Skocz do zawartości

Lever

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lever

  • Urodziny 04.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2006
  1. To jest tylko łapacz powietrza, w pasie przednim masz otwór, przez który jest kierowane powietrze do flitra. To nie jest przyczyną że auto gaśnie, chyba że coś zatkało filtr.
  2. Witam Mam go od kilku miesięcy, mam wrażenie że jest zamulony i nie ciągnie tak jak powinien. Jeździłem passkiem kolegi, ten sam motor i u niego jakoś lżej się zbiera, ja mam czasami wrażenie jak bym kogoś na linie ciągnął. Miałem robioną akcję dobrej woli na pompowtryski, dwa tygodnie temu. przed wymianą było podobnie. Dodatkowo według mnie znacznie za dużo pali, co prawda jest to 4-motion ale w trasie wychodzi około 8 litrów po mieście 12-14 litrów. Błędów brak, proszę o analizę LOGI DYNAMICZNE Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 008,010,011) LOGI STATYCZNE Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 007,010,011) Log (2 - 013,018,023) Pozdrawiam
  3. Rozwalone koło dwumasowe i warujący czujnik położenia wału ten na wale, pierścień. Padło to u kolegi i miał identyczne objawy, choinka z esp abs i świece żarowe + szarpanie ale nie zawsze. Sprawdź błędy bo u kumpla jak wyskoczyła choinka to łapało błąd, który dawał się skasować.
  4. Dzięki kolego, a powiedz mi proszę jaki powinien być prawidłowy kąt synchronizacji i czy możliwe jest ze przez sprzęgło tak przymula? Trochę nisko bierze ale jeździ się normalnie.
  5. Dla ciebie tylko tę co napisałeś Czy ktoś może mi odpowiedzieć czy moje turbo i przepływka działa prawidłowo ?? Proszę od info.
  6. Witam Mam go od kilku miesięcy, mam wrażenie że jest zamulony i nie ciągnie tak jak powinien. Jeździłem passkiem kolegi, ten sam motor i u niego jakoś lżej się zbiera, ja mam czasami wrażenie jak bym kogoś na linie ciągnął. Miałem robioną akcję dobrej woli na pompowtryski, dwa tygodnie temu. przed wymianą było podobnie. Dodatkowo według mnie znacznie za dużo pali, co prawda jest to 4-motion ale w trasie wychodzi około 8 litrów po mieście 10-11 litrów. Błędów brak, proszę o analizę LOGI DYNAMICZNE Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 008,010,011) LOGI STATYCZNE Log (0 - 001,003,004) Log (1 - 007,010,011) Log (2 - 013,018,023) Pozdrawiam
  7. Mam jeszcze jedno info, jak ktoś chcę zmienić fotele z Kombi do Sedana to jak najbardziej się da. Róznice są trywialne i szybko to można zamontować. 1) Oparcie tylne jest montowane na środku w taki spornik w kombi ma nr. 3B0 886 177 i nakładka do niego czyli ta blaszka, która trzyma do góry, jest nakręcana na wspornik 8E0 886 193. Jeśli masz Sedan-a to potrzebny jest ci ten wspornik koniecznie. 2) po bokach auta macie tak zwane okucia czyli wystające bolce w które się wsuwa oparcie z jeden strony, i tu jest różnica bo jest on w sedanie wyżej o około 2 cm niż w kombi. Ale tu niespodzianka bo okazało się że ten bolec jest odkręcany i wystarczy go obrócić o 180 stopni i z powrotem przykręcić. Jeśli już zrobicie te operacje to jest jeszcze jedna różnica w przykręceniu siedziska, w kombi jest mocowanie po przodu w sedanie pod siedziskiem są takie zatrzaski, których w kombi nie ma. Więc trzeba np przykecić na blachowkręty od przodu jak to jest w kombi. Dodam że te obicia boczne tylnej kanapy są identyczne i w sedanie i w kombi. Czyli całkowity koszt przeróbki to około 50 pln z częściami z ASO. Przednie fotele jeśli chcecie montować z 3BG do 3B to najprawdopodobniej macie inne wtyczki, w obu są po 3 kable od poduszek ale wtyczki mogą się różnic i dodatkow moga być inne kolory kabli. tu macie link z PDF jest opisane wszystko ładnie jak te kabelki połączyć. Jeśli zrobicie tą operację bez włączonego zapłonu to komp nie zapie błędu i obejdzie się bez VAg-a. Najlepiej odłączyć akumulator. Jak ktoś ma pytania to na PW. Pozdrawiam
  8. Cześć kolego. Upalne dni mogą mieć na to wpływ tak było u mnie, nie działał mi fis jak się nagrzał mocno kokpit. Problem polegał na tym że pod wyświetlaczem masz taką gumkę, która zwie się elastomer , łączy ona piny wyświetlacza z elektroniką zegarów a trzyma się na taki specjalny klej . I u mnie tak było jak był upał to te łączenie nie kontaktowało a jak wsiadałem rano po chłodnej nocy to wszystko działało jak należy. Pojechałem do elektronika rozebrał przemył spirytusem ten elastomer potem to umocował i wszystko gra jak trzeba. U mnie pomogło.
  9. Koledzy Może się zdarzyć że będziecie mieli inną kostkę od poduszek i dodatkowo inne kolory kabli. Ja tak miałem jak montowałem skórzane fotele. Dla ułatwienia znalazłem opis w pdf i jest tam pokazane jak te kable połączyć, tzn jakie kolory. Jak ktoś chce mieć profesjonalnie zrobione fotele to można zakupić w ASO samą wtyczkę, drugą do tej którą mamy. http://borasport.com/Images/Recaro_Seat_Instructions.pdf Pozdrawiam
  10. Pewnie lewa, wejdź pod samochód i zdejmij osłonę będzie ją widać. u mnie jak była walnięta to widać było charakterystyczny wyciek czerwonego oleju hydraulicznego z tej poduszki, na samej poduszce jak i na belce. Olej wyciekł przez otwory w obudowie metalowej tej poduszki, guma z zewnątrz wyglądała na całą, dodatkowo możesz mieć walniętą którąś z pod skrzyni biegów, ale one są tylko gumowe. Poduchy trzeba zawsze wymieniać parami, ja swoje kupiłem na allegro nowe oryginały i są ok, były dość tanie bo około 100 pln za sztukę wyglądały na oryginał i jak dotąd są ok. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności