Skocz do zawartości

zbozak

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zbozak

  • Urodziny 30.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grudziądz/Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Robert:) Możemy się zamienić ja mam manuala:)
  2. Ja swoje miałem również w przednim podłokietniku, wpięte do gniazda zapalniczki z tyłu za nim. Idelana sprawa. Gruszka w czasie jazdy leżała na kolanach a podczas postoju była chowana do podłokietnika. Pozdrawiam
  3. W takim razie wiem już wszystko:) czas tylko zmienić auto na DSG, ale niestety, przestój na rynku sprzedaży i nie idzie:), ale coś każdy samochód znajduję w końcu swojego właściciela. Raz jeszcze dziękuję za pomoc. Jak zainstaluje łopatki zrobię z tego jakiś tutorial:) Pozdrawiam
  4. Panowie, a może Grudziądz - hotel RAD. Duży parking, ładnie, czysto, ceny znośne? Byłoby mi napewno łatwiej się tam pojawić. No chyba, że sprzedam swojego Passata:( Link do hotelu o którym mowa: http://www.hotel-grudziadz.pl/
  5. W takim razie dziękuję za odpowiedź. Pozostaję teraz tylko sprzedać mojego obecnego paszczaka:) Pozdrawiam
  6. Ponawiam pytanie:) Witam, W związku z tym iż zostałem uznany za nowego użytkownika forum, muszę napisać tutaj. Właśnie planuję sprzedaż swojego Passata B6 (2006) i chcę zamienić go na młodszego. Pytanie mam następujące. Czy kupując Passata ze skrzynią DSG, która nie ma łopatek przy kierownicy, wystarczy dokupić taką kierownicę z łopatkami, czy trzeba kupić dodatkowo jakieś moduły. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Dużo to roboty? Da się w ogóle to zrobić? Pozdrawiam
  7. W Belgii z tego co wiem nie ma Briefów. W dowodzie też jest wpisane, że bank nie jest właścicielem auta. Oby było wszystko OK:) Generalnie miał być Phaeton, ale jest B6 i jestem zadowolony:) Nawet bardzo. Pozdrawiam
  8. Dzięki, Moja sprawa się wyjaśniła. W wydziale komunikacji powiedzieli mi, że przy sprowadzaniu auta z zagranicy nie trzeba wykazywać ciągłości umów. Więc auto mam już zarejestrowane i opłacone. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich serdecznie, Mam nadzieję, że post w dobrym miejscu, ale podobnego tematu nie znalazłem:) Nie całe 5 dni temu miałem przyjemność kupić sobie Passata B6. Jutro jadę rejestrować samochód, ale pojawia się pytanie. Samochód jest sprowadzony z Niemiec. Umowa jest sporządzona między mną a Niemcem sprzedającym, natomiast dowód rejestracyjny jest Belgijski na firmę leasingową. Samochód sprowadził mi znajomy do którego mam zaufanie i myślę, że mnie nie oszukał, ale nie jest teraz dostępny stąd moje pytanie. Czy w wydziale komunikacji będą chcieli też umowę między tym Niemcem a firmą leasingową z Belgii? Mówią mi, że jeżeli poprzedni właściciel nie był obywatelem Polski to takiego obowiązku nie ma ponieważ tylko u nas jest nakaz rejestracji samochodu. Wiem, jak kupowałem poprzedniego Passata (w Polsce), facet go jakiś czas nie rejestrował, dał mi swoją umowę z poprzednim właścicielem i sporządził nową ze mną, a w wydziale komunikacji dałem obie i było OK. Czy z przypadkiem opisanym wyżej jest podobnie? Pozdrawiam
  10. zbozak

    PHAETON koszty

    Myślę, że jeszcze ze dwa - trzy miesiące będę się borykał z pytaniami czy oby to napewno dobry pomysł, ale w końcu myślę, że kupię.
  11. zbozak

    PHAETON koszty

    I tak właśnie zrobię jak znajdę chwilę to w przyszłym tygodniu pojawię się w ASO. Nurtuje mnie jeszcze pytanie jaki motor. Wiadomo diesel jest droższy w zakupie, droższe są części, ale spalanie mniejsze. Natomiast benzyna tańsza w zakupie o około 10tys, tańsze części, ale spalanie na poziomie 12-14l. No ale zobaczymy:) Jak coś będę wiedział dam znać zainteresowanym.
  12. zbozak

    PHAETON koszty

    A Czy prawdą jest to, że wymiana paska rozrządu waha się od 6tys (3.0 TDI do 20tys. 6.0 W12? Prawda to czy legendy? I czy jest w Polsce serwis (nieautoryzowany) który zajmuje się naprawą PHAETONÓW bo pewnie ASO 4x droższe, chociaż z drugiej strony wiem, że parę lat temu chyba tylko jeden serwis ASO w Polsce miał zgodę od producenta na naprawy, bodajże Katowice a to i tak naprawy były przeprowadzane zdalnie ze specjalistą od VW "na linii".
  13. zbozak

    PHAETON koszty

    To trochę inaczej. Ten samochód jest moim marzeniem i na chwilę obecną na zakup mam:) Wiem, że może i jest to nie rozsądne ale cóż poradzić z marzeniami:( dlatego też pytam o koszty utrzymania, gdyby jednak coś się psuło.
  14. zbozak

    PHAETON koszty

    Witam wszystkich serdecznie, Przejrzałem trochę forum, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytania, które mnie nękają. Pewnie dlatego, że dotyczy to Phaetona a nie Passata, ale VW to VW. Nie chcąc zaśmiecać forum temat ląduje w OFF TOPIC i mam nadzieję, że mi ktoś pomoże Od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna VW PHAETONA, ale nurtuję mnie kilka pytań jeżeli chodzi o naprawy. Trochę popytałem ale to jednak za mało. Czy ktoś z forumowiczów jest może w posiadaniu takiego auta i powiedziałby mi trochę o kosztach utrzymania? Interesują mnie takie wersje silnikowe jak 3.0 TDI 5.0 TDI ,3,2 benzyna i 4,2 benzyna. Jakie są koszty wymiany paska rozrządu (wiem, że w 3.0 TDI jest na łańcuchu i często się go nie wymienia, ale jak coś się będzie działo to nie ma innej możliwości) Jak z kosztami zawieszenia, filtrów itp. Z góry dziękuję za odpowiedź i rozwianie moich problemów i pytań. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności