awiatr
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O awiatr
- Urodziny 19.12.1973
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Leżajsk
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM
-
Rok produkcji
2007
-
awiatr obserwuje zawartość → Pomoc - powódź
-
Witam, tez poszedl przelew odemnie. Brak slow na ogrom tej tragedii
-
AFN 110 KM wchodzi w tryb serwisowy, zrobilem logi i prosze o analize kolegow ,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,I.Q. Driver's req.,I.Q. via rpm(Torq),I.Q. via air mass,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v. ,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,rpm,40.0-42.0 mg/H,35.5-36.5 mg/H,36.0-39.0 mg/H,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95% MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.35,1764,870.0,620.0,32.3,0.84,1890,40.8,42.2,44.0,1.29,1995,1999,2203,70.5 ,1.76,2142,850.0,1155.0,4.8,2.21,2268,42.2,41.4,44.4,2.67,2415,1999,2550,94.4 ,3.13,2520,850.0,1185.0,4.8,3.59,2646,44.2,40.8,43.8,4.05,2772,1999,2560,94.4 ,4.49,2898,850.0,1165.0,4.8,4.97,3024,43.8,40.2,43.4,5.43,3129,2020,2560,93.6 ,5.91,3234,850.0,1100.0,4.8,6.37,3339,43.8,39.6,42.8,6.85,3444,2040,2570,94.4 ,54.72,1827,850.0,875.0,4.8,53.78,1617,31.6,40.0,29.8,54.24,1701,1867,1489,21.1 ,56.10,2226,850.0,1070.0,4.8,55.16,1953,39.6,42.2,44.2,55.62,2079,1999,2305,75.7 ,57.50,2562,850.0,1105.0,4.8,56.58,2331,40.8,41.2,44.2,57.04,2457,1999,2479,94.4 ,58.88,2898,850.0,1110.0,4.8,57.96,2688,40.2,40.8,43.8,58.42,2793,2009,2560,94.4 ,60.24,3192,850.0,1080.0,4.8,59.34,3003,40.0,40.4,43.4,59.80,3108,2020,2560,94.4 ,61.66,3465,850.0,1035.0,4.8,60.72,3276,39.4,39.8,42.8,61.18,3381,2020,2560,94.4 ,63.08,3549,850.0,750.0,4.8,62.12,3507,39.2,39.0,42.4,62.60,3528,2030,2173,92.4 ,64.46,2310,365.0,520.0,4.8,63.54,3570,37.2,38.8,34.2,64.00,3108,1051,1693,92.4 ,65.84,2562,850.0,680.0,4.8,64.92,2541,26.0,41.0,29.6,65.38,2541,1948,1530,92.4 ,67.22,2268,350.0,555.0,4.8,66.30,2583,38.0,41.0,33.0,66.74,2604,1969,1622,92.4 Friday,13,July,2007,11:42:56
-
a panowie mam pytanie u mnie nie dziala wentylator klimy ale klima sama chłodzi w miare dobrze, czy jak bede tak uzywal to mozecos sie stac? dzieki za wszelkie info pozdr
-
Jezeli nie znajdziesz blizej zapraszam do mnie do Lezajska podłącze i sprwdze . jak cos pisz na priv pozdr
-
Marek dobrze powiedziales!!! (bo są macherzy ze "wyłączają" kontrolke przez wyjecie zarówki. Pozdrawiam
-
hha a co sądzisz o odłączeniu EGRu w AFNie? czy wplynie to na coś?
-
moge prosic o opis tej adaptacji bo ten link nie dziala. Dzieki i pozdr //Już działa - Kubelt
-
co do czyszczenia turbiny to mam pytanko gdzie zamawiales komplet uszcelek do tej turbinki do AFNa? bo ja pewnie tez zabiore sie za czyszczenie. A koledze ktoremu autko wchodzi w trybawaryjny proponuje sprawdzić N18 i N75 a także wszyskie węzyki pociśnieniowe, to tez nma duży wpływ. Pozdr
-
w twoim pasku siedzi przeplywka od 1.8 silnik ARG, APT, ADR (F 3B-X-400 001>>), jaki masz odkładnie silnik u siebie? to podam Ci jaką powinieneś mieć
-
to raczej nie przepływka, silnik wchodzi w tryb awaryjny(bylo o tym kilka razy na forum) sprawdz wszystkie przewody pociśnieniowe te cienkie i N75 i N18
-
w komorze silnika jest pompka/zaworekpodcisnieniowy połączony z serwem. Sprawdź wszystkie ciniutkie przewody pociśnieniowe w okolicy serwa. Ten zaworek znajduje sie dokładnie po środku za silnikiem patrząc od przodu, mialemtaki przypadek i pomogło, wtedy u mnie nie bylo hamluców na wolnych obrotach jak jechalem okolo 50km/h to byly super. pozdr
-
Stefano co to za test z diodą bo zaciekawiło mnie to. Mialem kiedys problem z przeplywką i nikt nie bardzo wiedzial jak ja sprawdzić
-
brak sygnału dzwiękowego ostrzeżenia przed gołoledzią
awiatr odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mysle ze tylko w paskach powyzej 99 roku jest ten gong a w pozostalych sygnalizuje tylko sniezynka i przełącza sie na temp jesli jest ponizej 4 stopni -
to niekoniecznie musi byc brudna turbina. Moze N75 nie dzialc. Sprawdz tez wszystkie przewody pocisnieniowe testerujące zworkami, mialemkiedys podobniei byl padniety przewod
-
ok kuczlaw, temat sie zdublowal ale nikt jasno mi nie potrafi wyjasnic jak jest z tymi przeplywkami? Puki co to jakos nic Jezeli wie kotos blizej na ten temat to chetnie bym sie dowiedzial. Pozdr