdrawiam