Skocz do zawartości

awiatr

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O awiatr

  • Urodziny 19.12.1973

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leżajsk

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. awiatr

    Pomoc - powódź

    Witam, tez poszedl przelew odemnie. Brak slow na ogrom tej tragedii
  2. awiatr

    log z 003, 008 i 011

    AFN 110 KM wchodzi w tryb serwisowy, zrobilem logi i prosze o analize kolegow ,Group A:,'003,,,,Group B:,'008,,,,Group C:,'011 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,I.Q. Driver's req.,I.Q. via rpm(Torq),I.Q. via air mass,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v. ,TIME,870-950 rpm,230-370 mg/H,230-370 mg/H,40-75%,TIME,rpm,40.0-42.0 mg/H,35.5-36.5 mg/H,36.0-39.0 mg/H,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95% MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP, /min, mbar, mbar, % ,0.35,1764,870.0,620.0,32.3,0.84,1890,40.8,42.2,44.0,1.29,1995,1999,2203,70.5 ,1.76,2142,850.0,1155.0,4.8,2.21,2268,42.2,41.4,44.4,2.67,2415,1999,2550,94.4 ,3.13,2520,850.0,1185.0,4.8,3.59,2646,44.2,40.8,43.8,4.05,2772,1999,2560,94.4 ,4.49,2898,850.0,1165.0,4.8,4.97,3024,43.8,40.2,43.4,5.43,3129,2020,2560,93.6 ,5.91,3234,850.0,1100.0,4.8,6.37,3339,43.8,39.6,42.8,6.85,3444,2040,2570,94.4 ,54.72,1827,850.0,875.0,4.8,53.78,1617,31.6,40.0,29.8,54.24,1701,1867,1489,21.1 ,56.10,2226,850.0,1070.0,4.8,55.16,1953,39.6,42.2,44.2,55.62,2079,1999,2305,75.7 ,57.50,2562,850.0,1105.0,4.8,56.58,2331,40.8,41.2,44.2,57.04,2457,1999,2479,94.4 ,58.88,2898,850.0,1110.0,4.8,57.96,2688,40.2,40.8,43.8,58.42,2793,2009,2560,94.4 ,60.24,3192,850.0,1080.0,4.8,59.34,3003,40.0,40.4,43.4,59.80,3108,2020,2560,94.4 ,61.66,3465,850.0,1035.0,4.8,60.72,3276,39.4,39.8,42.8,61.18,3381,2020,2560,94.4 ,63.08,3549,850.0,750.0,4.8,62.12,3507,39.2,39.0,42.4,62.60,3528,2030,2173,92.4 ,64.46,2310,365.0,520.0,4.8,63.54,3570,37.2,38.8,34.2,64.00,3108,1051,1693,92.4 ,65.84,2562,850.0,680.0,4.8,64.92,2541,26.0,41.0,29.6,65.38,2541,1948,1530,92.4 ,67.22,2268,350.0,555.0,4.8,66.30,2583,38.0,41.0,33.0,66.74,2604,1969,1622,92.4 Friday,13,July,2007,11:42:56
  3. a panowie mam pytanie u mnie nie dziala wentylator klimy ale klima sama chłodzi w miare dobrze, czy jak bede tak uzywal to mozecos sie stac? dzieki za wszelkie info pozdr
  4. Jezeli nie znajdziesz blizej zapraszam do mnie do Lezajska podłącze i sprwdze . jak cos pisz na priv pozdr
  5. awiatr

    jak to zrobic??

    Marek dobrze powiedziales!!! (bo są macherzy ze "wyłączają" kontrolke przez wyjecie zarówki. Pozdrawiam
  6. hha a co sądzisz o odłączeniu EGRu w AFNie? czy wplynie to na coś?
  7. moge prosic o opis tej adaptacji bo ten link nie dziala. Dzieki i pozdr //Już działa - Kubelt
  8. co do czyszczenia turbiny to mam pytanko gdzie zamawiales komplet uszcelek do tej turbinki do AFNa? bo ja pewnie tez zabiore sie za czyszczenie. A koledze ktoremu autko wchodzi w trybawaryjny proponuje sprawdzić N18 i N75 a także wszyskie węzyki pociśnieniowe, to tez nma duży wpływ. Pozdr
  9. w twoim pasku siedzi przeplywka od 1.8 silnik ARG, APT, ADR (F 3B-X-400 001>>), jaki masz odkładnie silnik u siebie? to podam Ci jaką powinieneś mieć
  10. awiatr

    brak mocy tdi

    to raczej nie przepływka, silnik wchodzi w tryb awaryjny(bylo o tym kilka razy na forum) sprawdz wszystkie przewody pociśnieniowe te cienkie i N75 i N18
  11. w komorze silnika jest pompka/zaworekpodcisnieniowy połączony z serwem. Sprawdź wszystkie ciniutkie przewody pociśnieniowe w okolicy serwa. Ten zaworek znajduje sie dokładnie po środku za silnikiem patrząc od przodu, mialemtaki przypadek i pomogło, wtedy u mnie nie bylo hamluców na wolnych obrotach jak jechalem okolo 50km/h to byly super. pozdr
  12. awiatr

    Diagnoza przpływki

    Stefano co to za test z diodą bo zaciekawiło mnie to. Mialem kiedys problem z przeplywką i nikt nie bardzo wiedzial jak ja sprawdzić
  13. mysle ze tylko w paskach powyzej 99 roku jest ten gong a w pozostalych sygnalizuje tylko sniezynka i przełącza sie na temp jesli jest ponizej 4 stopni
  14. to niekoniecznie musi byc brudna turbina. Moze N75 nie dzialc. Sprawdz tez wszystkie przewody pocisnieniowe testerujące zworkami, mialemkiedys podobniei byl padniety przewod
  15. awiatr

    Przeplywomierz AFN

    ok kuczlaw, temat sie zdublowal ale nikt jasno mi nie potrafi wyjasnic jak jest z tymi przeplywkami? Puki co to jakos nic Jezeli wie kotos blizej na ten temat to chetnie bym sie dowiedzial. Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności