Skocz do zawartości

Scandal

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Scandal

  • Urodziny 18.07.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławomir
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja mam taki problem , że nie mogę znaleźć jak poprawnie powinny być podłączone zawory n112 i n249.Jeśli ktoś coś to będę wdzięczny.
  2. No jestem . Jest bardzo dużo tych błędów. Napisze tylko że nie mam kata i emulator na drugiej sondzie bo był zapchany. Błędy- 17772, 17763, 17766, 17769, 16804, 16514, 16688, 16687, 16684, 17536. Jeszcze jedno pytanie, czy dv i sterownik turbiny jest to samo? Przy temperaturze 90 st. na wskaźniku odczyt z kompa 99-98 stopni tyle zauważyłem.Nie mam programu po polsku więc leże.
  3. Dzięki. Wymieniałem już zawór kombi i nic więc stawiam na zawór na n249. wymienie chyba czujnik temperatury. Może cię dziwić taka metoda. Więc, nie wiele wiem o wag , mam przewód ale nie ogarniam. To co umiem to wykasować błędy.Napisze o nich po południu - jakie są. Samochód jest w gazie, ale jeździłem na samej benzynie i nie ma różnicy jak już to gorzej.
  4. Witam, mam pytanko co odpowiada za to że zawór kombi się otwiera. Rozumiem że podciśnienie ale to znaczy że działa on również na ciepłym silniku. Ja od czasu kiedy kupiłem niedawno samochód szarpie na zimnym silniku i nie wiem jaka jest tego przyczyna .poza tym dużo pali nie ma za dużego kopa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności