Skocz do zawartości

jurand2000

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jurand2000

  • Urodziny 22.02.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    k/Warszawy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Miałem swego czasu podobna awarię. Też trzęsło silnikiem, nie chodził na jednym garze, jak się okazało wszystkie cewki i świece były sprawne. Uszkodzony był moduł zapłonu 4D0905351 bosch, który jest zamontowany na filtrze powietrza. Używka ok 100 zł, servis w 2009 roku jak dzwoniłem do VW Płock to był koszt 835 zł. Oczywiście kupiłem uzywkę ale Hitachi 8D0905351 i do tej pory śmiga.
  2. Jak wyjąć ten wiatrak klimy? Trzeba ściągać przód? Coś mi pipiskuje.
  3. Hmm. Zróbcie tak. "klima manualna" Włączyć zapłon. Wiatrak nawiewu ustwać na "1", wcisnąć przycisk klimy AC. Zaczyna pracować wiatrak klimy. Niech troche popracuje. Piszczy??? U mnie piszczy.
  4. No niestety u mnie tez popiskuje na samym poczatku włączenia klimy i przestaje. Zauważyłem jak raz przestało, ale jak wentylator klimy włączył się na "drugi" bieg to znowu ba chwile zapiszczało i przestało. Czyżby to jakieś łozysko w wentylatorze klimy??
  5. marecek ma racje, jak sie chce poszalec to tylko na PB, zbyt wysokie obroty na LPG powodują szybsze zuzycie silnika a w naszym przypadku i turbiny. Wcześniej jak zakładałem instalacje mój gazownik twierdził, że cewki najczęściej padają przy przejściu z PB na LPG, ale ile w tym jest prawdy to pewnie oni sami nie wiedzą
  6. Bzdura Niech ci ten gazownik kitów nie wciska. Prawdopodobnie masz za niskie ciśnienie gazu i przy większym zapotrzebowaniu przez silnik gazu przełącza ci się na gaz.
  7. ? Też bym prosił o dane.
  8. Tak jak pisze marecek Posiadam instalację gazową DT GAS-SYSTEM i napiszę w skrócie. Sprawuje się berz zarzutów. Trochę mnie dziwi kamilds87 ta wymiana cewki za 1200zł. Taka cewka do paska 1.8- 20V z 1997r. BERU 0 040 100 013 kosztuje 160-190zł nówka oryginał. Wożę taką jedną bo słyszałem że podczas jezdzy na gazie lubią padać, ale jak narazie wszystko OK Jeżeli silnik Ci się cały trzęsie i do tego strzela podczas jazdy na benzynie to napewno na gazie jeździł nie będziesz. Może lepiej wcześniej odwiedzić mechanika niż gazownika.
  9. Mam to samo. Jak jest zimny silnik miga mi kontrolka płynu chłodzącego, ale po osiągnięciu temperatury 90 stopni przestaje migać. Po konsultacjach z dwoma fachowcami każdy stwiedził co innego. Jeden z nich, że uszkodzony jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (trzeba wymienić cały zbiorniczek) natomiast drugi stwierdził, że robił juz coś takiego niby wina leży po stronie licznika (robi sie tam jakieś zwarcie) żyby to naprawić potrzebny jest drugi coś tam trzeba przelutować, ale jakoś mnie nie przekonał i jak narazie zostawiłem temat w spokoju.
  10. Ja również polecam instalację DT Gas System. Przejechałem coś ok. 20 tys i jak narazie żadna cewka nie padła
  11. jurand2000

    zbieżność

    Możesz zdradzić ile zapłaciłeś za ustawienie zbieżności? No oczywiście jeżeli to nie jest tajemnicą. pzdr
  12. Czy po wymianie wahacza(y) ustawia się zbieżność????
  13. Ja ostatnio śmigałem z Warszawy do Poznania. Na trasie wyszło mi równe 9 litrów. Co do spalania to kształtuje mi się w granicach 9-12 litrów. Jeżeli chodzi o przełączanie z benzyny na gaz u mnie jest przy temp. 40 stopni. Temperaturę przełączania można ustawić u gazownika podczas regulacji. Z tego co mówił gazownik zawsze ustawia się temp. optymalną do inst. gazowej i silnika danego pojazdu.
  14. Nawet jak ktos sie zna to i tak musi posluchac zeby postawic wlasciwa diagnoze. Jedz do zaufanego mechanika. jezeli go nie masz to juz czas najwyzszy. :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności