Skocz do zawartości

kris01

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kris01

  • Urodziny 29.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    K-Kozle/münchen

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ) 4x4
  • Rok produkcji
    2000
  1. witam, ja w swoim przypadku nasmarowałem i lekko podgrzałem suszarka żeby było elastyczne i bez problemu wskoczyło na swoje miejsce:) pozdro
  2. Głownie wszystkie silniki 2,5 zaczynające się z literka A to kupa:dolamam.-sypiące się walki już przy przebiegach od 140 Tys km -Odma -pocący się silnik -Pompy paliwa itd... Mialem A6 z tym silnikiem i tak jak kupiłem to po 2 miechach sprzedalem bo przy wymiane usczelek dekli zauwazylem konczace sie walki ,przebieg wtedy byl 200 Tys. Nie polecam chyba ze ktoś ma dużo kasy na naprawy... Tak wogule jak sie wpisze w google oznaczenie silnika Np AKN ,to po chwili jest wszystko jasne...:dupablada Pozdro
  3. Ja tak mialem ze nie dalo sie biegow zmieniac jak byl zimny ,a jak sie zagrzal bylo troche lepiej.-wymienilem sprzeglo z dwumasa i pomoglo!!!Tarcza sprzegla byla kompletnie wytarta takze moze zwroc uwage moze na to. pozdrawiam
  4. A ja powiem tak: Z czego wiem to w paskach ktore byly produkowane na zamowienie policji i innych takich instytucji bylo montowane takie wysokie zawieszenie,chodzi o przeswit ktory ulatwia poruszanie sie na nierownych "drogach" i innych tam w ktorym seryjnie zawieszony paasek by nie przejechal lub by charatal podwoziem.Czyli moze byc ze masz cywilnego paska policyjnego. pozdrawiam
  5. A nie masz przypadkiem jakis tanich hidow zamontowanych?bo tez niby zaklucaja.
  6. A to moze orginalne silniczki ze zwyklej lampy podejda,moze ktos wie?
  7. Mialem ten sam problem z skrzypieniem i piszczeniem,ale udało mi się go zlikwidować,ale nie wd40 bo do tego się nie nadaje!!!!! Psikałem ruchome części pedała specjalnym smarem w sprayu który po czasie sam gęstnieje.Przy tym pryskaniu ruszałem także pedałem sprzęgła żeby ten smar się lepiej rozszedł i faktycznie pomogło!!!Jeżdżę już pól roku i cisza! Podpowiem ze psikałem wszystkie ruchome części kilka razy i często naciskałem pedał. Pozdrawiam
  8. Mialem to samo wymiana kompletnego sprzegla i dwumasy rozwiazala problem. Pozdrawiam
  9. kris01

    Skad ten odglos???

    A co do tej wiskozy to jakie koszta są tego i jak z wymiana wygląda-trzeba wyciągać cały wentylator czy idzie to tak na aucie wymienić? pozdro
  10. kris01

    Skad ten odglos???

    Ale myślę prędzej ze to wentylator bo jak zgaszę silnik to jeszcze slychac przez 2-3 sek te szumienie czy jak to nazwać... i tak jakby przestaje z praca wentylatora chlodnicy mi sie zdaje bo przeciez on sie po zgaszeniu silnika jeszcze chwilke kreci,tez mysle ze wszystko inne odpada wtedy. Moze bym sprubowal go nasmarowac czyms ,ale nie wiem zabardzo gzie.
  11. Witam wszystkich, otóż mam taki problemik który pojawił się niedawno: pojawił się taki odgłos podobny do pracy turbiny lecz nie gwizda tylko bardziej huczy -występuje on od wolnych obrotów i nasila się wraz z ich wzrostem:(.Po prostu odgłos jak bym maila druga turbawke:confused:. Odglos napewno nie jest z turbiny bo sie przysluchiwalem,raczej wydobywa sie z okolic srodka i lewej strony silnika,jak zgasze auto to go jeszcze 2 sekundki slychac,takze mam podejzenie czy to nie wetylator?.Ale moze pompa wody sie konczy????Jakies lozysko wydaje taki odglos???Nie umiem tego pod ta maska zlokalizowac. Prosze o jakies sugestie. Pozdrawiam
  12. Witam. Mialem ten sam problem co opisujecie-po nagrzaniu passek strasznie zaczął szarpać,i w mieście jak i w korku była tragedia przy ruszaniu!!!! Do tego jeszcze dochodziło to ze niekiedy nie umiałem zmienić pierwszego biegu na drugi bo ciągnął na sprzęgle. Wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasa i jest lux No to myślę ze was czeka nie tani wydatek u mnie wyszło z wymiana 2500zl. Pozdro
  13. Witam, chce się podłączyć do istniejącego już tematu bo nie będę zakładał nowego: Mam problem z środkowa konsola -tam gdzie jest mieszek od zmiany biegów:, otóż przy ruszaniu i chamowaniu strasznie skrzypi z tej okolicy.,możne miał ktoś już z tym do czynienia i wie jak najlepiej się za to zabrać? pozdrawiam kris
  14. Ogólnie styl jazdy mam zawsze taki sam i poruszam się zawsze z podobnymi prędkościami i z obciążeniem auta,u mnie prędkość na autostradzie to zazwyczaj 150-160 kmh.Chyba ze przez te upały sobie tak łyknął bo klima i swiatla jednak obciazaja bardziej silnik,sam juz nie wiem,ale dzieki za odpowiedz. pozdro
  15. Witam. A ja mam takie pytanko- zaślepiłem ten górny przewód z egr bo mi cholernie kwakał jak się zagrzał,ale zauważyłem ze od tego czasu zaczal brac wiecej oleju,i zastanawia mnie to ,bo bardzo mi sie nie chce wiezyc ze egr by byl temu winien!Co wy na to? mial juz ktos podobnie?podpadlo mi to wtedy jak jechalem w trase 700 km do kraju-wtedy nie bylo zuzycia oleju bo sprawdzalem przed podroza i po,a po zaslepieniu tego egr gdy jechalem ten sam kawalek spowrotem ubylo go znacznie:(dzieki za opinie;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności