Skocz do zawartości

Chabs

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Chabs

  • Urodziny 10.04.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. jest on jakos w maire na wierzchu? co by mozna bylo go wyczyscic bez sciagania nieczegbo? (oprocz kola oczywiscie) ja mam problem z lewym tylem
  2. zeby nowego tematu nie zakladac, to powiedzcie mi czy zalozenie FMIC doda tych troche kucykow pod maska? ma ktos namiary na jakies warsztaty ktore sie takim czyms zajmuja w obrebie slaska?
  3. odswieze temat bo po co zakladac nowy, bardzo bym prosil o podanie numeru napinacza pasa przedniego lewego (kierowcy) oraz tylnego czujnka ABS`u. silnik AFN rocznik 97, cos jeszcze podawac mam? z gory dzieki
  4. u mnie jak padla skrzynka to na zadnym biegu nie chcial jechal, normalnie obroty silnika w gore ale skrzynia nie przenosila napedu..
  5. wyglada dokladnie tak tylko wysweitla sie w innym miejscu, pomiedzy zegarami mniej wiecej po srodku dodatkowo sa trzy pikniecia ostrzegawcze..
  6. no tak zapomnialem w sumie, lampkla wyswietla sie w srodkowej czesci licznika, pomiedzy zegarami, wyklrzyknik w mozna powiedziec koleczku, sorki mialem to napisac ale jakos mi to wypadlo z glowy..
  7. Niewiem czy dobrze nazwalem temat generalnie chodzi mi o czerwona lampke ostrzegawcza (3 sygnaly ostrzegawcze). Jak do tego doszlo ze zaczelo pikac? pare dni temu jechalem do miasta i po odpaleniu komputer od razu przeszedl w tryb awaryjny (przynajmniej tak sadze) bo na zadnym biegu nie chcial ciagnac, po prostu mocy bylo tyle co nic, od razu zaczalem myslec o najgorszym czyli o turbo, ale po przyjezdzie do domu, zgasilem silnik i za jakies 2-3 godziny znowu go odpalilem i wszystko bylo ok. Z autkiem bylo wszystko ok, zrywne szybkie itp itd. Od tego czasu coraz czesciej zaczyna mi ona pikac, zaczalem wszystko sprawdzac tzn poziom pleju plynow wszystko w normie a to co sie konczyl oto podolewalem i teraz jest ok. A to cholerstwo dalej pika, dzisiaj na trzy kilometrowym odcinku z domu do sklepu zapalila mi sie lampka trzy razy, zauwazylem rowniez ze przy wjezdzie na jakas nierownosc( chodzi mi o kraweznik czy koleina jaka mam na podjezdzie wtedy zaczyna(chociaz regula to nie jest). co ta lampka moze jeszcze wskazywac? zaczyna mnie to powoli irytowac i nie tylko mnie bo nie tylko ja ten samochod uzytkuje. Sadze ze najl;epszym wyjsciem byloby podpiecie go pod VAG`a no ale tutaj tkwi problem ze w serwisie krzycza stowke, a nie znam nikogo w moim miescie kto by takowym dysponowal, no chyba ze tutaj sie ktos zglosi to nie ma problemu. czy moze ona wskazywac pewne nieprawidlowosci w pracy skrzyni biegow? bo stara skrzynia mi padla a wpakowali mi z silnika benzynowego (na dniach bd to zalatwial zeby wsadzili normalna DHF)..prosze o pomoc jakakolwiek, z gory dzieki i pozdrawiam
  8. no ja mialem podobny objaw, ale nie w tym samochodzie. Mianowicie w jeepie cherokee mialem aku za slaby i krecic silnikiem nie chcial.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności