Skocz do zawartości

ferdas

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ferdas

  • Urodziny 03.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mrągowo

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie znawcy. Pastuch b6 2006r. Dołożona rns510, moduł bt Premium, kiera 12p. wszystko działa. czy DM podejdzie do tego rocznika, bo gdzieś, coś mi się o uszy obiło, że z tego rocznika pompa ABS nie pociągnie navi i będzie klatkowaci? GW mam z końcówką L żeby aku nie rozładowywała rns 510 i nie rozładowuje. Czy GW też musi być nowszy? Kamerkę mam od chińczyków i coś tam pokazuje co z tyłu. Oczywiście bez skrętnych linii, ale tego nie potrzebuję. Najbardziej mi chodzi o tą pompę ABS czy moja z tamtych lat podejdzie, czy czeka mnie ewentualna wymiana na nowszą? Jeżeli tak to na jaką?
  2. Siemanko. Wie ktoś coś o takim sofcie? Radio w passacie USA. Soft z ikonkami stacji radiowych. Jak by nie było to RNS 510.
  3. Dzięki za odpowiedź. To już nie będę szukał gdzie się to włącza to podświetlenie. Z drugiej strony to trochę dziwne, że dopiero po zapłonie to podświetlenie. No ale cóż. niech tak jest.
  4. Siemka. Mam pytanie odnośnie kiery 12p. Czy po otwarciu auta z pilota podświetlają wam się także przyciski na multifunkcji? Tak jak wszystko inne w środku? Oczywiście jak jest ciemno bo jak jest czujnik zmierzchu to różnie może być. U mnie się nie włącza podświetlenie. I nie wiem czy tak już jest, czy można gdzieś to przykodować.
  5. Mialem błąd manetki tempomatu bo nie docisnąłem złącza manetki do modułu kiery. Ale już wszystko gites.
  6. A sterowanie kompem w manetce wycieraczek masz? Ja dzisiaj też kierę 12 p założyłem i też jest błąd modułu kiery, ale to właśnie przez to że manetka stara została. Zawsze można wtyczkę w pajaku odłączyć i może błędu nie będzie. U mnie wygląda to tak ?
  7. Witam wszystkich. Szukam info czy najnowsza rns 510 R z 2017 z softem 6xxx nie będzie rozładować aku w b6. Gateway zmieniony na L. Mogę taką stację spokojnie wkładać, czy nie wyda? Czy trzeba by jeszcze jakąś inną bramkę montować z b7? Nie moglem nigdzie takiej informacji zdobyć.
  8. Siemka. Daku 3d naprawdę mi nie potrzebny. Już zamówiłem kolor od jednego z forumowiczów, także wystarczy. Może w przyszłości będę sobie nowsze modele doposażał jak nie będę miał czegoś. A co do białego licznika. Polskie manu 100 razy lepsze niż te menu świateł i inne. Przez ponad rok użytkowania białego licznika ani razu podkreślam ani razu nie wszedłem do tego menu. Fakt, że ich nie mam, ale mam kabel i vcds. Raz ustawione i nic nie ruszałem. Także według mnie podkreślam według mnie dużo lepszy licznik z nowszymi sw ten z polskim. Nie to żebym angielskich napisów nie ogarniał, a jest ich tam kilka tych komunikatów. Po prostu mówię jako użytkownik po zmianie z czerwonych zegarów.
  9. Witam. Pytanie do znawców tematu. Czy licznik z Alltracka b7 podejdzie do b6. Chodzi mi głównie o pinologię. Mam już w b6 biały licznik z cc 2014 i wszystko śmiga ok. I drugie pytanie. Czy jak kupię od benzyny to da radę do niego przełożyć obrotomierz z tego białego co już mam , żeby miał 6 tysi i normalnie będzie obroty pokazywał. Oczywiście chcę włożyć licznik kolor. A no powitanie z Alltracka mi nie przeszkadza. Chyba, że da się to jakoś prosto ogarnąć.
  10. No u mnie auto z 2006. Czyli nie podejdzie moja poducha, czyli cały komplet kiera i poducha do zakupu. Fajnie. Jak by ktoś miał namiar na moduł z końcówką AH to dajcie znać.
  11. Witam. Napiszcie mi proszę czy air bag trzyramiennej kierownicy z passata b6 podejdzie do kierownicy MF 12 przyciskowej z passata b7.
  12. Ok. Bede miał chwilkę to w sobotę postaram sie zrobić
  13. Witam wszystkich to mój pierwszy post. Prosze kogoś obeznanego w temacie o analizę logów z grupy 011 dynamicznie mojego Paska. Czy przeładowanie o 200-250 mbar bedzie powodowało, iż auto słabo będzie przyśpieszać. I dlaczego w dolnym zakresie obrotów ciśnienie jest za małe. Dodam od razu, iż przepływomierz jest sprawny, czujnik cisnidenia w IC sprawny, egr raczej też. Elementy podmieniane z drugiego mojego takiego samego silnika tzn. BKC. Wszystkie dane są takie same. Mam vcds-a i sztanga bez problemu chodzi w całym zakresie , tak przynajmniej wygląda. Jak kierownice się rozłorzą to rury twardnieją, czyli turbo pompuje, słychać to także. Czy jednk z tych logów może wynikać, że jednak geometria nie działa tak jak tżeba? Gruszka cicnienie trzyma nie zchodzi ono wogole z niej. Turbina jednak trochę wyje, szczagólnie jak jest nie rozgrzana. W dolnym zakresie do 2000 w miarę dobrze jedzie na 3 czy 4 biegu, ale już na 1 czy 2 biegu przy tych obrotach szału nie robi. Od 2000 nie przyśpiesza chyba tak jak trzeba. Jaka powinna być róznica ciśnień w logu grupy 011, aby samochód ciągnął tak jak trzeba? tzn. jaka maksymalnie róznica może być? W tryb awaryjny samochód nigdy nie wszedł. Dzięki z góry i pozdrawiam. http://vaglog.pl/log-011_7V98A.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności