Chabs
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Chabs
- Urodziny 10.04.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gliwice
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
jest on jakos w maire na wierzchu? co by mozna bylo go wyczyscic bez sciagania nieczegbo? (oprocz kola oczywiscie) ja mam problem z lewym tylem
-
wymiana intercoolera od innego modelu
Chabs odpowiedział misiekSEA → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
zeby nowego tematu nie zakladac, to powiedzcie mi czy zalozenie FMIC doda tych troche kucykow pod maska? ma ktos namiary na jakies warsztaty ktore sie takim czyms zajmuja w obrebie slaska? -
odswieze temat bo po co zakladac nowy, bardzo bym prosil o podanie numeru napinacza pasa przedniego lewego (kierowcy) oraz tylnego czujnka ABS`u. silnik AFN rocznik 97, cos jeszcze podawac mam? z gory dzieki
-
Awaria sprzęgła po jego puszczeniu przy wciśniętym hamulcu
Chabs odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie jak padla skrzynka to na zadnym biegu nie chcial jechal, normalnie obroty silnika w gore ale skrzynia nie przenosila napedu.. -
Pikajace lampka ostrzegawcza.. VAG Gliwice
Chabs odpowiedział Chabs → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
wyglada dokladnie tak tylko wysweitla sie w innym miejscu, pomiedzy zegarami mniej wiecej po srodku dodatkowo sa trzy pikniecia ostrzegawcze.. -
Pikajace lampka ostrzegawcza.. VAG Gliwice
Chabs odpowiedział Chabs → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
no tak zapomnialem w sumie, lampkla wyswietla sie w srodkowej czesci licznika, pomiedzy zegarami, wyklrzyknik w mozna powiedziec koleczku, sorki mialem to napisac ale jakos mi to wypadlo z glowy.. -
Niewiem czy dobrze nazwalem temat generalnie chodzi mi o czerwona lampke ostrzegawcza (3 sygnaly ostrzegawcze). Jak do tego doszlo ze zaczelo pikac? pare dni temu jechalem do miasta i po odpaleniu komputer od razu przeszedl w tryb awaryjny (przynajmniej tak sadze) bo na zadnym biegu nie chcial ciagnac, po prostu mocy bylo tyle co nic, od razu zaczalem myslec o najgorszym czyli o turbo, ale po przyjezdzie do domu, zgasilem silnik i za jakies 2-3 godziny znowu go odpalilem i wszystko bylo ok. Z autkiem bylo wszystko ok, zrywne szybkie itp itd. Od tego czasu coraz czesciej zaczyna mi ona pikac, zaczalem wszystko sprawdzac tzn poziom pleju plynow wszystko w normie a to co sie konczyl oto podolewalem i teraz jest ok. A to cholerstwo dalej pika, dzisiaj na trzy kilometrowym odcinku z domu do sklepu zapalila mi sie lampka trzy razy, zauwazylem rowniez ze przy wjezdzie na jakas nierownosc( chodzi mi o kraweznik czy koleina jaka mam na podjezdzie wtedy zaczyna(chociaz regula to nie jest). co ta lampka moze jeszcze wskazywac? zaczyna mnie to powoli irytowac i nie tylko mnie bo nie tylko ja ten samochod uzytkuje. Sadze ze najl;epszym wyjsciem byloby podpiecie go pod VAG`a no ale tutaj tkwi problem ze w serwisie krzycza stowke, a nie znam nikogo w moim miescie kto by takowym dysponowal, no chyba ze tutaj sie ktos zglosi to nie ma problemu. czy moze ona wskazywac pewne nieprawidlowosci w pracy skrzyni biegow? bo stara skrzynia mi padla a wpakowali mi z silnika benzynowego (na dniach bd to zalatwial zeby wsadzili normalna DHF)..prosze o pomoc jakakolwiek, z gory dzieki i pozdrawiam
-
no ja mialem podobny objaw, ale nie w tym samochodzie. Mianowicie w jeepie cherokee mialem aku za slaby i krecic silnikiem nie chcial.