Skocz do zawartości

maro134

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maro134

  • Urodziny 23.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    maro134
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk/Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 120KM(BWV)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

563 wyświetleń profilu
  1. Spoko, z roztargnienia pomyliłem sie i tyle. W b6 nic nie znalazłem:/: ---------- Dodano o 19:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:21 ---------- Poszukam b6 i tam napiszę Ale czujność macie na 5!
  2. Czy może ktoś wymieniał tuleje w wahaczu tylnym wzdłużnym w pasku b6? Czy jest to w ogóle wymienialne, czy trzeba wymienić cały wahacz z tuleją? Czy po wymianie jest potrzebna zbierznoś tylnego zawieszenia, czy można samemu przeprowadzić wymianę, posiadając kanał i potrzebne klucze?
  3. Witam! Klocki hamulcowe w moim passku zostały wymienione. Co do czujników o które pytałem, to faktycznie z tyłu nie ma czujników na klockach. Być może jest czujnik na tłoczku tzn. jak daleko jest wysunięty (wymagane urządzenie VAG do cofnięcia tłoczków tylnych, natomiast z przodu normalnie). Przód posiada jeden czujnik od strony kierowcy i jest umieszczony na wewnętrznym klocku (bo szybciej się zużywa). Klocki wymieniłem na TRW i jestem średnio zadowolony (powyżej 100 km/h słabo hamują, słychać ostre tarcie przy hamowaniu), wcześniej miałem oryginały i lepiej się spisywały. Dziękuje wszystkim za pomoc! Pozdro
  4. Dzięki za pomoc, grill zdemontowany w ciągu 15 minut bez potrzeby demontażu zderzaka! Odkręciłem wszystkie wkręty z góry i dwa z dołu. Trzeba było lekko odchylić go i ciągnąc do góry, wyszedł bez problemu. Musze jeszcze dodać mały ale jakże istotny szczegół, TRZEBA ODKRĘCIĆ TABLICE REJESTRACYJNE BO ZAZWYCZAJ WKRĘTY PRZYTWIERDZAJĄ GRILL DO KONSTRUKCJI ZDERZAKA! Gdyby nie pomoc kolegi TC z forum, to bym go chyba wyrwał na siłę i wyrzucił na szrot! Pozdrawiam..
  5. Wazzi, muszę sprawdzić Twoją teorię, być może ja też nie mam czujników w tyle a świecą przednie które są w niewiele lepszym stanie jak tylne. ---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:07 ------- Jutro zadzwonię do serwisu i postaram się coś ustalić z tymi czujnikami. Oczywiście o ile powiedzą bo różnie to z nimi bywa...
  6. Hmm.., muszę jeszcze podrążyć ten temat! Co do szybszego zużywania się klocków przednich to masz rację! Tylko że ja już mam nakręcone 139tyś km i z tyłu grubość klocków to około 5mm :633:
  7. Dzięki za pomoc! Dzwoniłem do serwisu w Krakowie, cena kompletu na przód około 280zł, tył podobnie. Klocki jak klocki ale cena za wymianę jaką mi krzykneli to porażka!! Około 500zł za przód i tył wydało mi się za dużo!!! Cena nie współmierna do robocizny! Niestety nie wiedziałem ze muszę mieć Vaga :633: To by dało się i może załatwić, ale wiedza sprzedawców w sklepach motoryzacyjnych jest tak rożna ze sami już nie wiedzieli czy B6 ma czujniki na w klockach na tyle czy nie.
  8. Witam. Wiele napisaliście na temat wyboru klocków i tarcz hamulcowych, niestety nic nie znalazłem na temat czujników zużycia klocków? Mam zamiar wymienić klocki w swoim B6 2.0 TDI 140 KM i szukam zamienników. Problem dotyczy czujników!! Jeden sprzedawca oferuje klocki np. firmy FERODO z jednym czujnikiem na osi przedniej i klocki na tylną oś bez czujników. Inny natomiast np. klocki TRW z dwoma czujnikami na osi przedniej i na tył bez czujników?? Sam już nie wiem jakie mam kupić aby były Ok?:633: Czy passek B6 ma czujniki z przodu na każdym kole i co z tyłem? Tam też są klocki z czujnikami?? Byłby wdzięczny za opinie na ten temat......
  9. Autoryzowane serwisy naciągają na każdym kroku! Za każdą śrubkę liczą z osobna, i oczywiście nic nie robią na Twoich oczach..... Trochę temperatura podskoczy to spróbuje jeszcze raz. Dzięki!
  10. Spróbuje pomajsterkować przy tej atrapie i zrobić jak napisałeś! Obawiam się że teraz tego nie zrobię bo mróz trzyma i zatrzaski mogą strzelić.. Dzięki!! Ps. Serwis " powiedział" że innego sposobu nie ma jak demontaż zderzaka.Nie chce tego robić bo nie spasują idealnie. Pozdrawiam
  11. Dzięki za pomoc i pouczenie! Pierwszy raz się logowałem i myślałem że zrobiłem coś nie tak??? Dlatego są te 2 posty.Co do wymontowania tego grilla, to faktycznie są zatrzaski namacalne od spodu i 2 wkręty które już wykręciłem .Próbowałem je odgiąć ale na nic me próby (mało miejsca na "jakiś" konkretny manewr). :633: Może trzeba je odgiąć wszystkie naraz?
  12. Witam! Czy może Ktoś wie, czy do wymiany atrapy "grilla" w B6 jest konieczne zdemontowanie przedniego zderzaka? Odkręciłem wszystko co trzyma tą atrapę ale nadal trzymają zatrzaski u samego dołu? Szarpałem ale nic z tego, trzyma dół atrapy! Może ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności