Skocz do zawartości

Aedd

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Aedd

  • Urodziny 19.02.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódzkie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam serdecznie, mam bardzo podobny problem, przy zwiększaniu obrotów (nawet na biegu jałowym) słychać taki metaliczny świst, nie wiem jak bardziej precyzyjnie mógłbym to opisać. Dodam, że praktycznie w całym zakresie obrotów, ale tylko przy ich zwiększaniu. Sprawdziłem chłodnicę spalin i okazało się, że na na tej osi jest okopcenie i sama gruszka dość opornie się porusza. Przygotowywałem się więc do jej wymiany, ale wcześniej żeby się upewnić zamówiłem te blaszki do odcięcia systemu recyrkulacji spalin. Po ich zamontowaniu zamiast złącza elastycznego (zablokowany port w kolektorze wylotowym jak i wlot do chłodnicy spalin) nic się nie zmieniło. Turbina świszczy normalnie przy przegazowywaniu (chociaż ciężko to usłyszeć na tle tego dźwięku z nieznanego źródła). Samochód przyśpiesza normalnie, nie zauważyłem spadku mocy czy czegoś tego rodzaju, nie wyskoczył również żaden błąd. Dodatkowo sprawdziłem pasek wielorowkowy poprzez jego zdjęcie - brak rezultatu oraz rozpiąłem rurę od intercoolera (od strony sprężarki) - również bez rezultatu. Zastanawiam się nad zmianą turbiny, ale obawiam się że nie przyniesie to również żadnego rezultatu. Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne sugestie, Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności