napster Zgłoś #1 Napisano 11 Listopada 2010 (edytowane) Panowie jaik w temacie , może i banalne ale chce wyczyscic zawór EGR w moim AWT nie wiem dokladnie czy to on ale on znajduje sie kolo lancuszka faz rozrzadu czy sie myle? Edytowane 11 Listopada 2010 przez napster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 11 Listopada 2010 (edytowane) Tu masz zdjęcie. http://moto.allegro.pl/zawor-egr-audi-vw-06b131101c-1-8t-awm-awt-avj-i1310696263.html Edytowane 11 Listopada 2010 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #3 Napisano 11 Listopada 2010 po lewej stronie silnika to ja Panie mam filtr powietrza a nie widze nigdzie tam EGR ? ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:45 ---------- czy to tu? http://img577.imageshack.us/i/silniku.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 11 Listopada 2010 W benzyniakach nie ma EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #5 Napisano 11 Listopada 2010 jak to nie ma? to powiedz mi co w takim razie steruje mojim tubem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #6 Napisano 11 Listopada 2010 Poprawiłem odpowiedź. Sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #7 Napisano 11 Listopada 2010 a dokladnie powiem mi ktos gdzie sie on znajduje? gdzies kolo Turbo?? ---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 09:59 ---------- Marek a orientujesz sie jak go sie czysci bo widze ze jest on taki nietypopwy jak w TDI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 11 Listopada 2010 to powiedz mi co w takim razie steruje mojim tubem? Zawór N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #9 Napisano 11 Listopada 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=30321 A wystarczy poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #10 Napisano 11 Listopada 2010 Zawór N75? owszem zgodze sie z Toba, ale zawór EGR też steruje ciśnieniem czyż nie? tak samo jak N18 ---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:04 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=30321A wystarczy poszukać. nie ma nic związane z moim tematem, szukałem na forum i nie potrafiłem znaleść bo nie jest nigdzie opisane gdzie dokładnie znajduje sie w silniku AWT 1.8T tez zawór, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2010 nie ma nic związane z moim tematem, szukałem na forum i nie potrafiłem znaleść http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=301863&postcount=4 Jeżeli dwie osoby,które mają pojęcie o tym,coś ci mówią to chyba musi to być prawda.Co nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #12 Napisano 11 Listopada 2010 (edytowane) skoro nie ma EGR to w takim razie co to jest? http://allegro.pl/zawor-egr-vw-passat-b5-1-8-turbo-lift-i1275717839.html i tu on jest http://allegro.pl/vw-passat-b5-audi-a4-a6-1-8-1-8t-2-3-zawor-egr-i1279536082.html w takim przypadku wychodzi na to ze w bezyniakach jest zaowr EGR tylko gdzie on sie dokladnie znajduje pomoze ktos? Edytowane 11 Listopada 2010 przez napster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #13 Napisano 16 Listopada 2010 Tam gdzie zielona strzałka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 16 Listopada 2010 skoro nie ma EGR to w takim razie co to jest? http://allegro.pl/zawor-egr-vw-passa...275717839.html i tu on jest http://allegro.pl/vw-passat-b5-audi-...279536082.html w takim przypadku wychodzi na to ze w bezyniakach jest zaowr EGR tylko gdzie on sie dokladnie znajduje pomoze ktos? poszukaj dokładnie - u Ciebie w Twoim 1.8T tego czegoś nie ma , a w aukcji jest po prostu błąd - sprzedający nie bardzo wie co sprzedaje. ... I wcale nie oznacza to, że musisz to kupić Tam gdzie zielona strzałka. Mikeghost - oznaczyłeś zaworek nazywany "Combi Valve", otwierający dopływ powietrza z pompy powietrza (Secondary Air Injection) do tylnej części głowicy podczas pracy na biegu jałowym przy zimnym rozruchu - zaworek często mylony z "EGR", bo ma podobną budowę, ale służy do czegoś zupełnie innego... ---------- Post added at 09:16 ---------- Previous post was at 09:14 ---------- W benzyniakach nie ma EGR. to też nie jest do końca pracyzyjna wypowiedź. Powinna brzmieć - w Passatach 1.8T 20V nie ma mechanizmu EGR. Bo ogólnie to w benzyniakach stosuje się EGRa tak samo często jak w przypadku dieseli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikeghost Zgłoś #15 Napisano 16 Listopada 2010 Rzeczywiście, moja pomyłka, nazywa się to zawór kombinowany. Zasugerowałem się tym, że mechanicy wszelkiej maści nazywali to EGR. Pozostaje się więc tylko cieszyć, że nie mamy EGR.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scandal Zgłoś #16 Napisano 23 Lutego 2017 Witam, mam pytanko co odpowiada za to że zawór kombi się otwiera. Rozumiem że podciśnienie ale to znaczy że działa on również na ciepłym silniku. Ja od czasu kiedy kupiłem niedawno samochód szarpie na zimnym silniku i nie wiem jaka jest tego przyczyna .poza tym dużo pali nie ma za dużego kopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #17 Napisano 23 Lutego 2017 Otwiera go zawór N249 który znajduję się pod kolektorem ssącym, tylko na zimnym silniku przy rozruchu, potem jest zamknięty. Co do szarpania to najlepiej podpiąć VAG-a i sprawdzić co się dzieje (błędy), i wszystkie przewody gumowe (podciśnienie, odma, dolot) może być nieszczelność w układzie, nieszczelność SAI,walnięty DV i jeszcze więcej i więcej...... https://forum.vw-passat.pl/threads/82343-ABC-Diagnostyka-1-8-20V-TURBO-AEB-APU-AWT-AWM-1-8T-krok-po-kroku-GUIDE-v-0-3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scandal Zgłoś #18 Napisano 23 Lutego 2017 Dzięki. Wymieniałem już zawór kombi i nic więc stawiam na zawór na n249. wymienie chyba czujnik temperatury. Może cię dziwić taka metoda. Więc, nie wiele wiem o wag , mam przewód ale nie ogarniam. To co umiem to wykasować błędy.Napisze o nich po południu - jakie są. Samochód jest w gazie, ale jeździłem na samej benzynie i nie ma różnicy jak już to gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scandal Zgłoś #19 Napisano 23 Lutego 2017 No jestem . Jest bardzo dużo tych błędów. Napisze tylko że nie mam kata i emulator na drugiej sondzie bo był zapchany. Błędy- 17772, 17763, 17766, 17769, 16804, 16514, 16688, 16687, 16684, 17536. Jeszcze jedno pytanie, czy dv i sterownik turbiny jest to samo? Przy temperaturze 90 st. na wskaźniku odczyt z kompa 99-98 stopni tyle zauważyłem.Nie mam programu po polsku więc leże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #20 Napisano 23 Lutego 2017 Masz błędy cewek, zapłonu, sondy,ubogiej mieszanki..... DV to zawór ciśnienia turbo. Co do temp to normalne. Najlepiej jakbyś oddał auto do kumatego mechanika co to ogarnie bo jest przy nim sporo grzebania, skoro nie bardzo się na tym znasz. tu masz kody błędów: Kody-usterek-VAG.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach