Skocz do zawartości

Srokol

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Srokol

  • Urodziny 01.11.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sędziszów Młp.

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Zaczynam sie o tym właśnie przekonywać a autko mam naprawde nie długo,i z tego co poprzedni właściciel mi mówiłto dpf zostałwycięty wiec to nie wina filtra heh
  2. Możliwe że masz rację,sprawdzę to i dam znać co i jak. Dodam że na węże od paliwa z baku podłączyliśmy manometr i w tym momencie jak autem mi szrpie ciśnienie na manometrze spada więc myśleliśmy że to pompka w baku.Następnie podpieliśmy żarówke na kable od pompki zobaczyć czy dostaje ona w tym czasie napięcie i okazało się że podczas tego szarpania również lampka gaśnie wieć gdzieś jest jakaś przerwa że nie dostaje napięcia na pompkę paliwa.(Narazie oddałem komputer sterujący do sprawdzenia) Dodam też że autko na wolnych obrotach na biegu jałowym dziwnie utrzymuje obroty raz jest to 800 czasem zostanie na 900 a nie raz na 1000 i też czasem zgaśnie podczas jazdy jak i na biegu jałowym. Rozrząd został sprawdzony i niby wszystko jest na znakach więc tu chyba wszystko jest dobrze,nie ma żadnych problemów z odpaleniem auta, nic nie kopci,dobrze sie zbiera tylko to szarpanie że aż strach wyjechać z domu. Oto jakie błędy miałem po przejechaniu kilku kilometrów i wróceniu do domu: 012296 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P3008 - 006 sygnał poza tolerancją - Sporadyczny 000309 - Zespół 1, sonda 1, obwód grzejny P0135 - 009 - usterka elektryczna - Sporadyczny Aha podaczas sprawdzania tych błędów autko było zapalone i w tym momencie kiedy je wykasowaliśmy to autko zgasło i zapalił dopiero za 3 razem.
  3. Mechanik mi sprawdzał pompke paliwa bo w momencie gdy występuje to szarpanie nie ma ciśnienia paliwa ale odpielismy pompke po przez wyłączenie przekaźnika i auto nie zgaslo więc pompke wykluczył, ten błąd występuje nadal po zmienieniu czujnika i dziwne żeby czujnik po dwóch dniach znów padl
  4. Witam Podepne sie pod ten temat. Posiadam Passata 2007 r. 2.0 TDI BMR 170 KM i mam taki problem ze podczas jazdy co jakis czas strasznie szarpie silnikiem,tak jak by odcielo mu wszystko, traci moc, obroty spadaja o 200 na zegarze i mocno nim hamuje jak by ktos cos wlozyl w silnik i go chial zatrzymac. Komputer nie pokazywal zadnych bledow jedynie byl blad od czujnika polozenia walka rozrzadu(wymienilem czujnik i po dwoch dniach blad znow sie pojawil) naprawde niewiem juz gdzie szukac przyczyny skoro komputer nic nie pokazuje. Prosze o pomoc moze ktos mial podobne objawy pozdrawiam
  5. dodaje pozostale logi: STATYCZNE: Grupy 001,003,004: http://vaglog.pl/log_273057.html Grupy 007,013,018: http://vaglog.pl/log_273058.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_273059.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_273060.html Grupy 001,003,004: http://vaglog.pl/log_273062.html Grupy 001,003,010: http://vaglog.pl/log_273063.html Grupy 004,008,011: http://vaglog.pl/log_273064.html Grupy 008,010,011: http://vaglog.pl/log_273061.html Niewiem jak zrobic logi basic settings jesli beda potzrebne to postaram sie je jakos zrobic
  6. Witam posiadam Passata 2.0 tdi 170 KM z 2007 roku, co jakiś czas podczas jazdy zaczyna strasznie hamować tak jak by silnikiem takie bardzo mocne szarpnięcie (jedyny błąd w komputerze to czujnik położenia wałka rozrządu) wymieniłem czujnik usterka nadal występuje i błąd czujnika wystąpił znów heh zrobiłem logi statyczne prosze o analize jak cos to zrobie więcej i dynamiczne z góry dzięki Statyczne: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_273034.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_273035.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_273036.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273037.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_273038.html
  7. witam posiadam VW Passata z 2007 roku 2.0 TDI 170 KM PD i mam problem taki ze podczas jazdy mocno szarpie autem a czasem nawet zgaśnie.Na początku nie bylo wogóle błędu wpisanego w komputerze po kilku dniach jazdy wskoczyl błąd ( czujnika polożenia wałka rozrządu ) od razu zamówiłem nowy i został on wymieniony, niestety usterka nie mineła nadal autem szarpie błędu żadnego nie było(czujnik wymieniony 01.08.2016) dzis ponownie wpisało błąd czujnika wałka rozrządu heh nie mam już sił co dalej wymieniać może ktoś z Was miał podobny problem to prosił bym o podzieleniem sie wszystkimi radami opis błędu: 012296-Czujnik położenia wałka rozrządu(G40) P3008 - 006 - sygnał poza tolerancją - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 266939 km Wskażnik czasu: 0 Data: 2016.08.04 Czas: 14:37:52 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2048/min Moment obrotowy: 152,0 Nm Prędkość: 0.0 km/h Kąt skrętu:36.71* Kąt: 0.0* (bez jednostek): 1.0 Kąt skrętu: -16.49* prosze o jaką kolwiek pomoc co dalej szukać w aucie dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności