Skocz do zawartości

bruczi

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bruczi

  • Urodziny 22.06.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Grodzisk Wielkopolski

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Ok. Jutro będe rozbierał. Dam znac co i jak. Jakby ktoś miał jeszcze jakies rady to będe wdzięczny. Okazało sie że jeszcze 2 wtryski miały pęknięte to zabezpieczenie. Po wymianie razem z oringami nadal to samo.
  2. Witam wszystkich. Mam problem z Passatem B5 1.9 TDI 2000r. Podczas jazdy pękło zabezpieczenie sprężyny pompowtrysku i sprężyna wyleciała w górę(na 3 cylindrze). Samochód momentalnie zaczął dymić i pojawił się stukot. Podpiąłem do kompa i wtryski miały "injection quantity" na każdym cylindrze około 2.9 - 3. Wymieniłem zabezpieczenie na tym wtrysku gdzie się rozwaliło i złożyłem całość. Samochód nadal zachowuje się tak samo, w sensie stuka i pojawia się niebieski dym(szczególnie jak dodam gazu to kopci niesamowicie). Czy mogło się coś jeszcze uszkodzić ? Jakiś pomysł o co może chodzić ? Jak złożyłem podłączyłem jeszcze raz kompa i teraz pokazuje tak jak w dodanym załączniku .(wskazania są na wolnych obrotach) Wysłać wtryski na sprawdzenie i ewentualną regeneracje, czy samemu sprawdzić czy może jeszcze jakiś się nie uszkodził(wymieniłem tylko tam zabezpieczenie gdzie widać było że wystrzeliła sprężyna, reszta niby się trzyma), czy może coś innego się uszkodziło ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności