Skocz do zawartości

maniutek84

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maniutek84

  • Urodziny 23.12.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tłuszcz WWL

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. koleszko ja w tamtym roku aktywowałem sobie taką opcje jakims czeskim programem ale nie pamietam nazwy ,jedno klikniecie i gotowe
  2. Witam koledzy ja także mam instalacje dt gaz i mam z nią problem , wszystko zgasło na centralce bezpiecznik ok podpowiedcie co mogło piardnąc ?
  3. pierwsze co to sprawdz ten filtr potem będziemy myśleć dalej , kolega miał podobny problem w 80 2.0 i , do sprawdzenia użyliśmy pompki od poloneza gsi i tak ona potem została bo autko śmigało
  4. Kolego bond w poprzednim aucie miałem instalacje dt gaz były pojedyńcze wtryski 1 ohm nie pamietan jakiej firmy skopały sie na samym poczatku wymieniłem na listwe valteka 3 ohm przestawiłem w ustawieniach i pięknie śmigał 2 lata bez grzebania ( wymiana 2 filtrów razem z wymiana oleju)
  5. Siemka ja mam załozone pokrowce niby są do paska kombi , dałem za nie 170 zeta , i jak bym nie jezdził w roboczych ciuchach to dawno bym je wy.....bał ( na wiosne pranko tapicery i juz nie wrocą)
  6. Witam ja miałem podobny problem z tym brzeczeniem od 1700 do 2000 obr i wcale to nie było sprzęgło tylko drążki łaczące skrzynie z lewarkiem zmiany biegów ( wyrobione tulejki)
  7. jak dobierzesz z w mieszalni tylko z numeru to i tak bedzie inny odcień , mam szpenia co dobiera lakiery najpierw z numeru potem jego sokole oko wyłapuje reszte ( dobiera odcień na oko) na wzór lakieru ma klapke wlewu paliwa ,
  8. Moim passacikiem śmigam 10 miesięcy , na starcie około 1200 zł ( kompletny rozrząd + pompa wody + wszystkie mozliwe paski i napinacze + olej i filtry + 2 końcówki i kompl geometria ) Życze wszystkim wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU 2010
  9. Myśle że będzie ok . SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
  10. Objawy były takie same jak opisałes, może trafił mi sie lipny zestaw, może u ciebie sie ustabilizuje, obecnie mam w moim pasiorku 6000K i fajnie świecą , 8000K są zabardzo niebieskie a 10000K TO już kicha
  11. Witam , miałem podobny problem ,jakis czas temu zamontowałem sobie w omedze B ( kupiłem najtańszy zestaw na allegro i to był bład) długo nie poswieciły , po 2 miesiącach zesrał sie jeden żarnik po kilku dniach nastepny
  12. Ja miałem podobny problem kolego , sprawdz łaczenie skrzyni z lewarkiem zmiany biegów , jak sie nie myle śa tam 2 drążki i to one złapały luzu i tak grzechocze ( wyrobione tulejki) brzęczało około 2000 obr i potem cichło , dokładnie nie opisze bo mi szwagier to naprawiał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności