Skocz do zawartości

pablitoman

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pablitoman

  • Urodziny 18.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2008
  1. radekrp90 dzięki za odpowiedź, sorry nie dostałem powiadomienia na mail o odpowiedzi. Po wyczyszczeniu zamienionego czujnika błędy jednak powróciły na 1 i 2 cylinder. Mam kabelek Delphi i tam chyba nie ma możliwości sprawdzenia wałka. Podłączaliśmy go i do oryginalnego Boscha i jakiegoś vwagenowskiego programu i nic nie pokazuje oprócz tych samych błędów. W międzyczasie kontaktowałem się z byłym właścicielem i wspominał, że wymieniał uszkodzony katalizator - sonda za katalizatorem wywoływała podobne błędy. Jednak katalizator jest nówka sprawny. Miałem nadzieję, ze uda się go naprawić bez rozbierania silnika, ale niestety trzeba będzie go rozbebeszyć. Po świętach zaczynamy od sprawdzenia rozrządu, może to koło zmiennych faz rozrządu - jak ocenić czy jest zepsute? Później zawory itd.
  2. Witam, Od tygodnia walczę z wypadaniem zapłonów w moim pasku, silnik jak w opisie. Wypadanie zaczyna się zaraz po odpaleniu, szczególnie na jałowym biegu. Po dodaniu gazu wypadanie spada. Nie wydaje się, żeby silnik stracił moc. Da się nim jeździć, ale na postoju wypadanie jest szczególnie mocne, czasem wyskoczy check engine. Delikatne objawy pojawiły się już rok temu, ale nie było żadnych błędów. Po odpaleniu trochę potrzęsło silnikiem i przechodziło. Teraz problem jest już stały. Pokazuje błędy: P0300 P0301 P0302 stałe. - Wymienione świece, stare były mocno zjechane. Nic nie pomogło. - Zamienione miejscami cewki, błędy pozostały na 1 i 2 cylindrze. - Powietrze sprawdzone, nie ciągnie nigdzie lewego. - Czyszczona przepustnica. - Mechanik stawiał na czujnik zmiennych faz rozrządu. Wymieniłem na używany. Po wymianie wypadanie zapłonu przeniosło się z 2 na 3. Więc teraz wypadają 1 i 3. Wróciłem do starego czujnika i problem nów wrócił na 1 i 2 cylinder. Nie pokazuje żadnych innych błędów, żadnego czujnika, nic. Macie jakieś propozycje, co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności