Skocz do zawartości

Pawlos

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pawlos

  • Urodziny 22.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fonim na mogilskiej Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  2. potwierdzam sprawdzone i przetestowane blaszka to pic na wodę (sprawdza się przy nie wymagającej trąbce ) miałem taką małą zwykłą i blaszka wystarczała - trąbiło jak najęte, byłem zmuszony do zmiany na inny klakson (stary padł) i akurat w ręce wpadła mi podwójna trąbka chyba oryg. VW z golfa 2, i z blaszką trąbiło jakby jakiś ciężarowy wóz wstawiłem przekaźnik nr 53 i normalnie niebo a ziemia teraz to ludzie słyszą mnie i się odsuwają już się przydała (a montowałem dziś) bo kolo mi chciał zajechać drogę to miałem test trąbek pozdrawiam
  3. siemka sluchajcie nie wiecie moze gdzie mozna teraz dostac z podrobek te slizgi silikonowe na przod fotela ??? bo mi sie "popsuły" jak kumpel za duzo fotel odsunol a potem na szybko go spowrotem zakładał, patrzylem na allegro ale są tylko te boczne plastikowe a nie moge odnalesc tych srodkowych jak macie jakies dojscie to dajcie znac chetnie zamowiłbym cosik takiego bo nie ma nic bardziej wkurzającego od kiwających się foteli na boki pozdro
  4. jeżeli chodzi o dział download to mi on nie działa nie wiem czy wy też tak macie ?? jakbyś miał to podeślij na forum albo podaj linka do tematu (ja mam bez jakiś cyferek przy środkowym pokrętle....) pozdro
  5. chłopaki a kto z was zmienił podświetlanie w regulatorze położenia świateł, przełączniku do szyberdachu oraz posiada wersję do druku białych tarcz do nawiewu. Bo w tych elementach nie mam jeszcze zmienionego podświetlania a nie chcę tych przełączników popsuć .... bardzo zależy mi na tych informacjach..... z góry dzięki pozdro
  6. Pawlos

    pacyfik

    melonchio, nie sprawdzałem gruntownie i na razie nie działa bo nie wiem kiedy to mam załączyć czy jeszcze jak silnik chodzi czy jak zgaszony czy mam mieć załączone światła czy zgaszone ?? czy wajchę mam przełączyć czy tylko błysnąć światłami ?? acha nie wiecie może czy do tego jest potrzebny jakiś przekaźnik specjalny ?? (myśląc logicznie to powinien być) jak ktoś ma ten "bajer" 9C3 to niech popatrzy na tablicę bezpieczników i przekaźników i pospisuje jakie ma przekaźniki wpięte (ja np. mam blaszkę zamiast przekaźnika od klaksonu też tak macie ?? pozdro
  7. Amanda, widzę że kolejna flaszka która ci się należy - oczywiście joke jak coś to najwyżej szampan piccolo
  8. jasne że ktoś wie sam mam licznik MotoMeter jak ściągasz szybkę osłaniającą wskaźniki to po prawej stronie pod obrotomierzem (musisz go wyciągnąć) i jest on przykręcony śrubką (jako jedyna część elektroniczna w liczniku), bo reszta czyli cała płytka jest wciśnięta na zatrzask) dokładniej wszystko jest napisane w FAQ dział deska rozdzielcza zimne luty pozdro
  9. Pawlos

    pacyfik

    witam bylo tu gdzies na forum napisane, ze jak to wlaczysz i zamkniesz samochod to swieca ci swiatla przednie przez jakis czas zebys mial oswietlona droge przed samochodem i nie wszedl w jakies g...po piesku ok to teraz może mi ktoś powiedzieć jak to uaktywnić ?? i przez jaki czas światła świecą ?? bo zielonego pojęcia nie mam!! EDIT: ok już znalazłem ponoć robi się to przełącznikiem do świateł długich i działa około 30sekund będę musiał sprawdzić , jak coś to napiszę
  10. więc toni1980 to nie zimne luty bo wnioskuję że kolega schak zimne luty poprawił od razu , dodam jeszcze od siebie tyle że ja też miałem poprawione zimne luty w swoim liczniku a i tak dalej nie działał wskaźnik temp. więc dopiero potem zacząłem kombinować.... w moim i amandy przypadku nie pomogły by ci nawet najlepiej zachowane ścieżki na świecie ponieważ wskazówka nie miała fizycznie jak się wychylić pozdro P.S. Jak pada stabilizator napięcia to wariuje też wskaźnik paliwa, ponieważ działają na tej samej zasadzie P.P.S. Można sprawdzić wskaźnik bez ściągania tarcz, mianowicie trzeba delikatnie wychylić wskazówkę np. pod 90st. i ją puścić - powinno się czuć lekki opór podczas podnoszenia a wracać powinna w miarę gładko. ale ale i tak najlepiej jest otworzyć i popatrzeć
  11. właśnie - mi po uszkodzeniu czujnika wskaźnik poszedł na maxa, a później juz nic nie pokazywał. Mechanizm "popychu" wskazówki wyskoczył z "zawiasów" - wystarczyło włożyć toto na swoje miejsce i tyle - działa do dziś POTWIERDZAM to już było w innym poście ale miałem identycznie jak pisze Amanda w momencie gdy uwalił mi się czujnik temp. (mam 1 czujnik 4pinowy) to wskazówka wyskoczyła z tych prowadnic i potem lipa nic nie pokazywało, już prawie zmieniłem zegar (koszt 120zl), a gdy przeczytałem posta o tych prowadnicach to postanowiłem spróbować bo nie miałem już nic do stracenia i okazało się że mój wskaźnik temp. żyje, a co więcej miewa się wyśmienicie oczywiście czujnik wymieniony na nówkę przed kupnem innych zegarów, i testem z wskazówką na szczęście uczciwy Pan sprzedawca przyjął towar i oddał mi pieniążki
  12. ja bym obstawiał poduszki pod skrzynią ew. jeszcze może być pod silnikiem ta z przodu na belce o ile w TDI jest tak samo jak w benie.... sprawdź czy jak jedziesz na wstecznym to ci szarpie na b. niskich obrotach całym autem powinno to być od razu wyczuwalne przy ruszaniu (ale małe obroty muszą być) że przód ci zrywa no i też ogólnie przy jeździe jak puszczasz sprzęgło to lekkie szarpanie można wyczuć sprawdź i napisz co zaobserwowałeś
  13. a na pewno ktoś go nie wyciągnął ?? bo jak jest tak jak mówisz to naprawdę dziwne kurz jest na całym świecie.....
  14. heh ja tez mam wersję ARRIVA ale bez klimy powiedz co to jest ze zdjęcia pierwszego bo nie kminie na drugiej fotce widać jakbyś miał rozwaloną kratkę od obudowy filtra (i doczepiony na sztukę jakiś drucik) ale pytanie dlaczego tam coś w środku siedzi ja mam tak ze jakbym zdjął filtr to pozostaje mi dziura do wentylatorka a wydaje mi się (mogę się mylić) że tam na drodze nie powinno być takie rzeczy no chyba że dopiero na to przychodzi filtr p.pyłkowy ale raczej wątpię, powiem ci że jakieś niespotykane rozwiązanie masz zastosowane. a masz może automat ?? bo może masz jakąś wersję eksportową, np. do USA i tam jakieś inne standardy zastosowali jak znajdę chwilę wolnego to porobię fotki mojego filtra i tu wkleję P.S. w sumie mało tych fotek mogłeś zrobić fotki krok po kroku i np. podesłać na maila ale wierzyć mi się nie chce że samochód z klimą mógłby nie mieć filtra p.pyłkowego a inny bez klimy by miał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności