Skocz do zawartości

SCRK

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SCRK

  • Urodziny 07.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbychu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1998
  1. SCRK

    Kable Diagnostyczny 17.1.3 Polski

    Jeśli to aktualne to jestem zainteresowany.
  2. To i ja się pochwalę... U mnie objawem był brak możliwości ruszenia i chrobot z okolicy skrzyni. Pierwsza diagnoza- padł przegub. Po oględzinach przegubów - niestety sprzęgło. Do głowy mi nie przyszło, że to może być dwumasa. Po wyjęciu skrzyni małe zdziwienie... ścięło wszystkie nity w dwumasie. rozpadła się na dwie części. Dodam, że żadnych objawów padającej dwumasy nie było- ani niepokojących odgłosów, ani szarpania, sprzęgło chodziło miękko... No cóż, trzeba wymienić. Dorwałem dwumasę Sachsa do mojego silnika i zestaw sprzęgła do AWX za 900 PLN. Mechanik poskładał to wszystko i zdaje się, że jest ok... Ale na piątym biegu od 1400rpm przy gazie w podłogę trzęsie silnikiem- tak do 1800rpm. Poza tym przy zmianie z 1-ki na 2-kę nieco szarpie. Przy bardzo, bardzo delikatnej pracy sprzęgłem tak nie ma. Ale to przy jeździe jak 80-latek... I tu pytanie- przekombinowałem? Pomyślałem że mógłbym nieco dłubnąć przy wtryskach i zrobić program tak na 140KM więc mocniejsze sprzęgło zdawało się dobrym pomysłem. A może to tylko poduszka silnika lub skrzyni. Coś mi się zdaje, że ta na skrzyni jest na wykończeniu...
  3. U mnie na cyferblacie 368tys, ale obstawiam że realnie to ma ponad 550 tysi. Wiem, że w 2005 miał juz 270 tkm, jak go kupiłem w grudniu 2008 miał 192, więc chyba dobrze liczę.
  4. Czesc wszystkim. Jestem z Bialegostoku i mam do was wielka prosbe. Sluchajcie. Ma moze ktos z was pozyczyc lub sprzedac alternator do tdi 90KM? Ewentualnie wirnik do valeo bo sie sypnal. Pozyczyc chcialbym dlatego ze moj alternator wlasnie sie regeneruje i bede mial jak nowy. Pomoze ktos? Prosze o kontakt na kom 696488766 bo neta mam tylko w komorce.
  5. Ja na zbiorniku zrobię od 1100 do nawet 1500 km. To mój zeszłoroczny rekord: trasa Białystok -Zakopane(jazda w tunelu powietrznym za autobusem 80-90km/h), trochę po Zakopcu i okolicach plus trasa powrotna 100-120km/h normalnej jazdy.
  6. Koniecznie sprawdź jeszcze raz kąt wtrysku. U mnie był minimalnie przesunięty a odpalic było ciężko.
  7. Kolego w zamku jest mikrostyk który za to odpowiada.
  8. Jak już wcześniej kolega napisał mocowana jest na wcisk. Trzeba ją z wyczuciem szarpnąć do góry.
  9. Może się mylę ale wywnioskowałem z Twojego opisu ze sprawdzałeś tylko moduł komfortu. A co z osprzętem podłączonym do niego? El szyby, centralny itp.? Kiedyś w beemce też miałem pobór prądu, okazało sie że uwalony był przekaźnik. Wymiana rozwiązała problem.
  10. Po tym co tu wyczytałem widze, że mój passek lubi sobie chlapnąć oleju. Od wymiany, czyli od jakiś 10tys dolałem już ze 2,5 litra. Jest to dla mnie duże zaskoczenie ponieważ w 20 letnim BMW nie dolewałem wcale, a olej przy wymianie był lekko poszarzały. Silnik nie ma wielkich nieszczelności, poci sie tu i ówdzie, w przewodach tylko trochę oleju, dyma nie puszcza więc gdzie ten olej?
  11. SCRK

    Ustawienie Kata wtrysku

    Kąta wtrysku nie ustawia się w VAG-u tylko ręcznie pompą wtryskową a VAG służy do odczytu wartości kąta wtrysku. Żeby odczytać wartość wchodzisz w Engine potem Basic Settings grupa 000 Tam odczytujesz w drugim polu wartość. Wartość twojego silnika powinna wynosić 49-51. Jak nie to przestawianie...
  12. SCRK

    Ustawienie Kata wtrysku

    Raczej cię nie ominie wymiana czujnika, zapewne jak u mnie jest uwalony. Po wymianie wszystko jest ok.
  13. SCRK

    Ustawienie Kata wtrysku

    Warto podpiąć Vag-a żeby wykluczyć lub potwierdzic zły kąt wtrysku.
  14. SCRK

    Ustawienie Kata wtrysku

    A ja uwielbiam Przez 5 lat sam naprawiałem beemkę i miałem z tego mnóstwo frajdy. W pasku też lubię grzebać.
  15. SCRK

    Ustawienie Kata wtrysku

    Powtarzam, ze u mnie pompa jest na stałe przykręcona do bloku. Koło pasowe nie ma klina, ma za to trzy śruby. Jak będę miał chwile to zdejmę obudowę i trzasnę fotkę. A śruby były dość luźno skręcone. Podejrzewam, że przy tak słabo dokręconych śrubach wystarczyło raz czy dwa zdusić silnik aby przeskoczyło. Ale jest zdecydowana poprawa w uruchamianiu. Pali na dotyk, jest żwawszy, delikatniej gaśnie. Ogólnie jest dużo lepiej. Tylko te wahania P.S. Żadnemu mechanikowi nie dam grzebać w moim aucie. Mam dwie ręce, komplet kluczy i IQ powyżej 100 więc sam dam radę (posiłkując się poradami z forum )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności