Skocz do zawartości

elemencik

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O elemencik

  • Urodziny 20.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Kolego miałem miesiąc teamu dokładnie taki sam problem. Wracałem autostradą z delegacji. Przeciągnełem auto bo się spieszyło w momencie zatrzymania zapaliła się kontrolka od małej ilości płynu. Przy zbiorniku było mokro od płynu. Mechanik na początek brał pod uwagę zablokowany termostat a skończyło się na uszczelce, która była do wymiany:)
  2. Koledzy termostat wymieniony, a płyn dalej wylatuje ze zbiorniczka. Podpowiedzcie co może być jeszcze przyczyną takiego stanu rzeczy?
  3. Koledzy pytanie, czy jest to technicznie możliwe aby termostat się zaciął w pozycji zamkniętej i cały płyn chłodniczy wywaliło przez zbiornik?? Szukam przyczyny ubycia prawie całego płynu. Mechanik sprawdził uszczelkę i powiedział że wszystko w porządku.
  4. Kolego nie robię sobie "jaja" mam passata od miesiąca i nie miałem wcześniej z nim do czynienia ani nie miałem elektronicznego ręcznego. Jak dobrze zrozumiałem z Twojej odpowiedzi, kontrolka zapala się w momencie kiedy mam zaciągnięty ręczny a chce ruszać i ona komunikuje mi abym zwolnił ręczny tak?? PS: nie każdy musi się znać na wszystkim po to jest forum aby zadać pytanie. miłego dnia
  5. Panowie dziś podczas holowania innego auta na chwile zapaliła mi się zielona kontrolka na desce w prawym zegarze. Za nic nie mogę znaleźć info jej znaczenia. Dla podpowiedzi wstawiam linka do zdjęcia gdzie taka się pali. Podpowiecie od czego ona ? https://www.google.pl/search?q=passat+b6+kontrolki+deski+rozdzielczej+opis&biw=1366&bih=631&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjH-pG2wZHMAhUEDSwKHQ6vB10Q_AUIBigB#tbm=isch&q=passat+b6+kontrolki+zielona&imgrc=kdng_WET4Ojx3M%3A
  6. Panowie mam bardzo podobny problem. Auto po postoju w nocy resetuje na kompie przebieg w km oraz spalanie z 1 i 2. Podczas jazdy wszystko ok a po dłuższym wyłączeniu silnika sam się resetuje. Czy ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć. Zaczeło się to wczoraj. Wcześniej wszystko było ok.
  7. Przepraszam że tutaj ale nie mogę jeszcze zakładać tematu. Mam dziwna przypadłość, która pojawiła się dziś po powrocie z pracy do domu. Podczas odpalania auta czuć wyraźne drgania przez około sekundę no może dwie. Martwię się ponieważ wiele naczytałem się o wadliwej pompie oleju. I teraz pytanie do was koledzy co może być przyczyną takiego objawu jak wibracje a nawet szarpnięcie autem podczas odpalenia.
  8. Panowie podpowiedzcie? Czeka ma chyba naprawa turbiny, mam też możliwośc kupienia od innego b6 lecz w jakich montowane były te rumuńskie?? nie chce się wkopać
  9. Koledzy ze względu na brak możliwości wstawiania nowego tematu pozwolę sobie tutaj zadać wam pytanie. Posiadam Passata 2.0 TDI 140 km 2007 rok z silnikiem BMP. Pytanie brzmi jaka turbina tam siedzi, mam nadzieje że nie ta rumuńska co tak źle o niej piszecie ?
  10. Koledzy wracając do pierwotnego tematu. Mam dokładnie taki sam problem. Przy przyspieszaniu z postoju słychać ocieranie. Przeczytałem wszystkie posty z tego tematu ale jednoznacznej odpowiedzi nie było. Więc może ktoś coś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności