Skocz do zawartości

tipp-ex

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tipp-ex

  • Urodziny 20.11.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Panowie mam nietypowy problem w B5 3B z zielonym podświetleniem, mianowicie włącznik świateł raz świeci raz nie. Chodzi o jego podświetlenie domyślam się że gdzieś jest załamany kabel. Włącnzik jest sprawny włącza i wyłącza światła przeciwmgłowe tylne tak samo. Problem jak wcześniej napisałem to mrugające podświetlenie samego włącznika diody... i tu moje pytanie, który kabel odpowiada za podświetlenie tego ikonek na tym włączniku? znalalzłem na naszym forum taki schemacik, ale niestety nie wiem , na którym pinie i jego kablu mam się skupić. Pinie który odpowiada u mnie za podświetlenie na zielono, a w innych autach na czerowno. Poratuje ktoś radą? Opis w moim włączniku jest taki sam.
  2. Panowie jakie wyciąganie siedzeń, łamanie podsufitki i przednia szyba .... 4h temu z auto-kasacji kupiłem podsufitkę, zdjąłem zagłówki położyłem siedzenia i weszła przez drzwi od pasażera. Tylko w środku nie ma miejsca podczas jazdy za wiele ale na krótki dystans można jechać. Pozdrawiam Oczywiście mówię o sedanie
  3. Rozebrałem, sprawdziłem - fakt kostka z załączonych obrazków pod tunelem była od CB i jest wpięta w kabel od zapalniczki i zaizolowana Temat do zamknięcia
  4. niestety raczej nie ma nic wspólnego, mi to wygląda na tryb awaryjny
  5. Było CB, po poprzednim właścicielu, ale nie ja je demontowałem..może od tego:). Zdjęcie tunelu to nie problem 15 min roboty, już to robiłem tylko zablokowała się tylna popielniczka z niewiadomych przyczyn i chciałem tego uniknąć. Jak mi się uda dobrać do tego w weekend to dam znać gdzie ten kabelek idzie lub od czego..
  6. Witam, Panie i Panowie chciałbym się zapytać co to jest za kabel? jak go lekko pociągną rusza się popielniczka wraz z zapalniczką więc wnioskuje, że to może być od zapalniczki? i teraz pytanie za 100 pkt... gdzie to podłączyć ? i czy obędzie się bez zdejmowania tunelu w co wątpie:)))?
  7. Pawel a co nam powiedza logi 010? Nasz juz jakies wstepne wnioski? Jutro zrobie dynamiczne 010, przeplywka lekko nie domaga chyba, ale bardziej martwi mnie spadek cisnienia w obu logach smieszne ze spada do takiej samej wartosci, a miedzy logami z tydzien roznicy...
  8. Panowie czemu turbina traci ciśnienie przy 3k obrotów, logi poniżej mam tak dokładnie w każdym logu i zawsze okolice 3k obrotów http://vaglog.pl/log-003_008_011_486wnYF.html tutaj drugi stary log http://vaglog.pl/log-003_008_011_N919Q.html
  9. Panowie czy w pierwszym logu turbina traci cisnienie bo jest dziora w dolocie turbo?
  10. Nie zmienna geometria chodzi w pelnym zakresie na starym sztanga mozna ruszac palcami, odrazu mozna wyeliminowac zmienna i gruche... Ciekawi mnie czemu na nowym n75 takie cos wychodzi...zepsuty nietaki... chodz koles 2 razy sprwdzal i zarecza ze pasujacy do afn n75
  11. !Witam, Dziwna sprawa 2 dni temu kupiłem profilaktycznie n75! i uwaga na nowym chodzi słabiej, niż na starym ledwo co zaciąga sztange... Logi stary n75 http://vaglog.pl/log-003_008_011_486wnYF.html Leko przepływomierz nie domaga w 003 i przycina dawkę w 008 turbo dziwnie reaguje Tutaj Logi nowego n75, nowiutki pierburg! podłączony 10min Pozniej http://vaglog.pl/log-003_008_011_3Vnlo0.html grupa 003 kompletny smiech, turbo ledwo ładuje, zero moccy! ledwo ciągnie sztange do góre czuje pod palcem... Co wy na to proszę o poważne wypowiedzi co może być przyczyną, jutro chcę dzwonić do sklepu gdzie kupiłem...
  12. Potwierdzam w mojej A6 C5 1,8T AEB także grzechotało wymieniłem łańcuch, on chyba z tyłu silnika był o ile pamięć nie zawodzi jak ręką odjął...
  13. Panowie jak zrobić dłuższe logi bo mi na vagu wychodzą takie krótkie http://vaglog.pl/log-003_008_011_N919Q.html Pilnie prosze o info? dokładniej chodzi mi żeby, nie robiło co około 300 obrotów loga 1512 1827 2184 tylko np 1500/1600/1700 itd? Czy jest taka możliwość ? Pilnie proszę o odpowiedz
  14. aku bosch-a to nędza mi w A6 c4 tak samo 1,5 - 2 lata i zgon
  15. jak wcześniej dynamiczne 011, ale zakładam że turbo do czyszczenia znowu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności